Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

*békát
Na én ma biztosan nem ittam békét, Apám 67-éves lett, ma délben őt ünnepeltük, mondanom se kell hogy nem vízzel... sikerült elérni azt a szintet amit Badacsonyban az első este
Tényleg! Ez a 'folyadék' lehet bármi, csak víz ne legyen. "Mert a vízben béka van" A szesz viszont fertőtlenít!
A folyadékcserét magadnak kell megoldanod, már a tv reklám is azt mondja: "egészsége érdekében igyon naponta legalább 2liter folyadékot", a vizet még véletlenül se említik!
Még szerencse, hogy olajat , és hűtővizet nem cserélnek!
Az összegből úgy tűnik komoly generál lesz, gondolj arra ha túl leszel rajta fiatalodsz vagy 20évet
A fogászati dolog kb egymillió négy lesz. De nem is az árral van a baj, hanem a "munkával". 28. án lesz az első, még csak kisebb előkészítő dolog.
A szállással nincs gond, ott az utcádban megoldjuk mint ahogy idén, egyedül megyek vagy esetleg Krisztivel, csapat nem lesz
Olyan sokat kell dolgozni? Mekkora nagy beruházás lesz az a fogászati beavatkozás?
Majd szólj ha jöttök, mert vannak itt olyan helyek amiket még én is csak 1-2-szer láttam. Szállás lesz, főleg ha itthon leszek. Úgy néz ki, hogy most 28.-án kezdik a munkát a számban. Ha megvan a pénz rá addig dolgozom, legrosszabb esetben augusztusig.
Nagyon tudott már a kezdetekben is a Honda, az öreg 74-es veteránom is olyan mély hangon énekelt 250-es létére, hogy a mostani nagyok nem tudnak úgy. Életem egyik legnagyobb baklövése volt hogy azt eladtam.
Hiányzik nekem is a motorozás, főleg hogy elég gyenge volt az idei év, remélem jövőre többet tudok menni. Nagyon nagy terveim nincsenek, majd ahogy alakul, Badacsonyba szeretnék visszamenni, van még ott látnivaló, visszafelé meg a Mecsek, régebben sokat jártam arrafelé.
Ja és a kivett blokkot szintén rendbe teszem, és elteszem tartaléknak. Vettem egy olyan blokkot, szinte ócskavas árban (Svájcból) amit szarul szereltek össze, nem húzták nyomatékra a bütykös-tengelyt a vezérmű fogaskerékhezszorító csavarokat, és leugrott a vezérműlánc, elhajolt a 4-es henger két szívó szelepének a szára. Szívó szelepem tartalékban van vagy nyolc, még némi szilícium csiszolóanyagot kell szereznem, hogy becsiszoljam a kettő legjobbat.
Decemberben rendbe teszem a tartalék blokkot, (szelepszár szimeringek cseréje ) és azt teszem bele a vázba, és azzal vizsgáztatom le az öreg gépezetet, azt ügyesen megoldották, hogy a hatalmas levegőszűrő-doboz miatt alapjáraton is mély hangon dorombol! a kivett blokknak több olyan dolga is van, amit nem szeretek rajta! Többek között törött volt, hegesztett, és eddig még nem sikerült úgy megcsinálni eltömíteni, hogy ne csöppenjen el egy-két csepp olaj, ahogy itt áll. Ma gondolkodtam, hogy megyek egy kört Zalaegerszeg felé meg vissza , de mentem 9 körül a traktorral, és még az orrom is majd elcsöppent. Így aztán dél felé már elillant a kedvem. Bár már nem volt hideg, kint dolgoztam tudom.
Néha rámtör, most is... ilyenkor jár az agyam és ez csak rosszabb lesz ha jönnek a hosszú téli esték. Bőven százezer alatt már lenne hozzá egy romosabb alap, mondjuk egy öreg Jawa, vagy ifjú korom meghatározó gépmadara a 250-es ETZ. Nem lenne rövid projekt és nem is igazán a fizikai megvalósítás lenne a legnagyobb kihívás. Már gondolkodtam rajta sokat, képeket böngésztem és néha könnyű volt azt mondani "ezt én nem így hanem amúgy csinálnám..." igazából a keleti oldal aggastyánjai jelentenék a nagyobb kihívást, mert azokat nem elég "levetkőztetni" és egy jellegzetes üléspúppal elintézni a dolgot. Valami öreg sor4... az lenne az igazi! Mindegy ha már egy kicsit eszi a saját "vérét" és kopognak a hajtókarok vagy billegnek benne a dugattyúk... ugyanúgy borsózna a hátam attól a hangtól ami elhagyná a dupla kéményeket, még akkor is ha kékes lenne a háttér és folytós szagú... Valószínüleg várni kell még a testközeli idillre, addig marad a Youtube-os és egyéb olyan adalék ami kikapcsol egy kicsit meló után. Mutatok egy videót, nincs benne gumifüst és egykerekezés se, sőt tiltáson se járatják a motort, ezt azoknak kell legalább egyszer megnézni akik egy kicsit ottfelejtődtek izlésileg a 80-as évek környékén. Fejhallgató kötelező mert csak egy öreg sor4 dorombol így 1500 környékén, arról nem is beszélve amilyen szépen énekel a 6-7 ezres elváltásokig... vagy az a mélyhörgés amikor a pillangók elveszik tőle a levegőt...
Nincs az a 2015-ös legújabb modell ami ennyire megdobogtatná a szívemet!
Honda cb750
Igyekszem!
Akkor húzzál bele, de azért magadra is vigyázz!
Ahogy nézem , kénytelen leszek jövő szeptemberig kb! Nov. 28-án lesz az első beavatkozás.
Veled mizu? Nyomod még a hegesztést?
A vén Kormos fiatal macska korában olyanokat verekedett az anyjával nagy macskaként, hogy néha nekem kellett rendet tenni!
7hetes a picúr, nem tudom később mi lesz de most még nagyon élvezik egymás társaságát.
Majd amikor már a pici is nagy macska lesz, 1 éves körül, akkor már nem fog ragaszkodni hozzá annyira.
Csöpp kis szőrgombóc, aranyos.
És szó szerint teljesen kellene felújítani, mert olaj már szinte nincs benne, a csillapítás nulla, és gondolom gáz is kell bele.
Showa!
Mi is sokasodtunk. Amikor nálad voltunk a Balcsin, elkóborolt a kis befogadott hosszúszőrű macsekunk mert kiengedték a fiúk. Meg is történt a "baleset" tegnap volt két hetes a kicsinye. Ketten születtek de a második élettelen volt, ezt viszont annyira félti az anyja hogy már csak miatta se ajándékozzuk el, pedig lenne gazdája.
Sziasztok!

Valakit esetleg érdekelhet itt!Bagster cb 1300 ra!

Csere is érdekelhet ,sportkipufogót keresnék erre a típusra!

Hornet 900 ra is van karbon sportkipufogóm,hirdetéseimnél az

árak,további képek és elérhetőségem!