Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Megyek én is!
csak én mondjuk halászlét enni és inni a finom söröket egy szülinapos ebéden
Ma voltunk amúgy motornézőbe a haverommal aki a 600-as ciberét cserélné le. Majd mesélek milyen az amikor hülyének néznek de Lacit nem lehet ám csak úgy megvezetni
Ha nem csal az emlékezetem lassan már 20év körül járhat az pedig szép kor! Most már egyre többet kell vele foglalkozni, nekem is volt egy idős cicám, de csak becsültük a korát, egy idős nénié volt itt az utcában aki meghalt, a házában nem lakott aztán senki az öreg macska meg átjárt hozzánk és valahogy itt ragadt. A végén már nem látott és tök süket is volt, utolsó hónapjaiban jóformán csak levest meg tejet ivott, de magától azt se találta meg csak ha beledugtam az orrát... két éve karácsonykor aztán végleg elaludt egy rongyokkal kibélelt cipősdobozban.
Lóra elvtársak, lóra! Süt a nap!
Én kicsit később megyek.
Tegnap téliesítettem a fészkét, bundát kívülről úgy kell neki belebújni és fűtést is tettem bele, lecsavarozva, mert a régit tavasszal széjjeltépte! Ma is amikor zárat cseréltem,megsimogattam, beszélgettem hozzá ,mert válaszolgatni is szokott, a vén csont. Szegényke, nagyon nem volt ma beszédes kedvében, és látszik rajta az idő, nagyon .
Nálunk nem nagyon van egér mert a szomszédok nem tartanak már haszonállatokat, kiürültek az istállók így aztán takarmány híján háziegér sincs mezei pockot meg nem nagyon sejtek, bár elvétve egyet kettőt hoznak az idősebb cicák.
A Kormival mi van? Mostanában nem emlegeted
Micsoda szép nagy cica lett a bozontos farkával! A napokban a Bandi kandúr másfél órát ült a fűben, és egyszer csak hozta a zsákmányt valami egérfélét szép nagyot! De nem sokat gondolkodott felette, megette csak úgy ropogott, nem messze tőlem, ahogy a láncfűrészt javítottam. De még az imádkozó sáskát is megeszi! Pedig kap enni eleget!
Ha már úgyis punnyadtok offolok egy kicsit
Emlékeztek még arra a kis macsekra akivel az isten háta mögött hozott össze a sors még július legelején? Egy üzemzavaros napon találtam rá ahol még ráadásul el is akadtunk, az elakadt autó alól szedtem ki, sohasem fogok megtudni hogyan került oda, egy olyan külterlet ez ahol a legközelebbi tanya 2km-re van, lakott terület pedig legalább vagy 5-re.
Teljesen ki volt száradva, hideg volt a teste és tele volt élősködővel, talán egy két napot élt volna még ha ott marad. Egy szőrcsomó volt az egész és csont, amit bárhol fogtam szinte szúrta a kezem. Muszáj volt megfürdetni mert az élősködők szinte hemzsegtek rajta, sajnos a legyengült szervezete ezt már nagyon nehezen vészelte át, hiába szárítottam meg alaposan nagyon megfázott és már azt hittem nem sikerül segíteni rajta. Az injekcióknak köszönhetően aztán nehezen de talpra állt pedig a gyomra annyira össze volt szűkülve, hogy a kis alu tasakos junior kaját 5részre osztva adtam neki oda... két hét volt a rizikós de tudtam hogy meggyógyul. Meggyógyult és már úgy játszott ahogy azt egy egészséges kiscicának kell, július közepe volt, akkoriban ment el Dezső... jól jött akkor hogy ott volt, vagyis hogy neki sikerült...
Azóta eltelt 3hónap és már neve is lett mondjuk az se volt egyszerű mert valami mezei virág nevet szerettem volna, vagy valamit olyat ami ott sarjad ahol őt találtam, még a neten is keresgéltem de egyik se tetszett... aztán végül szőrike lett, de nem is tudom miért, talán mert még nem volt ilyen szőrgombolyag macskánk mint ő és csak úgy jött a név tudat alatt. Gyönyörű macska lett belőle, mint egy páva úgy járkál a bozontos farkával, magasan tartja mindig és azt látom meg legelőször amikor este becsesen lépked elénk. A kazánházban van a kuckója, de nappal kint van, már ismerik a szomszédok is, nagyon különleges még nem volt ilyen cicánk. Az élső kép akkor készült amikor hazavittem, azt hiszem nem kell kommentálni... a másik kettő ma készült, mindenre vadászik, legyen az egy falevél amit fúj a szél vagy a többi cicáink akik viszont már túlságosan felnőttek a játékhoz ezért néha előfordulnak konfliktusok... nagyon jópofák, néha még Zarával is kötekszik persze kellő távolságból.
Na de ne dógozzunk, inkább nézegessünk képeket
De tudják, még azt is melyik oldalán állunk meg az útnak, a munkautasítás adott és ha nem egyezik az útvonallal akkor bukta van, volt már amikor magyarázkodni kellett...
Amúgy én meg azt a 917-es izét nem ismerem... sőt már az APU és az FLTA is őskövület, bár a minap találkoztam egy FLTA-val egy Naf/Köf állomás segédüzemi szekrényében meg is hajoltam előtte egy pillanatra mert szerintem idősebb mint én
Leginkább az SF6-os gáztöltésű kapcsolók terjedtek el, mi is telepítettünk jó párat, ezeket telemechanikával kapcsolgatja az üzemirányítás.
Nagy a fejlődés még az 5évvel ezelőttihez képest is.
Igazából szép emlékeket idézett a motor és a látvány rongálta a közérzetemet, az csak hab volt a tortán, hogy voltak akik sztárolták az igénytelenséget... másik galérián meg baszogatják a fiatal srácot amiért a gyári (1-2éves) kis CBR-en nem cseréli le a kipufogót mikor az szerintük ronda.
Na mindegy az adatlap sokat elárul, már ha ki van töltve! Amúgy meg a kitöltetlen adatlappal véleményt nyílvánítani olyan mint befingani egy tömött buszba, majd felháborodni és kérdőn körbenézni...
Tényleg felhígult a motoros társadalom és itt most azokra gondolok akik a neten motoroznak leginkább
"kevesebben is vagyunk jóval és minden lépésünkről tudnak amit szintén a mai világ technikai fejlettségének köszönhető."
Bezzeg arra van ember, hogy azt figyeljék hol is vagytok!
De azt még csak nem tudják, hogy az oszlopon, vagy a csárdában-e?
"A "pelenkás" korosztály azóta felnőtt lett Józsi!"
Nehogy már felvágj a "korodra"? A hajad is csak most nőtt ki! Biztos sok minden másképpemn van mint akkor volt! Én még a kisfeszültségű K 917-es I A , II.A, III.A -s satöbbi kapcsolót tanultam. Nem,sokára meg vákuumkapcsolókat fognak alkalmazni. 18 éve már volt motorindításra.
Meg ne sértődj már te áramot "vezető" vezető, kosarasgépjármű, és motorvezető !
Köszi! De néha elhanyagolom szegényt.
visszakanyarodva a hozzászólásokra, ne törődj velük. Ahány ház, annyi szokás, kombinálva egy kekeckedős okostojással, már elrontja a hangulatodat. Nem ér annyit az egész.
Ja és bármikor elmondom a motorral kapcsolatos véleményem bárkinek, az nem személyeskedő és aki ismer az úgyis ad a szavamra. Nem véletlen a "gépátvételes" mendemonda rólam...
Szépek ezek a régebbi sporgépek, a Tied meg különösen. Persze minden motor szép ha annak gazdája van és ez látszik a motoron is.
Néhány napja kialakult egy kis parázs vita az egyik galéria kapcsán. Kicsit én is bunkó voltam, de az azért volt mert engem idézett az egyik hozzászóló arra célozva, hogy a használat és a patika állapot nem összeegyeztethető. Érdekes és tanulságos volt számomra
link
Na mostmár elég!
A "pelenkás" korosztály azóta felnőtt lett Józsi!
Miért van az, hogy mindegyik nyugdíjhoz közeli kolléga visszasírja a régi világot,? Amikor nem volt az autón a nyomkövető és megállapított üzemzavar elhárítási normák, arról nem is beszélve, hogy mindenkinek megvolt a maga szakterülete. Ma ha kell 132/22kV-os állomásban kapcsolok vagy állítok be különleges üzemállapotot de másnap reggel már 22ezer voltra kapok munkautasítást ahol feszültség alatt dolgozok, de lehet harmadnap már 40m magas vasoszlopon cserélek szigetelőt, ügyeletes héten meg estétől reggelig mozdítható vagyok lakáshibára vagy bármilyen üzemzavarra... de vezetni kell 25tonnás autót is ami 80millió forintos beruházás volt... vagy a felszerelt terepjárók amiért éppúgy felelősséggel tartozunk. A technikáink a szerszámaink tényleg komolyabbak de ezáltal az elvárás is sokkal komolyabb és jóval nagyobb felelősséggel jár! Néznél Te nagyokat ha egy hétre magammal vinnélek, visszasírnád a vilás oszlopállítást főleg ha egy kis irányítói felelősséget is tennének a válladra...
Ne becsüld alá a mai dolgozókat, ma sokkal nehezebb megfelelni, kevesebben is vagyunk jóval és minden lépésünkről tudnak amit szintén a mai világ technikai fejlettségének köszönhető.
"Az semmi, hogy egy kosárban."
Hát ja... a kosár ismeri a védőtávolságukat, leburkolja a fesz. alatti részeket, felrakja a sönt kábelt akár terhelésszakaszolóstól együtt és feszítő szigetelőt is cserél élő 22ezer voltos vezetékhálózaton...
Megszoknád ha ezt kellene csinálnod és akarnád is.
A hosszú téli estéken lehet majd összeszedem a gondolataimat és mesélek a túrákról az elejétől a végéig, van még fotóm is ami nincs a galériákon és még itt se mutattam Nektek.
Szépen visszajönnek az emlékek és én szeretek róluk mesélni
Volt azért előnye is, sokkal jobb voltam aerodinamikailag de azért örülök hogy visszanőtt.
Nem. Az idióta figyelmetlen gyalogos ment át épp a piroson.
11 évesen már épp kinőttem az előbb említett kort. Sajna!
Elfáradt a motor? Vagy gyalog akart átmenni a "gyalogátkelőhelyen"?

Persze most már könnyen vagy!
A biztonsági övön lógva teljesen normális volt, hogy dolgozunk! Oszlopállítás villával daru helyett, vezetékhúzás, kézzel, kosaras emelő helyett meg szerelőöv! Persze ti erre még nem emlékezhettek , ez a csúcstechnológia ' 73 ban volt, még a múlt évezredben.
Ti akkor még pelenkát töltögettetek!