Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hajrá! Majdnem azt hittem az ország létszámát gyarapítod!
Egészségedre Józsi!
Én meg elvonulok és-Peti szavaival élve- gyarapítom a GDP-t.
Egészségetekre!
Én ma ebéd után, kicsinek találtam a poharamat, ezért elővettem egy nagyobb átfolyó keresztmetszettel ellátottat, és abból ittam vörösbort!
Köszönöm. Mikor érdeklődtem a vákumos csap után, mutatott egy hasonlót a boltos, elég jó áron. Majd szerdán még ránézek azért.
Pénteken majd kiderül, tantóbá sajnos nem lesz velem, legfeljebb felhívom telefonon
Univerzális "lengő" benzincsap ami bármelyik robogós boltban kapható, levágtam a karját és átalakítottam egyeneshornyúra, így ha mást is tárolok mellette (ami esetleg hozzáérhet) akkor nem állítódik el a csap. A nyereg alatti tárolórekeszben kapott helyet a tartály mellett, csavarhúzóval állítható az átfolyási mennyiség.
Ez inkább csak kíváncsiság volt, én se gondoltam azzal használni. Egyébként van aki 2t olajat használ. Kinek mi jön be. De logikusnak ez a kimondottan lánc kenésre kifejlesztett olaj tűnik.
Amit belinkelt Laci a múltkor, annál az volt berakva a rendszerbe. Sőt ott nem volt semmi elzáró, ahogy feltöltötte olajjal, már indult a csepegés. Ha állt, ha ment az csepegett mindig.
Én se önteném bele a fáradt olajat a jövendőbeli lánckenőbe, szerintem az sokkal hígabb, mint a lánckenő, könnyebben lerepül a láncról. Azonkívül lehet benne némi fémreszelék, ami nem biztos, hogy kell a kenéshez.
De mivel már megvetted az olajat, ez a hozzászólás már nem is aktuális
nem próbálod ki az injekciós tűs fojtást?
Szia Laci!
Utánakérdeztem, de ugyanarra jutottam, amit már egyébként is tudtál. A megközelítés két irányból lehetséges, egyik útvonal a 37-ről Sárospatak utolsó kihajtójánál a kanyarban van egy út, valószínűleg ki is van írva a "Botkő" név. A szőlők között kell célba venni a hegyet, elég jól kitaposott az út, de a hegyre csak gyalog juthatsz fel. Bár ha uszítjátok egymást a Kovácstanárral...
A másik út Károlyfalváról a kis tótól indul. Szintén gyalogos ösvény, túristajelzésekkel van az út jelezve.
Van, aki pont akkor volt ott, amikor pucér nénis fotózás volt, bár erre most szerintem elég kevés az esély.
Ma megvettem az olajat( amit Te is használsz). Délután próbálgattam, hogy mi fér el a legkisebb bontás és átalakítás mellett. Most úgy néz ki, hogy egy 500 ml-es fecskendő lesz a tartály. Az úgy elfér az ülés alatti tárolóban, hogy nem foglal nagy helyet és a rögzítése se okoz nagy gondot. Szerdán meg lesz a vákumos csap, már annak kinéztem a helyét, de az csak a próba után lesz véglegesítve. Ha minden jól megy, semmi nem fog látszódni az egész dologból. Még egy kérdés a végére. Az a csap amit szabályozásra használsz egy hagyományos benzincsap?
Kérdezz meg másokat is úgy a biztos, én abból indultam ki, hogy amit leengedünk az már koromszennyezett és motorolaj lévén eleve másabb hőmérsékletre van tervezve. A lánckenő benne van a nevében mire való, bár a motorlánc és a motorfűrész lánc nem teljesen azonos funciójukat tekintve.
Nekem bevált a gyakorlatban is, egy papírszalvétával is lejön könnyen a felniről ami esetleg kicsapódik. A motorolaj sokkal ragadósabb és nehezebben tisztítható.
Nem az ár miatt kérdeztem, csak többen is erről írtak, viszont a tapadásról, vagy a letakaríthatóságról sehol nem volt szó. Próbálom összeszedni az infókat, még mielőtt lerakom a gépet hozzá akarom próbálgatni a dolgokat. Fejbe már összeálltak a dolgok, de a beépítés nagyobb falat lesz.
Ha visszaemlékezel a galériára ott a tesztek során leengedett motorolajat használtam, nem is akármit hanem Xado-t
Egyértelműen nehezebb takarítani mint a Stihl-t és a láncra is jobban rakódott a por.
A Stihl 1400Ft/liter áron van és nagyon sokáig elég!
Ha valóban sikerül a felderítés részetekről, már többet tudsz az útról, a szükséges időről és akkor majd kitaláljuk a részleteket. Tavaszig még sok víz lefolyik a Maroson. Az olajjal kapcsolatosan köszi a képet, majd megnézem itt helyben a Stihll szervízben. Egy kérdés még felmerült bennem. Másoktól olvastam, hogy leeresztett motorolajat használnak a lánc olajzására. Mi erről a véleményetek?
Köszi előre is!
Valahogy megoldjuk, hogy Nektek is megfeleljen, tekintettel arra hogy távolról jöttök. Az olaj pontos típusát meg kellett néznem mert olyan ritkán kell utántöltenem, hogy nem sokat van a kezemben. Még csak ennyi kicsi híja van, pedig az olajzó tartálya is tele van. Szerintem ez még 3 szezont is kibír
Szóval ez könnyen lejön a felniről és szép hosszú szurtyogtató csöve van, könnyű vele feltölteni a tartályt
Ezzel kapcsolatban még futok egy kört az ismerősöknél, akik már jártak ott. Én is elmentem előtte számtalanszor
Köszönjük a képeket, szépek lettek! A Megyer-hegyi tengerszemnél is a földúttal lesz a baj mert csak valameddig járható (utána nagyon meredek) legalábbis arról biztosan amerről legelőször a Google Earth szerint jónak láttam. Sárospataktól 8km-t kellene gyalogolni, vagy valameddig motorral menni és otthagyni a motort... de ez nem tetszik annyira, főleg hogy van másik lehetőség is amit a geoládásoknál olvastam
Károlyfalva felől a halastóhoz kell menni ahol örzött parkoló is van, onnan meg tábla jelzi az utat. Persze a gyaloglást itt se lehet megúszni, ezt fogom felderíteni pénteken és csak akkor megyek Göncre ha itt időben végzünk.
Jó pihenést Nektek is!
Örülök, hogy csatasorba állt a Főnix és Ti újra boldog párként szelitek a kilómétereket
Persze hogy hallgat rám, hiszen tőlem kapta mindkét nevét, sőt még az is lehet, hogy keresztapjának tekint legközelebb veszek is neki valami finomságot
Szépen összejöttetek, még nézegetni is kellemes volt a képeket gondolom ott lenni meg még jobb.
Jó pihenést!
Főmenű- kiterjesztések- le lehet tiltani az ask-ot
Rámosolyogtam, és ettől a látványtól hanyatt-homlok......!
Most már innen is eltűnt, biztos elijesztetted