Még egy kérdés, a revitalizálót milyen olajhoz keverted a autódnál? A honlapjukon nincs külön feltüntetve az olajoknál az ACEA A1... stb minősítés, viszont mindegyik jobb mint az API SJ besorolás, vagyis a legalapabb is túlteljesíti a Puntonál a minimum követelményt.
Ok. Azért ajánlottam, mert láttam hogy volt még belőle. Itt ahol én veszem, mindig van, sőt a srác volt a forgalmazó "tréningjén" is, hogy esetleges kérdésekre tudjon válaszolni. Nekem tetszik ez a hozzáállás.
Következik az olajcsere az autóban, ahhoz úgyis rendelnem kell és azzal majd eljön ez is, meg még az autóhoz is veszek revitalizálót, így szerintem eléri azt az értéket hogy nem lesz postaköltség.
De azért köszi!
Elő kell keverni egy fél liter benzinnel és aztán a teljes tankhoz hozzáönteni. Ahol én vettem az olajat és a revitalizálót ott még az EX 120-at se ismerték. Keresnem kell másik lelőhelyet mert ezeknek nem ez a fő profiljuk
Ma délelőtt elmentem az autósboltba érdeklődni a 2t-s Xado-ról. Olyan szerencsés vagyok, hogy volt is. Vettem három zacsival, 1350 Ft.-ért. Ez 3x4l benzinbe való és egy komplett "kúra". Benne is van már a robeszban. Kicsit nehezen oldódott fel, de sikerült. Még nem próbáltam ki, de ma biztos lesz egy tesztkör. A spuri nálam is játszik.
Amíg működött a szivattyú nem volt vele problémám, egyedül a szaga volt kemény. Most van benne bőven olaj, úgy hogy még ütősebb a cucc. Most nem számít, csak ne szoruljon meg.
Talán emlékszel rá, a múltkorában beszéltük, hogy ha egyszer elfogy a most használt Repsol 2t olajom, másikat fogok venni. Ez nagyon büdöset füstöl. Hát közben már vettem, Eni (Agip) szintetikus scooter olaj. Most majdnem tele van a tank, de ha kifogy már ebből keverem a következő mixet.
Fisitől tudom, hogy már láncspray-t is gyártanak, ott nem tudom élég-e a beépüléshez a hőmérséklet... mert ugye az egyik szempont a hő. Viszont a fúrótornyok marókéseibe is beépült valahogy, merthogy innen indult az egész történet. Próba szerencse, aztán majd meglátjuk.
Holnap elmegyek majd az autósboltba és megkérdezem van-e a polcon, vagy csak rendelésre van. Bár ennek a hatékonysága nem tudom milyen, mert hát ezt a benzibe kell tenni és nem forog folyamatosan a rendszerben mint a 4t esetében.
Van csak Debrecenben nincs, pedig már régen tettem volna bele én is. Következik az autónál az olajcsere, ha rendelem az olajat vele együtt eljön majd az is, külön nem éri meg kisebb összegű vásárlás a postaköltség miatt.
Sajnos igaz. Én már csak ezt másodszor fúrattam, a kis sárgát is egyszer. Remélem egyenlőre le lesz tudva a dolog. Az időjárás is kedvez, így ha lesz kenés kisebb eséllyel ragad meg. Még a Xado-n gondolkoztam, hogy segítene-e esetleg. Van kimondottan 2t-be való.
Neked nem az első robogó bejáratás lesz, nekem viszont az volt és én is nagyon vigyáztam rá, mondták hogy jobb lesz majd ha bejáródik de nem hittem hogy ilyen sokat változik 5-600km után. Régen a szimók és az ETZ-nél nem volt ilyen mértékű változás, persze ott direktebb módon történik az indulás és nem olyan "nyúlós" mint a variátor esetében.
Kis idő és munka ráfordítás, óriási előrelépés. Én is megvagyok az első tesztkörrel. Nagyon óvatos voltam. Ha még jól emlékszem, a történelem előtti időkben se voltam ilyen finom egy érintetlen menyecskével sem.
Úgy néz ki működik a dolog, a műanyag tank hátsó részéig jut el a sár, de nincs a karbin és a hengerfejen sem, sőt a vákumcsap van a kerékhez a legközelebb de azt is védi. Ha felhajtom az ülést ott se látható sár, hergácsoltam egy kis műanyag szerszámtartót a gyertyakulcsnak és néhány alap dolognak, annak is csupa sár volt a kerék felőli oldala, most az is tiszta.
Indulhatnék a legextrémebb Hóbagoly túrán is
Na ez gyors volt, köszönöm! Ilyenkor látszik amikor kint van az erőmű, hogy mennyire egy elcseszett konstrukció, ugyanilyen a kis Yameszé, meg is rendült a bizalmam egy kicsit a japánokkal kapcsolatban, de lehet erre már rájöttek és néhány tervezőmérnök bele is dőlt emiatt a kardjába
Itt elállt az eső és cserébe fúj a szél, így a vizes teszt elmarad bár sár még marad annyi amivel teszteléseket csinálhatok.
A tegnapi éjszaka olyan volt mint egy nyári. Olyan vihar volt dörgéssel villámlással, hogy rendesen időzavarban voltam. Karácsonyra készülünk és ez valahogy eddig nem volt része az ünnepnek. No de akkor az ígért képek, amik most egyszerűbben elkészülhettek, hogy kint van az erőmű a gépből. Az elsőn látható hogy milyen közel és védtelenül áll a karbi a kerék mellett. A másodikon az átalakított sárvédő, amire még +-ba "hegesztettem" rá további műanyag lapokat a jobb védelem érdekében, míg az utolsón a felszerelt állapot látszik.
De azért köszi!
Még finomítottam a kipufogón, majd kerültem egyet megint. Fúj a szél nagyon, de jó volt.
Jó régen lehetett az amikor még voltak "érintetlen menyecskék"
Indulhatnék a legextrémebb Hóbagoly túrán is
Itt elállt az eső és cserébe fúj a szél, így a vizes teszt elmarad bár sár még marad annyi amivel teszteléseket csinálhatok.