Teljesen igazad van már megint több alkoholos italt fogyasztottam az elégséges mennyiségnél, ezért írok mást mint amit akartam. Tényleg szép darab agyon krómozva a qrva karburátorával, aminek belül az oldalán levő úszóházban külön kivehető fúvókaháza van. No ezt úgy tették vissza a szervizben, hogy a tömítése csak csekély 8 mm-t volt elcsúszva oldalra! Én csodálkoztam, hogy egyáltalán ment így. Igaz a gázt nem merte visszaengedni a gazdája mert akkor mindig megállt. Most meg gyönyörűen ketyeg mint az óra!
Józsi úr, az Yamaha volt és Virago. Valószínű a V2 miatti nyomatékosság okán érezted dinamikusnak. Csinos kis motorok egyébként. Én ha 1 misit tudnék motorra költeni bizony nehéz helyzetben lennék. Nekem tetszik egyik másik modern Alien kinézetű darab is, de vannak kedvencek a hagyományos formájúakból is. Nézegettem én is a Banditokat, de a 900-as Hornet is nagyon tetszik. De ilyenkor eszembe jut a négy henger négy gyertya több olaj dilemma. A két hengeres Kawa Er6 n nagyon tetszik. 72 le tisztességes nyomaték. Fele annyi gyertya, nyílván olcsóbb fenntartás. Nagy kedvencem a Kawasaki W 650, vagy a Triumph Bonneville. De mivel nem fenyeget az a veszély, hogy rám szakad az otp, így nem fogok még egy darabig ilyen problémákkal szembesülni.
Mentem a napokban egy Honda 535-össel, (az alapjárati fúvókák voltak eldugulva ) és azt hittem milyen "lomha" lesz, de egy szavam nem lehet rá! A hatalmas dugattyúk és a lassú fordulat miatt igen csak rendesen gyorsul.
nahát pont csoppert nem fogok venni :D
Alacsony, drága, lassú, nem lehet vele kanyarodni. Akkora amekkora nekem kéne (egy 1100-es Honda Shadow kicsi nekem lábilag :D, pedig ez elég drága is ) az eszméletlen drága. Majd ha 60 éves leszek, akkor talán.
Allah növessze hosszúra igazhitű motorosok!
Neked én egy V motoros túra-csoppert javasolnék. Azzal lehet lassan is haladni , ha lehet kardán-hajtással, nem kell láncot kenegetni pl. Alacsony fordulat , igaz nem is lehet 13 000-el énekeltetni a '71-esen, viszont cserében időtálló!
Igen, de ki tudja mit hoz a jövő. Lehet lesz olyan paripa 10 év múlva ami visszahozza a retró stílust, esetleg hozzá is ad. Pl a mostani gyári café racereknél.
Na de mindegy is, én pont azért szeretnék egy már jóval erősebb és nagyobb gépet, hogy ne akarjak jó ideig elváltani róla. Nekem is fontos, hogy motor alkatú legyen, ne egy ufó kinézetű valami. Épp ezért is vetettem el a sportgépeket. A kép első fele (bmw-k , vfr) már ki is van szórva :)
Fontos hogy kényelmes legyen, és túrázhassak vele jó sokat. Szerintem a Fazer és a Bandit ilyen, nagy, motor kinézetű, csak azért kéne fejidom, mert zavar a szél. Lehet hogy a fejdom se oldja meg, mert afelett is kiér a fejem, de valamiért tetszik, hogy ott védve vannak az esőtől a műszerfal alkatrészek. A digitális műszerfaltól én is hányok, de ahogy láttam a Fazernek analóg szerencsére. Szóval, kezdhetek gyűjtögetni :D
A hozzászólásodban látom a "mindig lesz nagyobb, jobb, szebb." megállapítás ideológiáját, nem véletlen soroltál fel 5 márkát amelyek között még jellegüket tekintve is van eltérés. Nincs ezzel baj hiszen a motorcsere gondolatát nem feltétlen egy adott típushoz való ragaszkodás inspirálja. Van aki fiatalabbat akar, esetleg fejidomosat (szélvédelem miatt) vagy V2-est a pörgős Sor4 helyett (vagy éppen fordítva) és sorolhatnám... nálam erről sem beszélhetünk. Körlámpa, négy krómos leömlő, klasszikus vonalvezetés, szóval ugyanaz mint a mostaninál. Engem hidegen hagy a szélvédelem, nem érdekel a hájtek világ, imádom az analóg kijelzőket és a két óra között a gyújtáskulcsot, szeretem látni az erőforrást ami a tüzet szítja, imádok majdnem egyenes derékkel ülni és a sor4-en kívűl nem hoz lázba más motorkonstrukció. Ha mégsem szánom rá magam akkor is boldog leszek ha még évekig a Csühöst tolom ki a garázsból és reggeltől estig bóklászok kápolnáktól kastályokig hegyeken völgyeken át, vagy elveszett falvakon keresztül, erdők, rétek nagyvizek csodás tájaiban gyönyörködve.
Nálam ezek együttese definiálja a MOTOROZÁS fogalmát, csak a motor magában kevés lenne hozzá, legyen az a legújabb vagy a legdrágább csodaparipa.
Ha nem költöttem volna el előre a 13. havimat (illetve nem halmoztam volna fel tartozáskat), akkor akár januárban lehetne is cserélni :D
Csak ugye még a kipufogót és a vizsgát meg kell csinálni az enyémre. Najó, inkább nem ábrándozom tovább :)
azért csak nem hagy nyugodni a gondolat, és nézegettem motorokat, hogy milyet vennék most, ha lenne egy misim.
Egy nagy halmazba ezeket szedtem össze, de ha majd logikusan, ésszerűen választok (és így fogok szerintem) akkor vagy az 1,2-es bandita, de inkább az 1000-es Fézer tetszik. Idomos változatban. A Fazer minden igényemet kielégítené, amiket olvastam róla. Nem olcsó, de full felszerelt túraváltozatokat lehet kapni ennyiért bőven (mondjuk 40-50e km körül, de legalább hihetőnek tűnik). Bandit olcsóbb talán, és talán szebb is, de kis belső különbségek vannak köztük ami a Yamaha javára billenti a mérleget nálam.
Általánosságban igazad van, de ez nálam máshogy működik. Nem tudom meséltem-e Neked hogyan került hozzám a Csühös Egyáltalán nem volt a gondolataimban, véletlen futottam bele és erős fenntartásaim voltak a Suzukival kapcsolatban két nagyszerű Honda után. Az Inazuma elcsábított a klasszikus vonalaival és leginkább ezért ragaszkodtam hozzá, sőt most 5-év után is nagyon erős a kötődésem mert bevált és egy igazán jó motor. Most ehhez add hozzá azt amikor úgy tűnik hogy valami elérhetetlen de ha nehezen is mégis megszerzed. Nem tudom igazából mit hoz a jövő de még beszélni is jólesik róla
nekem az a tapasztalatom, hogy minden álom, vágy satöbbi addig az, amíg be nem teljesül. Értsd akármire
Mindig lesz nagyobb, jobb, szebb.
Persze, ha több 10 éves az álom, akkor lehet más. Tudom, hogy nincs sok időm, viszont komolyan gondolom hogy ha jön a gyerik valamikor, akkor leteszem. És nem egy évre, hanem sok sok évre, akár évtizedre. Előtte kéne még egy motor talán. Talán....
Utána, valószínű 2030 körül meg majd gyűjthetek a levegővel működő légdeszkára .
Azt pedig sajnos (inkább szerencsére) senki nem tudja, hogy hol tart az élete fonala. Jobb is nem tudni...
Ma beindítottam a Csühöst és jött is rögtön az a bizonyos "minek is akarom eladni?" érzés. A helyzet viszont az, hogy nem tudom hány %-nál tart az életem fonala, 40vagyok, januártól 41, dolgozok, tanulok, vállalom a pluszt de közben telik az idő is és egyszer majd azon veszem észre hogy alkonyodik. Nem a "nagyra" vágyok és nem is újra, csak arra amiről már 10-éve álmodok. Ha azt megszerzem nem kell álmokat kergetnem mert abban minden benne van, az még 30-év múlva is érték lesz és arra amire én használnám tökéletesen elég, ill. nagyságrendekkel túlteljesíti az igényeimet.
Nem tudom még pontosan mikor, de következik ez már biztos, remélem lesz erőm összehozni, a hozzáállással úgy érzem nem lesz baj.
Még a magyar tenger is messze van nemhogy egy igazi, valamiért ez a tájegység motiválta a gólyát, biztos azért mert közel a Hortobágy. Még így is örülhetek, hogy januárban idáig elhozott, bár megmondom őszintén egy kicsit kételkedek a gólyamesében.
Ezen jót derültem.
én sem járok ám gyakran. legutóbb talán tavasszal voltam. Egyébként nekem is valami hasonló volt gyerekkoromban. Járattak a szülők úszni, és mikor oda jutottunk, hogy az edző szerint tudtam, szerintem meg nem, akkor bedobott a 2 méteres vízbe, hogy a sarkát ússzam át. Kb 2 méter hosszú szakasz volt, de úgy bepánikoltam, hogy kutyaúszásba (értsd összevissza kapálóztam) nagy nehezen leúsztam azt a két métert. Mondjuk úszásnak nem nevezném.
Egyébként pont azért kérdeztem a megyeri tengerszemet, hogy lehet -e úszni, mert milyen jó lenne ott a sziklákról ugrándoznia vízbe
Habár nem tudom mennyire magasak azok a sziklák. És milyen a víz. Gondolom nem ajánlják ezt senkinek.
Hogy motorról is legyen szó:
Mostanában csak úgy elmélet szinten gondolkozom a motorváltáson, de tényleg csak elmélet szinten. Igazán azon gondolkozom, hogy mi az a motor, amit szívesen használnék.
Sport-túra, vagy túraendúró vonalon mozognék 600-900e ft között, nagy köbcentis, és legalább 90-100LE-re gondoltam. De csak elméletben persze. 2000-nél nem régebbi. Mondjuk manapság ezeket is öregnek mondják.
Tetszik külsőre a VFR800, de úgy emlékszem, hogy az 8-16 szelepes, és ránt egyet mikor átvált 16 szelepre? Vagy keverem?
Az 1000-es idomos fazer is tetszik, és hát a BMW RS 1100 vagy 1200 is. Főleg ezen utóbbiak, de attól tartok, hogy ezeknél a szervízköltség elég sok. Meg aztán, ha eltervezném hogy gyűjtök motorra, az is egy háromnegyed év minimum, ha nem több. De több
Jó estét mindenkinek!
Túl sok élményről nem tudok beszámolni mert barkácsolni nem volt időm uszodába meg nem járok, pedig tudok úszni azt mondták. Anyám általános iskolás koromban beíratott úszótanfolyamra két egymást követő nyáron is, de nem volt sok haszna. A második tanfolyam végén mondtam is a tanárnak hogy nem jött át a tudomány de az csak csúnyán rámförmedt: "de tudsz úszni!".
Nagy derék ember volt féltem is tőle, gyerekfejjel azt hittem varázsló és ha ő rámolvasta onnantól biztosan hat a bűbáj, így aztán minden úszástudományom az ő szavának hatalmába vetett hitemen alapult.
Aztán egy forró nyári napon (miután félájultan húztak ki a barátaim a Keleti-főcsatornából) rájöttem, hogy mégis nekem volt igazam. Azóta saját tecnikám van ami szerintem a világon egyedülálló, először is kell egy nagy adag bátorság amivel esetleg bemerészkedek 1,5m-nél mélyebb vízbe (erre van a legkevesebb esély) vagy esetleg valaki belelök ami valószínűbb mint a saját elhatározás
Akkor viszont egyszerre menne a mellúszás és a gyors is amit akár a hátamra fordulva is tudnék művelni ami azért jó, mert akkor nagyobb esélyel hallanák meg a jajveszékelésemet.
Szóval ha netán valaki kitalálná pl. egy motoros túra keretei között hogy menjünk el úszni akkor én most előre szólok hogy akkor pont nem fogok ráérni.
Szervusztok Urak! Öröm olvasni ezt a soksok hozzászólást. Én is a korsó fenekére néztem ma párszor, épp auchanos Servus sör mélyére :)
Délelőtt kicsit megedződtem a Hajós Alfréd uszodában, ami kb annyira lezsibbasztott, hogy alig élek. Viszont így pár sör után annyira az van a fejemben, hogy motoroznék, mert ma pl eszméletlen jó idő volt. Egy pulóver elég volt kint a szabadban. Ezért azt tervezem, hogy holnap délelőtt, ha jó idő lesz, kimegyek kicsit a Pilisbe kanyarogni, élvezni a már TÉNYLEG utolsó motorozós napokat. PErsze lehet, hogy nem lesz belőle semmi. MAjd kiderül.
Egyébként nekem is elég nehézkes megoldani a kajálást. Pont tegnap szenvedtem vele. Direkt korábban, 3 körül jöttem el melóból, hogy feltegyek egy levest, és megcsináljam a vacsorát, mire asszonka hazaér. És a csirkecombról lehúzni a bőrt, kicsontozni, bepanírozni, nem volt a leggyorsabb dolog úgy, hogy közbe a levest is kellett csinálni. El ment az egésszel kb 3 óra. Szóval annyira nem egyszerű mióta nem az otthoniak "gyártják" a kaját :) De azért sokkal finomabb, amit én csinálok, már csak azért is, mert tudom hogy mennyi minkám van benne. És a motorommal is így vagyok :)
Helló Urak!
Elnézést, de ma csak pár percre jelentkezek, mert még ma is tiszteletemet kell tenni szeretett munkahelyemen. De a lényeg amiért virtuális tollat ragadtam. Mint arról korábban írtam, némi kis lakás felújításon mentünk keresztül a nyár és ősz folyamán. E közben a fűtés rendszer is korszerűsítve lett, így jelentős mennyiségű vas hulladék keletkezett csövek formájában. Nézegetve a sok jó anyagot, kedvet kaptam egy motoremelő készítéséhez. Csak az első kerékhez csinálok, mert a középső sztender a hátsót amúgy is a levegőben tartja. Tegnap egy órácskát foglalkoztam a projekttel, ma kb. másfelet. Már kezd alakot ölteni. Ha kész lesz prezentálok néhány fotót róla. A téli szervíz alkalmával szerintem jó szolgálatot fog tenni. Ha tetszetős lesz a vasdarab, lehet hogy egy bukócsövet is megpróbálok csinálni. Minta ugyanis egy idő közben Makóra került CB-n lenne. Már csak a gazdival kellene megegyezni, hogy addig adja kölcsön.
No pajtások búcsúra emelem kezem. Egy gyenge kis ebéd utána irány a gálya.
És ez úgy csatlakozik a hozzászólásodhoz, hogy most lesz a "nagytakarítás". én se vagyok rá büszke, ahogy most kinéz, MG. utakon jártam vele, az első kerék terítette a sarat, mentem vele ködbe, a szitálás feloldotta, mentem vele jó időbe, az egész rá is száradt, de az a legnagyobb buli, hogy bármi történt, az ujjamat rátettem az indító gombra, és a főnix életre kelt. Soha nem nézett ki még ennyire ganajul, de soha nem volt még ennyire megbízható.
Nyilván a fogyasztása is mutatja, hogy nem napi 130 km megtételére tervezték 8-10 megállóval. Bőven 6 felett papikált a napi 3-5 alkalommal történt 2-8 perces melegítésekkel, de szó nélkül tette. Az elmúlt időszakban tényleg csak a tankot nyitogattam meg a láncot fújogattam. Hogy fán lekopogjam, itt a fejem...Kopp.. Kopp ..Kopp. Élvezem ezt, remélem, így is marad.
Nem vonatom ki én se, minden télen vannak "ajándék" napok amikor egy kicsit lehet óvatosan motorozgatni, viszont a napi használat már nekem se menne. Bezzeg régen az MZ-s világban... azért fáj most a térdem
Nem baj majd ha megkomolyodsz!
Alacsony, drága, lassú, nem lehet vele kanyarodni. Akkora amekkora nekem kéne (egy 1100-es Honda Shadow kicsi nekem lábilag :D, pedig ez elég drága is ) az eszméletlen drága. Majd ha 60 éves leszek, akkor talán.
Neked én egy V motoros túra-csoppert javasolnék. Azzal lehet lassan is haladni , ha lehet kardán-hajtással, nem kell láncot kenegetni pl. Alacsony fordulat , igaz nem is lehet 13 000-el énekeltetni a '71-esen, viszont cserében időtálló!
Na de mindegy is, én pont azért szeretnék egy már jóval erősebb és nagyobb gépet, hogy ne akarjak jó ideig elváltani róla. Nekem is fontos, hogy motor alkatú legyen, ne egy ufó kinézetű valami. Épp ezért is vetettem el a sportgépeket. A kép első fele (bmw-k , vfr) már ki is van szórva :)
Fontos hogy kényelmes legyen, és túrázhassak vele jó sokat. Szerintem a Fazer és a Bandit ilyen, nagy, motor kinézetű, csak azért kéne fejidom, mert zavar a szél. Lehet hogy a fejdom se oldja meg, mert afelett is kiér a fejem, de valamiért tetszik, hogy ott védve vannak az esőtől a műszerfal alkatrészek. A digitális műszerfaltól én is hányok, de ahogy láttam a Fazernek analóg szerencsére. Szóval, kezdhetek gyűjtögetni :D
Nálam ezek együttese definiálja a MOTOROZÁS fogalmát, csak a motor magában kevés lenne hozzá, legyen az a legújabb vagy a legdrágább csodaparipa.
ez
Ha nem költöttem volna el előre a 13. havimat (illetve nem halmoztam volna fel tartozáskat), akkor akár januárban lehetne is cserélni :D
Csak ugye még a kipufogót és a vizsgát meg kell csinálni az enyémre. Najó, inkább nem ábrándozom tovább :)
Egy nagy halmazba ezeket szedtem össze, de ha majd logikusan, ésszerűen választok (és így fogok szerintem) akkor vagy az 1,2-es bandita, de inkább az 1000-es Fézer tetszik. Idomos változatban. A Fazer minden igényemet kielégítené, amiket olvastam róla. Nem olcsó, de full felszerelt túraváltozatokat lehet kapni ennyiért bőven (mondjuk 40-50e km körül, de legalább hihetőnek tűnik). Bandit olcsóbb talán, és talán szebb is, de kis belső különbségek vannak köztük ami a Yamaha javára billenti a mérleget nálam.
Mindig lesz nagyobb, jobb, szebb.
Persze, ha több 10 éves az álom, akkor lehet más. Tudom, hogy nincs sok időm, viszont komolyan gondolom hogy ha jön a gyerik valamikor, akkor leteszem. És nem egy évre, hanem sok sok évre, akár évtizedre. Előtte kéne még egy motor talán. Talán....
Utána, valószínű 2030 körül meg majd gyűjthetek a levegővel működő légdeszkára .
Azt pedig sajnos (inkább szerencsére) senki nem tudja, hogy hol tart az élete fonala. Jobb is nem tudni...
Nem tudom még pontosan mikor, de következik ez már biztos, remélem lesz erőm összehozni, a hozzáállással úgy érzem nem lesz baj.
én sem járok ám gyakran. legutóbb talán tavasszal voltam. Egyébként nekem is valami hasonló volt gyerekkoromban. Járattak a szülők úszni, és mikor oda jutottunk, hogy az edző szerint tudtam, szerintem meg nem, akkor bedobott a 2 méteres vízbe, hogy a sarkát ússzam át. Kb 2 méter hosszú szakasz volt, de úgy bepánikoltam, hogy kutyaúszásba (értsd összevissza kapálóztam) nagy nehezen leúsztam azt a két métert. Mondjuk úszásnak nem nevezném.
Egyébként pont azért kérdeztem a megyeri tengerszemet, hogy lehet -e úszni, mert milyen jó lenne ott a sziklákról ugrándoznia vízbe
Habár nem tudom mennyire magasak azok a sziklák. És milyen a víz. Gondolom nem ajánlják ezt senkinek.
Hogy motorról is legyen szó:
Mostanában csak úgy elmélet szinten gondolkozom a motorváltáson, de tényleg csak elmélet szinten. Igazán azon gondolkozom, hogy mi az a motor, amit szívesen használnék.
Sport-túra, vagy túraendúró vonalon mozognék 600-900e ft között, nagy köbcentis, és legalább 90-100LE-re gondoltam. De csak elméletben persze. 2000-nél nem régebbi. Mondjuk manapság ezeket is öregnek mondják.
Tetszik külsőre a VFR800, de úgy emlékszem, hogy az 8-16 szelepes, és ránt egyet mikor átvált 16 szelepre? Vagy keverem?
Az 1000-es idomos fazer is tetszik, és hát a BMW RS 1100 vagy 1200 is. Főleg ezen utóbbiak, de attól tartok, hogy ezeknél a szervízköltség elég sok. Meg aztán, ha eltervezném hogy gyűjtök motorra, az is egy háromnegyed év minimum, ha nem több. De több
Egyébként csak az szokott vízbe fulladni, aki nem tud eleget inni
Túl sok élményről nem tudok beszámolni mert barkácsolni nem volt időm uszodába meg nem járok, pedig tudok úszni azt mondták. Anyám általános iskolás koromban beíratott úszótanfolyamra két egymást követő nyáron is, de nem volt sok haszna. A második tanfolyam végén mondtam is a tanárnak hogy nem jött át a tudomány de az csak csúnyán rámförmedt: "de tudsz úszni!".
Nagy derék ember volt féltem is tőle, gyerekfejjel azt hittem varázsló és ha ő rámolvasta onnantól biztosan hat a bűbáj, így aztán minden úszástudományom az ő szavának hatalmába vetett hitemen alapult.
Aztán egy forró nyári napon (miután félájultan húztak ki a barátaim a Keleti-főcsatornából) rájöttem, hogy mégis nekem volt igazam. Azóta saját tecnikám van ami szerintem a világon egyedülálló, először is kell egy nagy adag bátorság amivel esetleg bemerészkedek 1,5m-nél mélyebb vízbe (erre van a legkevesebb esély) vagy esetleg valaki belelök ami valószínűbb mint a saját elhatározás
Akkor viszont egyszerre menne a mellúszás és a gyors is amit akár a hátamra fordulva is tudnék művelni ami azért jó, mert akkor nagyobb esélyel hallanák meg a jajveszékelésemet.
Szóval ha netán valaki kitalálná pl. egy motoros túra keretei között hogy menjünk el úszni akkor én most előre szólok hogy akkor pont nem fogok ráérni.
Délelőtt kicsit megedződtem a Hajós Alfréd uszodában, ami kb annyira lezsibbasztott, hogy alig élek. Viszont így pár sör után annyira az van a fejemben, hogy motoroznék, mert ma pl eszméletlen jó idő volt. Egy pulóver elég volt kint a szabadban. Ezért azt tervezem, hogy holnap délelőtt, ha jó idő lesz, kimegyek kicsit a Pilisbe kanyarogni, élvezni a már TÉNYLEG utolsó motorozós napokat. PErsze lehet, hogy nem lesz belőle semmi. MAjd kiderül.
Egyébként nekem is elég nehézkes megoldani a kajálást. Pont tegnap szenvedtem vele. Direkt korábban, 3 körül jöttem el melóból, hogy feltegyek egy levest, és megcsináljam a vacsorát, mire asszonka hazaér. És a csirkecombról lehúzni a bőrt, kicsontozni, bepanírozni, nem volt a leggyorsabb dolog úgy, hogy közbe a levest is kellett csinálni. El ment az egésszel kb 3 óra. Szóval annyira nem egyszerű mióta nem az otthoniak "gyártják" a kaját :) De azért sokkal finomabb, amit én csinálok, már csak azért is, mert tudom hogy mennyi minkám van benne. És a motorommal is így vagyok :)
Elnézést, de ma csak pár percre jelentkezek, mert még ma is tiszteletemet kell tenni szeretett munkahelyemen. De a lényeg amiért virtuális tollat ragadtam. Mint arról korábban írtam, némi kis lakás felújításon mentünk keresztül a nyár és ősz folyamán. E közben a fűtés rendszer is korszerűsítve lett, így jelentős mennyiségű vas hulladék keletkezett csövek formájában. Nézegetve a sok jó anyagot, kedvet kaptam egy motoremelő készítéséhez. Csak az első kerékhez csinálok, mert a középső sztender a hátsót amúgy is a levegőben tartja. Tegnap egy órácskát foglalkoztam a projekttel, ma kb. másfelet. Már kezd alakot ölteni. Ha kész lesz prezentálok néhány fotót róla. A téli szervíz alkalmával szerintem jó szolgálatot fog tenni. Ha tetszetős lesz a vasdarab, lehet hogy egy bukócsövet is megpróbálok csinálni. Minta ugyanis egy idő közben Makóra került CB-n lenne. Már csak a gazdival kellene megegyezni, hogy addig adja kölcsön.
No pajtások búcsúra emelem kezem. Egy gyenge kis ebéd utána irány a gálya.
Nyilván a fogyasztása is mutatja, hogy nem napi 130 km megtételére tervezték 8-10 megállóval. Bőven 6 felett papikált a napi 3-5 alkalommal történt 2-8 perces melegítésekkel, de szó nélkül tette. Az elmúlt időszakban tényleg csak a tankot nyitogattam meg a láncot fújogattam. Hogy fán lekopogjam, itt a fejem...Kopp.. Kopp ..Kopp. Élvezem ezt, remélem, így is marad.
Jó éjt!