Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jó estét kívánok az Uraknak!
Elnézést a szótlanságért, de mindenféle internethozzáférési probléma miatt nem tudtam hozzászólásaimmal emelni a fórum egyébként is magas színvonalát
Na de végre az akadályok elhárultak, újra itt vagyok.
Nem szeretném elkiabálni, de úgy tűnik, a biztosítóval sikerül zöldágra vergődni. Készült egy ajánlat a javításról (volt benne minden: zizi, pufi, vattacukor ), kicsit alkudoztak lefele, én egy kicsit tornáztam felfele, oszt az lett a vége, hogy megállapodtunk. most arra várok, hogy jöjjön az sms a bankomtól, hogy megérkezett a zsé, ami az ígéret szerint napokon belül meg fog történni. remélem, így is lesz.
Én közben nekiálltam a szétszerelésnek, holnap viszem a műanyagoshoz az első sárvédőt, meg a hátsót hegesztés céljából.
a kereket kiszerelve nem látszik rajta sérülés, ütésnyom még a gumin se. Azért elviszem a gumishoz, hogy centírozza újra.
A kormánycsapágy az ütéstől valószínűleg beljebb csúszott, mert van egy kis kottyanása, ami eddig nem volt. Sérülés nem látszik rajtuk. Már nem a gyári golyós, hanem kúpgörgős csapágy van benne, az meg szerintem jobban bírja a sarat, úgyhogy csak húzok rajta.
egyébként sem a villahídon, sem a váznyakon, sem a keréktengelyen nem látszik sérülés, szerencsére masszív kis dög ez, abetyármindenit!
Én sem vagyok az átalakítgatások híve, de itt van két kép az inazuma kávéversenyzőről
Régen ez alap volt! De azt mondta, hogy addig már négyen mentek el mellette! Leányzóval volt és Bakonybélben lakik!
Ügyes vagy!
Nem meséltem nektek, hogy segítettem egy motorosnak Veszprém szélén amikor az NKH-hoz mentem. Egy Honda CB-s nek ! Kifogyott a benzinje és megálltam mert tolta! És elmentem neki benzinért !
Egyébként múlt évben lett a Seat motorja átfűzve, és a "cseremotor"-on nem volt nincsen motorszám. Pedig kerestem, tán még itt is írtam. Kipolíroztam a motorszám helyét és semmi!
Adásvételi a kétnyelvű!
Motorszám a motoron van, aminek olvashatónak kell lennie és egyezőnek azzal amit a forgalmi engedély tartalmaz.
Mi az a kétnyelvű?
Igazából én sem értem mi a probléma, de nem is érdekel
Valószínüleg ha mindenkinek ki lenne töltve az adatlapja -valós adatokkal- akkor ilyen nem fordulna elő. Kicsit az oldal hibája is ez, bárki írogathat kontroll nélkül.
Kétnyelvűt akartam írni!
A Motorszám is rajta van a kétnyelűn!
én konkrétan nem értem hogy mit ír. Akárhányszor olvastam el az utolsó hozzászólásait, nem értettem, hogy mit mond.
Ez az ember tényleg rendőr? Mert a képe alapján, és hogy megállítja az embert valami ilyesmit írt. (idézhetném a közhelyet, hogy ezért tart itt az ország :) )
Azt meg végképp nem értem, hogy min akadt ki ennyire az elején...
Eszméletlen emberek vannak. És ez még komolyan is gondolja, hogy nem mertél neki visszaszólni. Hihetetlen.
A motorszámot hogyan mented át Józsi? vagy átfűzüd az egészet?
Ez is érdekes volt, érdemes elolvasni a hozzászólásokat, aztán még az is zavarja ha nem szólnak neki vissza... az még véletlenül se jut az eszébe, hogy nem tartom rá érdemesnek
link
"tévedni emberi dolog mondta a sündisznó , és lekászálódott a gyökérkeféről!"
Nabocs, télleg elbasztam. Szóval 200at
100 fel és 100 le
én is ezt mondom! (számolj utána )
egy fel, és egy le az egy fordulat!
400at? (200 fel 200 le)
Az enyém meg szép!
Nem azt mondom, hogy néha nem lehet menni vele , hogy "hadd szóljon", de az nem lehet általános! Az előbb utóbb okoz valamit a legjobban igénybe vett részeken! Számold ki, hogy egy 12 000-es fordulatnál a dugattyúnak MÁSOD-percenként hányszor kell mennie le-fel! Meg fogsz lepődni.
Igen, de azért azt is figyelembe kell venni, hogy nem véletlenül vannak ezek a mai sportmotorok csak 12-14ezertől pirosban.
Szerintem a technika javult annyit, hogy bírják ezek. Persze ha alacsonyan tartod a fordulatot, akkor egyértelműen tovább bírja, nem kopik annyira, viszont hallottad Mikit, hogy nem nagyon szeret 3-as fokozat fölé menni . Akinek ilyen van, az úgyse bírja ki hogy ne gyorsuljon, ahol csak tud :)
"jaaa há én úgy indulok pirosból hogy 120-nál teszem kettesbe...." Tudod ezek egy dologról felejtkeznek el! Nem áll a boxban a komplett szerviz, hogy bármit kicseréljen! A másik, hogy már az ÖTEZRES fordulat is qrva nagy, elképzelni sem tudják, hogy mekkora igénybevétel van ilyenkor!? Én minden motorost beíratnék egy gépipari oktatásra, aztán gépipari példákkal számoltatnám őket.
Arról nem is beszélve, hogy aztán a szétforgatott motort még majdnem új áron szeretnék eladni?!