Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Erre szoktam azt mondani, hogy éhes sertés álmában makkolna !
Igen, Balázs erről a motorról álmodik, csak ku*@a drága :)
De erre azt mondanám, hogy "najóvan ezen már nem nézek ki hülyén"
Viszont Balázsnak lehetne egy olyan motorja, aminek az ülése felér a combjáig
70 ezer kemény konvertibilis forint volt a pár, + 2000 a szállítás. próbáltam alkudni, de nem sikerült, elszalasztani meg nem akartam, mert lehet, hogy csak ez az egy pár van az egész országban. egyébként még garanciát is kaptam rá, bár szerintem az olajat azt kapásból lecserélem benne.
Mit gondolsz, miért kellett bankot rabolni a dolgozónak?
Meg mered mondani hogyé' adták
Egy bajom van ezekkel, fel kellene rá másznom
És mi az újság az univerzum ciklikusan elpusztuló és újjászülető szimbólumával?
Szerencsére sikerült 750-es inazuma első teleszkópokat találni egy pesti bontóban, péntekre érkeznek meg. Örömbódottá
Hát ez már nem tisztán légolajos, a totalbike-os cikk is utal rá, hogy ez a részben vízhűtéses légolajos blokk. szerintem ugyanez a blokk dolgozik az új 1200-es gésában is, csak másképp van hangolva.
link
Szép gép, bár nekem nem nagyon tetszik a hátulja. Biztos meg van számolva, de az a félcolos cső az utaslábtartónál nem túl bizalomgerjesztő, valamint esőben biztos szar lenne neki, mert a 6 collos hátsókerék az összes vizet az ő hátára hányná. De hát ez egy kávéversenyző, nem nézhet úgy ki a hátulja, mint egy Goldié
Dobozok pedig- ha csak álmodunk - nem is kellenek, mert amire szükség van, elfér a tanktáskában, minden másra ott a Mastercard
No? Csak nem romlik a memóriád? Te vagy az öregSzem? Vagy egészen máshol jár az eszed?
no, csak szimplán egyoldali kipufogó. Valamiért kétoldali duplára emlékeztem.
na igen, én is több cikket elolvastam róla és a lejjebb említett café racer-est is olvastam egykét napja. Ahogy megláttam, néztem hogy a BMW gyári cafe racert csinált vagy mi? Aztán látom, hogy a kormány nem csutka és igazából csak az üléspúp miatt cafés.
Aztán nézegetem jobban, olajhűtéses (ilyen az újakban még van, teszem fel a kérdést magamban mert fogalmam sincs a válaszról :) )
Olvastam, hogy van rendes üléses, viszont képet nem láttam róla, de a linkelt galéria bőven kárpótol. Nagyon tetszik ez a motor, az egyetlen bajom vele, hogy szerintem nekem ez még mindig kicsi lenne. És hogy 4,7 milkacsokit kell adni érte.
A totalbikeon írtak róla. Itt valamennyi paramétert is megadnak:
1170 ccm, 110 LE (7750 rpm) 119 Nm (6000 rpm).

Nagyon nagyon tetszik ez a motor, és ritkán van olyan hogy megnézegetem az új motorokról szóló hírt, de ezt megnéztem és nézegettem sokáig. Ebben a motorban szinte minden tetszik. Egykét dolog nem például, hogy hülyén néznék ki rajta szerintem. Illetve nekem annyira nagyon nem jön be az, hogy nincs farokidom, csak úgy vagyok a levegőbe az ülésen. Mondjuk menőn néz ki, de utas kapaszkodás bonyolultabb, dobozolás is az, ahogy a rendszámtábla tartó kinyúlik hátra az kicsit fura nekem. És az utasülés is kicsikének tűnik.
A dupla kipu, főleg ez a függőlegesen még egyszer duplázott viszont nagyon baba
És ez?:BMW R nine T
Jó tudom maguk a személyre szabó komponensek többe kerülnek mint a motorjaink értéke... de azért valjuk be elég megindító szerkezet. Amikor elkezdtem lapozgatni a tekintélyes galériát először olyan "ezmiez!?" érzésem volt, aztán belefutottam abba a képbe amin a kétszemélyes variáns látható, mindjárt visítani kezdett a winchester az agyamban, főleg amikor a tanktáskás verziót megláttam! Először is tisztázandó, hogy nincs rá pénzem, nem is lesz, talán akkor lenne ha nyernék a lottón, de az meg lottószelvény nélkül elég kis százalékban valószínű. Csak engedem szárnyalni az agyam, mert mondjuk mi lenne ha "belekényszerülnék" egy erdélyi túrába és pont ezzel a motorral... ha álmodok akkor már legalább nagyot!
Nem?
De!
Szóval először csak a rövidtávú kávéversenyzőt láttam benne, aztán a kinagyított részletekből ráébredtem ez sokkal több annál, ez nem egy olyan lego motor ami mindenre jó és éppen ezért semmire Gondolkodjunk! olaj-lég hűtés az fasza, vagy inkább ismerős, nincs víz, nincs sírás... sose fő meg, csak esetleg Te érzed úgy magad mint a ringló szílva az aszalóba, viszont kompromisszumok nélküli teljesség nem létezik. Ránézésre egy állat, ez tetszik, főleg szemből azzal az iszonyatos böhömségével, na és Café Racer ide vagy oda a technika azért a mai korhoz méltón van jelen! Ja, milyen szépen el van tálalva a fekete felni a drótküllőkkel, arról nem is beszélve, hogy a ránézésre 17-es körüli méretéhez képest milyen brutális a szerintem 300mm feletti féktárcsa amit azok az izmos féknyereg markok szorongatnak ott a két robosztus fordított teló alatt, szerintem iszonyat szép!
Hány lú húzza a kend ekéjét vajon? 100? 110? nem mindegy? a nyomaték úgyis felette van amit ráadásul már valószínű, hogy a pincébe lead... és nincs idétlen gerincet nyomorgató csutka, egyenes űléspozíció van és ránézésre olyan jó fogás esik a kormányokon mint a szívlapát nyelin, amitől persze még nem biztos hogy nem tőből akarná kitépni a karodat ha úgy Isten igazából ráadnád a tüzet
Na de azért minden nem kerek mer vóna ott dógom nekem is! Na nem, nem a lánc ápolásra gondoltam mert az nincs rajta... viszont az volt a kiinduló helyzet hogy Erdélybe kén' menni véle! Megtaláltam a leginkább célszerű kialakítást a sűrűben, ez látható a képen, természetesen az űléspúp nélküli állapot, hiszen nem egy órányit akarok dűteni borítani a városban hanem szét akarom motorozni az agyam Erdélyben, oszt akko' hadd jöjjön mán a zasszony is!
Szóval kéne valami hármas dobozrendszer... na azt én sem tudom, mármint hogy hova mókerolnám fel... a segédvázat nem látom és az a kis félcolos cső is elég ropinak tünik, amire ráadásul még a hátsó lábtartót felbiggyesztették, talán alulról kéne valami alátámasztás... valami haszonanyag biztos lenne hozzá a satupad alatt
Igazatok van, a kipuffantyú még kimaradt! Érdekes módon nekem a Titán-Akra jön be (valahol látszik az is a galériában), ezek a dupla jerikó trombitái csak útban lennének a doboznak, bár a hangja meg valószínű kárpótolna, szóval ezt igazából így nem tudom eldönteni
Jó hát az űlés is lehetne kicsit másabb, dizájnosabb, esetleg hátul kicsit magasabb vagy ilyesmi, de ezt Andor megoldja néhány óra alatt. Végülis kész a gép és akár indulhatnék is, sőt lehet össze is jön, na nem igaziból csak úgy képzeletileg ami nem is lenne csoda hiszen úgy beleéltem magam hogy biztosan ezzel fogok álmodni Majd elmesélem azt is, hogy milyen volt Erdélyben túrásan kávéversenyezni.
Egy érdekes olvasnivaló a stílus kedvelőinek:
Erős kávé, sok cukorral
Arra kíváncsi leszek
Tudom.
A közöny távol áll tőlem általában is, nem hogy irántatok, ill. az itteni dolgok iránt. Sajnos még mindig az itthoni dolgok teszik ki a szabadidőm nagy részét, de már-szerintem- a finisben vagyunk. Utána ígérem én leszek a zászló vivő itt a fórumon.
Az olaj utána van beletöltve. én most a csillapító-részéről beszélek!
Igazad van.
OK: Nekem hátul három csillapítási fokozatú központi teleszkópom van, aszták volna meg a japók, szétszedni is művészet! A rugót a csúszó résszel viszonylag egyszerű volt 2 db 10-es menetes szár segítségével. Utána kellett gondolkodni mi merre és hogyan lehet belül.
Köszi, remélem így lesz.
És nem gyúl ki benne az olaj?
Na ez tényleg érdekel! Légyszives rögzíteni valahogy a folyamatot, hadd tanuljon a nép!