Hét végén voltam otthon, Kormos is megkapta a élelem fejadagot, a Bandinak pedig önetetője van! De egyszerűen hihetetlen , ahogy ragaszkodik mert most nem vagyok mindig mellette, ha leülök azonnal kéredzkedik az ölembe, és fékevesztetten dorombol.
Embere válogatja! Mikor a Badacsony oldalában, Lábdiban hallom , ahogy 400 méterre énekelteti a gépet olyan fordulaton , mintha szervizkocsi követné, no az nem lesz "négyszázezres" rekorder.
A mostani gazdaja mindossze 100 dollarert vette februarban pont a kilometerek miatt mivel kapta hozza a szervizkonyvet ami szigoruan volt vezetve. Igen vannak masik vegletek is mikor 4000 merfold utan mar hulladek besorolasba esik egy motor.
Jó estét kívánok!
De szépen összejöttünk, ilyen is rég volt. Hagyma írta korábban hogy néha benéz ide, nos ez velem is előfordul, sőt bevallom néha még vissza is olvasok, még szedtem is le korábbi képeket mert a gépemről elvesződött.
A Nighthawk veszedelmesen jó motor, egyik közvetlen barátomnak is olyan van, tudjátok az a szíp sárga, kilóméter abba is van egy szekérháttal, de a hangja még mindig olyan mint egy villanymotornak.
Ennyit a témához, remélem amúgy jól vagytok és emígy is, biztosan ti is várjátok a telet, hiszen ilyenkorra már mindenkinek tele a töke a motorozással és arra vár hogy letámassza a motort a sarokba, ahol aztán ráül a vastag por, miközben a savasodó olaj bőszen mardossa a belvilágát
Boldog Karácsonyt ha esetleg csend lenne addig!
Helló Józsi!
Irígylésre méltó helyzetben vagy, hogy ilyen szép motorokkal dolgozhatsz. Bár ennek biztos gondos gazdája lehetett, ha ilyen jó állapotban van ekkora futás mellett is. Mondjuk korábbi képeiden láthattunk a másik végletből is.
250 000 miles azaz 384 000Km van a motorba. 384 ezer! Eredeti a vezermulanc es a dugattyugyuruk is! A tulaj mutatta a szervizkonyvet, 2x fordult at az ora. Csak a kupplung lamellakat cserelte eddig.
itt van egy pár sorral lejjeb "elektromotor" néven, és azt hiszem az email cime benne van a profilban. De talán mindennap nézi a főlapon a csetet is ;)
Szia, néha felnézek. Sajna nekem nincs. Józsinak (elektromotor) talán van. Habár neki CBX750 van, és van egy pótblokkja, de azt hiszem pont a hidrotőkéket szedte ki belőle. Azért egy próbát megér! ;)
Sziasztok,nem sűrűn látogatják a fórumotokat,de hátha valaki tudna segíteni.Szükségem lenne 2 vagy 3 db hidrotőkére,nem tudtok valakinek bontva hengerfejet akinek lenne?
Szia! Nekem is volt hasonló gondom. Végül egy másik motorból (CBX 750) kiszedett plexit kellett méretre vágnom. Szerintem ez lenne a legjobb megoldás. Vagy "plexiboltból" venni plexit és magad vágod méretre...
Szia! Lehet, hogy a tiéd sokkal jobb állapotú azért adta annyiért. A dobok a korának megfelelő állapotúak, horzsolás van az egyik oldalon, a leömlőket takarítani kell ( ráégett valami). Amúgy csak műszakirá teszem fel, mert ami most rajta van az optikailag kifogástalan (csak nincs a dobok E jelzés)
Egyébként el mehet a fenébe, nekem úgy volt 40,hogy cserébe beadtam az enyémet. Lehet az annyival jobb állapotú volt? Azt mondtad ez is jó állapotú. Amit én vettem azon azért van egy jó kis karc a dob oldalán.
Köszönöm a tippet, sikerült vennem a srácnál egy komplett gyári szettet (leömlő, középrész, dobok) Egész jó állapotban van, és elfogadható áron is sikerült megvenni. (40.000,- Ft volt az egész!)
Seven fiftyt nem láttam, azthiszem már eladta őket.
Köszi mégegyszer is a segítséget, most már letudom vizsgáztatni a vasat!
Hogy van a Hegyi Bandi és megvan-e még a Kormi?
De szépen összejöttünk, ilyen is rég volt. Hagyma írta korábban hogy néha benéz ide, nos ez velem is előfordul, sőt bevallom néha még vissza is olvasok, még szedtem is le korábbi képeket mert a gépemről elvesződött.
A Nighthawk veszedelmesen jó motor, egyik közvetlen barátomnak is olyan van, tudjátok az a szíp sárga, kilóméter abba is van egy szekérháttal, de a hangja még mindig olyan mint egy villanymotornak.
Ennyit a témához, remélem amúgy jól vagytok és emígy is, biztosan ti is várjátok a telet, hiszen ilyenkorra már mindenkinek tele a töke a motorozással és arra vár hogy letámassza a motort a sarokba, ahol aztán ráül a vastag por, miközben a savasodó olaj bőszen mardossa a belvilágát
Boldog Karácsonyt ha esetleg csend lenne addig!
Irígylésre méltó helyzetben vagy, hogy ilyen szép motorokkal dolgozhatsz. Bár ennek biztos gondos gazdája lehetett, ha ilyen jó állapotban van ekkora futás mellett is. Mondjuk korábbi képeiden láthattunk a másik végletből is.
Milyen gyártmány? Showa vagy Kayaba?
Hol tudnék beszerezni egy cb900-hoz való km óra vagy fordulatszámmérő üveget? A 900-as óracsoport mérete megegyezik a 750-el?
Üdv: Lajos
Üdv: Lajos
Köszönöm a tippet, sikerült vennem a srácnál egy komplett gyári szettet (leömlő, középrész, dobok) Egész jó állapotban van, és elfogadható áron is sikerült megvenni. (40.000,- Ft volt az egész!)
Seven fiftyt nem láttam, azthiszem már eladta őket.
Köszi mégegyszer is a segítséget, most már letudom vizsgáztatni a vasat!
Üdv: Lajos