Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A fotón a felső van, de majd lehet kapunk az alsóról is
Nézem a fotót de innen nem látom! Gondolom mert olyan messze van!
A telószárakon -mivel nem rövidek- gondolom nem kevés nyomaték ébredt ütközéskor és deformálódhatott a villahídból kiálló cső ami átfut a váznyakon... legalábbis ez szokott történni általában, ráadásul ez csak bontás után látszik
Szabadság elftássak!
Már éppen ideje volt , hogy Te is idetoltad a képedet igazhitű!
Már azt hittem nem jön össze egy mecsetalja ! Allah növessze hosszúra!
Jó estét az Uraknak!
Kifejezetten gyenge - sz@r - héten vagyok túl. Megfázós, ráadásul megázós - motorral - idegbeteg hét volt, amit még holnap reggel levezetek egy kis privát melóval.
Amúgy meg Sztahanov elvtársnak hívtak a párttaggyűlésen! Józsival tekertük együtt, a B közép harmadik sorában, "balról" 2-3-as ülés.
Visszakanyarodva a képre, menjünk! Én is csak most szembesültem ezzel, megnézve a gugli örszön.
Mi van az alsó villahíddal?
Na basszus! ma vetted észre? Hátha ez is van ott ahonnan a telókat vetted
Nagyon szép! de ez inkább Észak-Magyarország, megmondom őszintén még nem hallottam eddeig róla, viszont a linked alapján rákerestem és gyönyörű képek jöttek fel, szóval részemről mehetünk! Valamikor állítólag kőbánya volt, de már vagy száz éve bezárták. Az egykori fejtési gödör helyén helyenként hét méter mély tavacska keletkezett, a sziklafal van ahol hetven méter magas és vannak barlagházak is, olyanok mint amit Kácson fotóztam anno. Néztem útvonalat is és szerintem lenne még itt ezen a környékén más látnivaló is. Tőlem olyan 160km-re található a legrövidebb úton, mondjuk a nagyhegyesi Kráter-tó meg csak 35-re, mégis csak néhány éve fedeztem fel... Gyüjtögettem már túracélpontokat a Mecsek környékén is, szóval előretekintő vagyok a jövőt illetően de ne menjünk el most olyan messzire mert ez a kis tengerszem is nagyon tetszik, akár az első tavaszi kirajzás célpontja is lehetne!
Megérkeztek a gólyalábak, de sajnos az alsó villahíd is cserés
Úhogy nem lesz tesztmenet a hétvégén.
Itt vagyok már, csak nekem a pénteki napjaim eléggé mozgalmasak szóval én is tudom, hogy a piaci értéke nem annyi, viszont ha beüt a baj a kárbecslő bácsi a tax alapján számol, lásd a Peti példáját!
Kelet - Magyarországiaknak:
ITT már voltatok motorral? Tavasszal szívesen megnézném, mert elég szépnek tűnik. Hozzátok pedig nincs is messze, ha esetleg voltatok arrafele, szívesen hallanám a beszámolót róla
"két hátsóval pedig nem sokra megyek "
No én tegnap láttam olyan két hátsót , hogy egy is roppant megizzasztana!
Te meg nem vagy elég fantáziadús , hogy mit kezdenél vele?
hát olyat kell venni aminek nem Vagy szimplán más baja van, vagy csak öreg, nincsenek papírjai, akármi.
Nyilván, ha összetöröm az elejét, akkor nem olyat veszek aki szintén összetörte az elejét, mert akkor lesz két fél motorom, két hátsóval pedig nem sokra megyek :D
Szarakodika hátsó teleszpókom, és nézegettem, gondolhatod, hogy az olcsóbbja 140 000-körül mozog. Akkor inkább játszom vele itthon.
Az a baj, hogy annak a másik qrva motornak is az eleje van "elhajolva"!
Te is megveszed mert kell, aki meg eladja annak az "élete" függ az ártól! Igyekszik minél többet kipréselni!
Én az ócskapiacon nem veszek attól semmit aki irreális árat mond!
Adja el másnak.
én keveslem azt az 500-at. Szerintem minimum 600, de inkább több. De aki megnézi, úgyis látja, hogy foglalkoztak vele. Néha olyan képtelen árakat látok fent hirdetésekben, hogy szerintem simán lehetne 650-ről, de inkább 700ról kezdeni, ha esetleg meghirdeted, úgyis alkudnak belőle valamennyit. (főleg ha adod a dobozrendszert (kb 100at ér szerintem), tankbőrt, és ugye az ülés is felújított.
Szerintem lehet megéri keresni külföldről egy törött motort donornak, amit ahhoz képest fillérekért (150e alatt) árulnak, és szinte mindene jó. Ha már balesetes lett a saját moci. Mert tényleg eszméletlen drága minden. Ahogy néztem ebayen, még külföldön is baromi drágák a bontott alkatrészek.
Nem voltál eléggé meggyőző, a kárbecslő meg nem ismerte fel hogy a szent madárral áll szemben. Vagy pontosan tudta és úgy volt vele, hogy az magától képes a hamvaiból is felépülni, míg a Kawasaki csak egy egyszerű motor amiből hiányoznak az öngyógyuló törekvések
Jó 10-15 éve mikor megjelentek az 500W-os reflektorral egybeépített mozgásérzékelők felraktam egy párat a faluba, vettem magamnak is.
Kitapasztaltam a beállítását (ami szintén nem volt egyszerű) és működtek is egy darabig, aztán összeragadt benne a relé, elmászott a poti párás időben, vagy egyszerűen nem is kapcsolt... sorolhatnám Takarékos megoldás volt az 500-as betéteket 150W-osra cserélni és akkor tovább bírta, de attól se lett örök darab Egy évet ha bírtak és ugye hozzám jöttek hogy mi a fene lelte hiszen még majdnem új... egyszerűbb volt nálam oktatást tartani mint mindenkihez visszamenni és az amúgy is bizonytalan kütyü potmétereit tekergetni. Abban az időben szerintem minden második falubeli kiscsavarhúzóval a zsebében járt malacot etetni este... na meg olyan is volt aki már az elején leverte a konzolról az egészet, az járt jobban egyébként
Az én balesetemtől egy hónappal korábban az egyik barátom alól kiütött egy 1500-as vulkánt egy rossz időben előzni próbáló BMW. ketten voltak, megúszták horzsolásokkal, hála istennek.
az ő motorját(1998-as VN 1500 classic tourer) 1.280.000.-Ft-ra értékelte a biztosító, míg az én főnixemet 400.000.-re. kíváncsi lennék, hogy a két cinveder hajtotta bringa miért éri a háromszorosát, mint az én hőn szeretett főnixem?
Vettem egy jó óccsó kínai mozgásérzékelőt, ami a külső folyosón majd kapcsolgatja a villanyt. nem tudom, minek rajzolgatnak a potméterekre jeleket, mert a háromból kettő ellentétesen működött. ki lehet ezt találni, csak idő kell hozzá. megakurvaanyukat!
Mikor az ajánlatokat kértem, mindenhová bátran írtam, hogy olyan a telószár, mint a nagybandié. Mikor meg kellett rendelni akkor szembesültem vele, hogy csak az átmérője egyezik meg, az állórésze teljesen más, a sárvédő felfogatását az inazumán sokkal lejjebb vitték, a banditnál rögtön a szimmeringek alatt van, az inánál meg a szimmering aljától 105mm-re. mivel nem szerettem volna egy bandit sárvédőt nézegetni (meg az eredetit a Szarka Laci haverom már meg is hegesztette ), először a twinmotoron találtam egy 1200-as telópárt 105E-ért, és azt gondoltam jó lesz ez mert ugyanolyan. de bevillant, hogy amíg mi egy kétdugattyús tokico nyerget munkáltatunk, ők egy háromdugattyús brembo-t.ez is zsákutca.
Típusfórumon egy nem túl aktív bácsi írta, hogy ő vett a ricsibontós gyeriktől két 750-es hátsó telót, hátha meg van neki még az első. Felhívtam, mondtam neki a fájdalmam, mondta hogy megvan, én meg majdnem térdre estem, mint az urasági ökör. kérdeztem mennyi, mondta az árát, (70) de hívjam már vissza egy óra múlva, mert előszedi, megnézi.
Az istennek nem telt az idő, csináltam a dolgom, de csak azon járt az eszem, hogy vajon meg van-e még. huszonhatszor megnéztem a híváslistát, mikor hívtam, és szerintem másodperc pontossággal csörgött a telefonja. felvette, mondta, hogy megvan jó állapotú, jelölt alkatrész, garanciát is vállal rá. még tettem egy bátortalan kísérletet az alkudozásra, de ő nem hajtott rá, én meg nem mertem kockáztatni, mert ha túl agresszív vagyok(ahogy szoktam), elhajt a pics@ba. Ő az első, akitől annyiért veszek meg bármit, amit kimondott.
Az a lényeg, hogy holnap jönnek az első gólyalábak, az olajat már ma megvettem hozzá, és hétvégén megy a motorépítő só
Na igen, de gondolj csak bele ha jártas vagy olyan országokban ahol a használt motorok ára töredéke az itthoninak, főleg ha egy kicsit sérült is, nem totál csak csúszott. Behozol néhányat egy kisteherautón és akár a 10szeresét kiárulod! Az enyém pl. érhet 500-at, de ha "esemény" van 70ért van hozzá telószár, ha már kap az első feni, kormány, tank, leömlők ne adj isten sérül a féktárcsa és a féknyereg is... nem is kell hogy vázsérült legyen mégis meszeltek neki! Szóval érted az aránytalanságot? Pedig ennyiért mennek az alkatrészek mert van rá igény, inkább nem ennék én sem de megvenném ami kell, még annak tudatában is hogy valaki igen nagyot szakít ezzel.
És mivel azok a fránya szárak vannak nagyobbrészt előrefelé....!
Annyira nem is volt sok, Pisti (akivel találkoztál) a 600-as Banditra 80-ért vett komplett bontott szárakat, úgyhogy felesleges lett volna tovább keresgélni a nagybanditos vonalon, ami nem is biztos hogy pontosan olyan
Az olajat mindenképpen cseréld ki, egy darabig legalább nem kell szétszedni