Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ezt nézd meg: H4-es lámpa
Újonnan vásárolt 0 kilóméteres autó volt, meg kell becsülni, ne hallgas a rossz nyelvekre. Balázs hátha tud rá megoldást, neki van tapasztalata ezekkel kapcsolatban. Olyan nincs hogy nem lehet megcsinálni, szerintem rossz helyre vitted.
A HB4-re gondoltál? Az kifejezetten ködlámpába való, viszont a jellemzőit bemásolom:
•Színhőmérséklet: 6000K (jégfehér)
•Felvett teljesítmény: 5W
•Sugárzási szög: ~280 fok
•Fényerő: 400 Lumen
•Can-bus kompatibilitás: gyenge (a legtöbb can-bus rendszerű autó visszajelez)

Az utolsó mondat miatt és a 6ezres darabonti árával együtt basszák meg annyiért!

Egyébként a MOL-nál vannak ezek a jégfehér 20%-al nagyobb fényerejű hagyományos (H4-H7) izzók, ezzel kapcsolatban van tapasztalatod? Párban 3ezer körüli áron vannak
Elajándékozod minek annyi?!
Van led H4-es de ahhoz oda is írják: Csak ködlámpában használható.
ködlámpába
Ez eddig eszembe se jutott.
És ezzel mi legyen?
A H4 az a kombinált (tompított - távolsági) halogén fényszóró izzó, szinte ez a legelterjedtebb. Az utólag beépített xenon körül lehet inkább hallani a legtöbb cirkuszt.
A reflektorban tiltott a H4...stb. A másikakat a LED-lámpákat kívülről meg sem lehet különböztetni!
Hogy mennyire tiltott azt nem tudom, de szabályozzák valamilyen szinten. Kérdés hogy a rendőr felismeri-e az utólagos átalakításokat. Olyat sokat látok amikor régebbi autókra ledcsíkot raknak a lökhárítóra kiegészitő helyzetfényként, arról messziről süt hogy nem gyári, arról nem is beszélve hogy halál ciki
Balázs villamos mérnök! Természetes hogy tudja.
Autócsere?
Jó reggelt pajtások!
Jól belendültetek. Balázs tudása ezzel a témával kapcsolatosan lenyűgöző, de hogy én egy pár ezer forintos hibaolvasón keresztül böngésszek az autóm ECU-jában?! Elég bizonytalan szerkezetek amúgy is(lásd többszöri szoftver frissítések szükségessége) és elég egy kis hozzá nem értés, akár kuka is lehet az autó agyának végső nyughelye. Az enyémen már csináltak frissítést, de az alap probléma még mindig megvan. Hibásnak látta az EGR szelepet. Némi kis aprópénzért (30e) ki lett cserélve (motor és vázszámhoz rendelve) és láss csodát a lámpa elaludt, az autó rángatott. Szelep levakol, autó nem rángat, lámpa világít. Bárkihez vittem idáig mindenki széttett kézzel áll és néz. Volna egy hely, ahol véglesen kitudnák a számítógépben ütni a szelep ellenőrző részét. Magyarul az ECU nem is keresné azt. De ebbe meg én nem merek belemenni.
Csak 11 evet huztam le vele.
Az ules vaza adta a legtobb fejtorest.
13éve puntózok, az elsőt szerettem a legjobban, megéltem már velük ezt azt, de eddig még sose állított egyik se váratlan és komolyabb kiadások elé. Olcsó autó, de tudja a dolgát.
Az a távolsági amúgy, abba van felülről belógatva a helyzetjelző, a tompított önálló foncsol és motoros, mindkettőbe H7-es izzó való.
Jah,szép vót jó vót,maradt egy készlet sportülésem belőle.
Akkor az a keskeny lámpás volt, ez már a frissített II. classic
Huhh a nagy kerek az a helyzetjelző?

II verzión még egész szíp pici szart se világító lámpák voltak.
Egy pici kis indexszerű helyzetjelzővel.
Na az szinte mindig kiégett.
Nem a tompítottat, csak a helyzetjelzőt.
Eddig én se tudtam, bár nekem visszajelezte azt is amikor a hátsó égett ki, vagy bármelyik első.
Naggyából láttam.Ledes tompítottra váltanál de nem szereti a gép.Visszajelez hogy nem kerek neki.
Bár nem rémlik hogy a Punto Can-buszos lett volna.
Örülök, de gondolom nem olvastad el az előzményeket...
Örülj neki hogy van hibajeled.
Nekem két kiégett H7-essel is csak a szembejövők villogása mutatta hogy gebasz van.
Bezzeg a kiégett 5 wattos helyzetjelző az mindig bejelzett.
Meg lesz erre is a megoldás Józsi, de még most javarészt csak kalózmegoldásokkal találkoztam. Az meg nem hiányzik hogy bajt csináljon magának az ember, sajnos egy szoftverfrissítésért is igen húzós árat kérnek.