Természetesen hasznos, mert áldatlanul nézett ki szegény blokk. Itt ráadásul tavaly csatornázták a várost és az az igazi híg folyós fos állagú sár borított mindent egy-egy eső után. A gondolat már régen érlelődött bennem, csak nálam a problémát a lényegesen szélesebb kerék okozta. De egy Malaguti F12 gyári hátsó sárvédőjét rá tudtam alakítani egy délután. Biztos hogy nálatok is sokat fog jelenteni. Ja és természetesen gyárilag is a blokkra vannak fogatva, így nem ér bele a kerékbe rugózáskor.
Helló!
Annyit mondj már legalább hogy jó amit csináltam? Nekem ez az első robogóm és nem tudom hogy amelyeken van ilyen sárvédő az hogyan néz ki. A blokkal együtt mozog mint ahogy én csináltam vagy valami más megoldással? Kicsi a hely és útban van minden, pl. a teló is és az automata szivatónak is helyet kellett vágni a műanyagon... ránézésre jó, de még nem mentünk vele esőben így élesbe még nincs kipróbálva
Helló Laci, sziasztok Józsi, Miki!
A robogóink külsőre ugyan nem nagyon hasonlítanak, de a csomagolás alatt azért vannak egyezések. Nekem is ugyanez volt a problémám mint Neked. Az álló henger miatt, meg a hátsó sárvédő hiánya okán néha én se találtam a karburátort a rárakódott sártól, mocsoktól. Én kb. egy hónapja tettem fel egy más robogóról származó sárvédőt. Nekem is kellett tartót barkácsolni, de megérte a kínlódást, mert onnantól kezdve töredéknyi kosz került a karburátor közelébe. Képem nincs róla, de holnap úgy is pakolom bele a blokkot és majd pótolom.
Megálltál, és letaroltad őket? Na szép!
Amúgy lényegesen jobbak lettek volna az esélyek, ha 50-el megyek. De annyival csak városban járok. Ez nem igaz, mert kicsit gyorsabban.
No ezért megyek én lassabban, mert én már találkoztam két őzzel az erdős úton, de én megtudtam állni, hogy letaroljam őket! ! meg aztán nem is haragudtam rájuk!
Kösz. Nekem a naked változat is bejönne, ahhoz viszont valami ekeidom, meg valami hűtő takaróidom is kellene, ami ráadásul igen jól néz ki, és illik a géphez. Szerintem.
Mivel az üléspozíció is változna, így - az amúgy is kanyarvadász tulajdonság mellett - az irányíthatóság is jobb lenne. Szerintem. Főleg városban, bujkáláskor. Persze ésszerű keretek közt.
De ezek csak ötletek, mert az eredeti felállás marad. Úgy is tetszik.
A jobb első is. A féktárcsákat is egyengették. Meg még ott elől voltak gondok, a kormánycsapágyat viszont elég volt csak meghúzni.
Nagytestű kutya volt, meg a sebesség is nagy volt, és pont szemből volt az ütközés, a kutyára merőlegesen.
Nekem semmi. De ha az aszfalton csúszik vagy 30 métert, az 1 kicsit leamortizálja. Most fogom elvinni a műanyagoshoz.
Nagyon gondolkodtam, hogy naked legyen, túrakormánnyal, és egyebek, de arra most nincs lóvé. Marad az eredeti.
Beszéltem 1 sráccal, aki szintén 1 esés miatt átalakította, hátul egykaros lengővilla, túrakormány és egyebek. Mondta, hogy nagyon király! Városban nagyon lehet figurázni, kint viszont 160-nál már nagyon szeles.
Jó dolog a gyalogtúra és szép is ott a környék a bazaltorgonák alatt, hátha az idő se romlik el addig.
Idénről én is befejeztem a melót, bár még lesz három készenlétes napom (26-27-28) de azt már csak kibírom valahogy. Ma robogót szereltem unalmamban, igazából nincs baja mert a felújítás óta csak tankoljuk és rendesen gyülnek bele a kilóméterek, viszont azt útáltam benne hogy a hátsó keréktől nincs védve a karbi és a hengerfej sem. Dani használta a legtöbbet, két településsel arrébb Thaibox edzésre járt vele és ettől az eső se rettentette el. A múltkor majdnem rosszul lettem amikor felhajtottam az ülést a kerék még a lelkét is teleszórta sárral, a karbi szinte nem is látszott, arról nem is beszélve hogy a gyertya is be volt iszapolódva, az a szerencse hogy nem kellett kivenni útközben, ki se tudta volna rendesen takarítani a turbóhűtés háza miatt. Egy 4literes Repsolos flakonból csináltam sárfogót, jól elkinlódtam vele mert nem nagyon volt hova rögzíteni, aztán mikor kész lett megzavartam egy kicsit én is a gépezetet
Ha a helyén vannak a burkolatok nem sokat ront rajta esztétikailag, főleg mert alig látszik
Mutatok néhány képet mint ahogy régi boldog időkben
Várom holnap a képet, most pedig jó éjt!
Annyit mondj már legalább hogy jó amit csináltam? Nekem ez az első robogóm és nem tudom hogy amelyeken van ilyen sárvédő az hogyan néz ki. A blokkal együtt mozog mint ahogy én csináltam vagy valami más megoldással? Kicsi a hely és útban van minden, pl. a teló is és az automata szivatónak is helyet kellett vágni a műanyagon... ránézésre jó, de még nem mentünk vele esőben így élesbe még nincs kipróbálva
A robogóink külsőre ugyan nem nagyon hasonlítanak, de a csomagolás alatt azért vannak egyezések. Nekem is ugyanez volt a problémám mint Neked. Az álló henger miatt, meg a hátsó sárvédő hiánya okán néha én se találtam a karburátort a rárakódott sártól, mocsoktól. Én kb. egy hónapja tettem fel egy más robogóról származó sárvédőt. Nekem is kellett tartót barkácsolni, de megérte a kínlódást, mert onnantól kezdve töredéknyi kosz került a karburátor közelébe. Képem nincs róla, de holnap úgy is pakolom bele a blokkot és majd pótolom.
Amúgy lényegesen jobbak lettek volna az esélyek, ha 50-el megyek. De annyival csak városban járok. Ez nem igaz, mert kicsit gyorsabban.
Mivel az üléspozíció is változna, így - az amúgy is kanyarvadász tulajdonság mellett - az irányíthatóság is jobb lenne. Szerintem. Főleg városban, bujkáláskor. Persze ésszerű keretek közt.
De ezek csak ötletek, mert az eredeti felállás marad. Úgy is tetszik.
Nagytestű kutya volt, meg a sebesség is nagy volt, és pont szemből volt az ütközés, a kutyára merőlegesen.
Nagyon gondolkodtam, hogy naked legyen, túrakormánnyal, és egyebek, de arra most nincs lóvé. Marad az eredeti.
Beszéltem 1 sráccal, aki szintén 1 esés miatt átalakította, hátul egykaros lengővilla, túrakormány és egyebek. Mondta, hogy nagyon király! Városban nagyon lehet figurázni, kint viszont 160-nál már nagyon szeles.
Igaz, ezek már azóta korrigálva lettek.
Idénről én is befejeztem a melót, bár még lesz három készenlétes napom (26-27-28) de azt már csak kibírom valahogy. Ma robogót szereltem unalmamban, igazából nincs baja mert a felújítás óta csak tankoljuk és rendesen gyülnek bele a kilóméterek, viszont azt útáltam benne hogy a hátsó keréktől nincs védve a karbi és a hengerfej sem. Dani használta a legtöbbet, két településsel arrébb Thaibox edzésre járt vele és ettől az eső se rettentette el. A múltkor majdnem rosszul lettem amikor felhajtottam az ülést a kerék még a lelkét is teleszórta sárral, a karbi szinte nem is látszott, arról nem is beszélve hogy a gyertya is be volt iszapolódva, az a szerencse hogy nem kellett kivenni útközben, ki se tudta volna rendesen takarítani a turbóhűtés háza miatt. Egy 4literes Repsolos flakonból csináltam sárfogót, jól elkinlódtam vele mert nem nagyon volt hova rögzíteni, aztán mikor kész lett megzavartam egy kicsit én is a gépezetet
Ha a helyén vannak a burkolatok nem sokat ront rajta esztétikailag, főleg mert alig látszik
Mutatok néhány képet mint ahogy régi boldog időkben