Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jó lett nagyon az új izzóval. Láttam már több autóban is, messziről ki lehet szúrni azokat. Eszembe se jutott volna, hogy még ezt is figyeli a számítógép. A mienkben kiégett a tompított, de nem jelzett semmit, csak én pislogtam, hogy miért látok olyan sz@rul. Mikor beálltam a garázsba, akkor láttam hogy félszemű lett a masina.
Mielőtt innál belőle cseppents a kutyára aztán ha csak a csontjai maradnak pár perc múlva akkor ne idd meg! Hogy büdös nem számít ha amikor a szádba veszed, akkor nem "mar" hanem 'sima' akkor az egy "jó" anyag"
Köszönöm, lehet az lesz, apósom megint hozott egy fél liter űber brutál házit... elég lesz egy évig!
Jó egészséget hozzá! Küldj le egy stampót!
Nem kell akkora, amikor még csak az egyik volt bent nem hozta a hibajelet. Nem szeretem ha jelez, úgyhogy megoldom mihamarabb
Én a motorom féklámpája helyére és a helyzetjelzőkhöz tettem LED-lámpát és a hibajelző piros, de hadd legyen.
Na igen, van amikor a kevesebb a több...
Az a baj, hogy egy 4W-os ellenállás elég tetemes hőt fejleszt! De ez ellen nem tudunk mit tenni. Mi van ha nem törődsz a hibajelzéssel?
Nekem a Felíciaban ilyenek vannak már két éve, egyik most égett ki. Mondjuk szerencsére a Feli van olyan buta, hogy nem szól csak világít!
Most igen befagyna a valaguk, én pedig felöltöztem rendesen de így se volt túlzottan komfortos a szerelés. Szóval összehoztam, van is különbség nem kevés. Első képen a hagyományos helyzetjelzők fénye látható, a másodikon már a bal ki van cserélve ledesre (itt látszik legjobban a különbség) a harmadik kép pedig a kész állapotot mutatja. A negyediken a led-es izzó helyzete látszik a foncsolban. Annyi szépséghibája van a dolognak, hogy akinek board komputeres az autója ott hibajelet küld a rendszer. Ennek az az oka hogy a két 5W-os helyzetjelzők helyére két 1W-os került, vagyis azt érzi mintha kiégett volna valamelyik. Két lehetőségem van, vagy terhelő ellenállásokkal kompenzálom az eltérést, vagy bajonettzáras 5W izzókat teszek a led helyett és a ledet meg a motorba építem át. Még az esti üzemet megvárom és annak fényében döntök. A foglalatcseréket nem bánom mert mint kiderült a bal amúgy is törött volt, így legalább mindkettő új lett.
Én is tudnám értékelni ha szerelés közben fürdőruhás (vagy ruha nélküli) lányok lennének körben.
Összeállt az anyagkészlet, már csak azt várom hogy megjöjjön a kedvem a kinti szerelgetéshez.
Korán keltél Józsi. :-)
Még nem néztem, de ma megnézem, és " konzultálunk ".
Az olyan, hogy a helyzetjelző helyén Led-égő van! és nem sárgán pislákol, hanem fényesen fénylik! Neked milyen a motorodban, milyenre cserélted?
Én nem láttam. Az milyen?
Kíváncsian várom!
Majd beszámolok az eredményről
Azért csak megoldódik! De a motoromét biztos láttad! Na olyan lesz!
Mostmár értem miről van szó, eddig nem volt világos. A motor lámpafejét én nem szeretném szétszedni mert elég zsúfolt a vészvillógó reléje miatt, ráadásul két izzót küldtél amiből akkor kimaradna az egyik. Az átalakításhoz én se faragom meg az autó lámpáját, viszont a foglalatcserével jobb lesz mint a bedugós T10-es, bár ahhoz is létezik 5ledes kivitelű helyzetjelző.
A Honda foncsorát nem akatram-akarom megreszelni. Ott abban gumiba megy a B9-es foglalat. és abba hátulról nem tudtam beledugni a led-égőt.
B7-esből 4db van itthon, valaminek a műszerfalából guberáltam, de olyan régen volt hogy már nem emlékszem miből
Én is kicseréltem a Simsonban mert abban B7-es bajonettzáras helyzetjelző volt. No azt cseréltem ki B 9 mm-esre.és nem gumiba megy a foglalat, hanem tűreszelővel kellett egy kis rést oldalt reszelni, bedugom, és elfordítom, és stabil !
Ebben a kivitelben inkább szimpatikusabb
BA9S a neve, nem nagy dolog kicserélni.
Erre, hogy foglalatcsere, nem is gondoltam. De tényleg jó ötlet.

Nekem a motorban ilyen van kettő, és most kell majd cserélnem a Cordoba-ban mert az egyik helyzetjelző már kiégett. csak még az akarat hiányzik!