DE! Repsol festéssel! Amúgy Neked volt igazad, "csak" 170 ló.
Ja, a 6. fokozat 90-től használható nálam is. De ha igyekezni akarsz, nagyon, akkor válts vissza hármat.
Nem akartam annyira előremenni, a 954 utáni első szériás 1000RR-re gondoltam ami 170 lovas és nem fogod elhinni 100-270-ig használható a 6. fokozata... egyébként szerintem ez a legszebb mind közül
Ne tessék itt értetlenkedni! Ez olyan, mint a traktor, 12 előremenet, 6 hátra! Na!
Azt akartam érzékeltetni, hogy - nem lenézve a GSX, GSXF kategóriát (!) - amíg Ti indulás után végig váltotok 4-ig városban, én max 3.-ig, mert ha hamar felváltok, nincs nyomaték. Viszont ha emeljük a fordulatot, nekem lényegesen több nyomatékom lesz, mint Nektek.
Némi költői túlzás esett meg az én Miki barátommal , főleg hogy a Gixefet hasonlította ennyire lealacsonyító szinten... pont hétvégén próbálgattuk és az is képes 1-2 be visítani már bőven 100felett... de lehet vele alsó tartományban is motorozni, mint ahogy egy mai soklóerős sportgéppel is.
Sztem az lehet a baj, hogy mindig kidobja neki a sebességet azért vált mindig mégegyszer oda
Én is hallok olyanokat, hogy "jaaa há én úgy indulok pirosból hogy 120-nál teszem kettesbe...." meg hasonlók. Mondjuk nem véletlen olyan hangosak azok a gépek esténként. Mondjuk azok alapjáraton is elég hangosak és ha csak 30cal mennek akkor is van bőven hangja.
Ezt én is tudom B+! Csak a pénzügyminisztérium lehetősége hiányzik a kellő mennyiségű dellához amit kuplunglamellának alakítok át! De eljárok még vele így csak a 4000-es fordulat környékén kell csínján bánni a gázkarral!
"1, aztán még 1, aztán 2, aztán még 2, és - városban - esetleg 3" ez most mit jelent? kér egyes és két kettes fokozat van benne? vagy ennyire nem motorozható alsó tartományban a Penge... egy 170lovas 1000RR-el is lehet úgy motorozni hogy 1-2-3-4... persze nem az egekig pörgetve
Hát erről szó sincs! Igen elégedett vagyok.
Írtatok itt sebességről, hozzá tartozó fordulatszámokról. Nálam ez 1 kicsit másképp alakul.
Mondjuk 1-esbe "eltolom" 60 -ig, és nem váltok fel kettesbe, hanem "tolom" tovább, és onnan kezdődik az igazi tüzijáték!
Ha csak úgy "simán" megyek, akkor is pld a Tesóm szépen végigváltja, hogy 1, 2, 3, 4, én 1, aztán még 1, aztán 2, aztán még 2, és - városban - esetleg 3. Más áttételek, más nyomatékok. ja, meg más köbcentik.
Nekem 6. -ban megcsúszik, a 4000-es fordulat környékén, ha túl gyorsan akarom gyorsítani , és 250-500 f/ min. között tudom csúsztatni, ha nem elég "lassan " gyorsítok!
Láttam túrásra felöltöztetett 900-as Hornetet nekem nagyon tetszik! A CB1000 BigOne is csodálatos, de abból már nagyon nehéz épkézláb darabot találni sajnos már 20évesek... egy kicsit másabbra gondolok, kicsit nagyobbra, kicsit szebbre, sőt ha jobban belegondolok talán a legszebbre a piros-fehér festés viszont stimmel
a 9-es itt a 900-ast jelenti? Szerintem az sokkal inkább idomzatlan erőgép menőző srácoknak mint túramotor. Mármint a Hornet alapból.
A big one-ra gondolsz? :) Az gyönyörű, és a piros-fehér festés valami eszméletlen szép. Egyszer pirosban a Kálvin térnél mellém állt egy idomos verzió, ezzel a piros fehér festéssel, makulátlan volt a motor, csillogott villogott. Végignéztük egymás motorját jó alaposan, és mosolyogva bólintottunk egymásnak. Az nagyon szép, a kereklámpás, és az idomos is.
igen, szerintem se. Akkor már akkor csúszna ha 2esben gyorsítok.
Na látod, erre nem is gondoltam. Az előző ugye kockásra kopott, tehát teljesen más volt a gumi. Simán lehet, hogy az játszik bele ebbe. Amúgy minimális az eltérés. Most 4ezren 95öt mutat a km óra kb.
Annyiért lehet eladni amennyiért megveszik, hiába tartod az árat ha a kutya se nézi meg. Vasárnap néztünk egy olyan motort is ami szerintem csak kíváncsiságból lett meghírdetve, hátha valami madár megveszi... dúrván 150ezerrel többért hírdették mint a reális ár, mondjuk képen jól mutatott...
Itt nem mondtam konkrétan csak utaltam rá, talán Billig Petivel beszéltünk róla, idén egy hajszál választott el attól, hogy meghírdessem a Csühöst. Futó szerelembe estem a 9-es Hornettel... aztán a józan ész döntött és felébredtem, igazából évek óta megvan a vágyam és az nem a 9-es Hornet... viszont ahhoz több pénz kell de nem elérhetetlen... akkor meg nem ráérek még egy kicsit, hogy csak arra hajtsak amit igazán szeretnék? A Csühös nagyon jó motor nem érdemes feláldozni egy köztes gép miatt még ha tetszik is nagyon, ha majd mennie kell akkor legalább olyan cél legyen kitűzve ami után már nem vágyakozok egy másik után... amire pedig én igazán vágyok az már az a kategória
Ja, a 6. fokozat 90-től használható nálam is. De ha igyekezni akarsz, nagyon, akkor válts vissza hármat.
Azt akartam érzékeltetni, hogy - nem lenézve a GSX, GSXF kategóriát (!) - amíg Ti indulás után végig váltotok 4-ig városban, én max 3.-ig, mert ha hamar felváltok, nincs nyomaték. Viszont ha emeljük a fordulatot, nekem lényegesen több nyomatékom lesz, mint Nektek.
Én is hallok olyanokat, hogy "jaaa há én úgy indulok pirosból hogy 120-nál teszem kettesbe...." meg hasonlók. Mondjuk nem véletlen olyan hangosak azok a gépek esténként. Mondjuk azok alapjáraton is elég hangosak és ha csak 30cal mennek akkor is van bőven hangja.
Írtatok itt sebességről, hozzá tartozó fordulatszámokról. Nálam ez 1 kicsit másképp alakul.
Mondjuk 1-esbe "eltolom" 60 -ig, és nem váltok fel kettesbe, hanem "tolom" tovább, és onnan kezdődik az igazi tüzijáték!
Ha csak úgy "simán" megyek, akkor is pld a Tesóm szépen végigváltja, hogy 1, 2, 3, 4, én 1, aztán még 1, aztán 2, aztán még 2, és - városban - esetleg 3. Más áttételek, más nyomatékok. ja, meg más köbcentik.
De megmondom őszintén, ha a big one állna a garázsba, egy szavam se lenne!
A big one-ra gondolsz? :) Az gyönyörű, és a piros-fehér festés valami eszméletlen szép. Egyszer pirosban a Kálvin térnél mellém állt egy idomos verzió, ezzel a piros fehér festéssel, makulátlan volt a motor, csillogott villogott. Végignéztük egymás motorját jó alaposan, és mosolyogva bólintottunk egymásnak. Az nagyon szép, a kereklámpás, és az idomos is.
Na látod, erre nem is gondoltam. Az előző ugye kockásra kopott, tehát teljesen más volt a gumi. Simán lehet, hogy az játszik bele ebbe. Amúgy minimális az eltérés. Most 4ezren 95öt mutat a km óra kb.
Itt nem mondtam konkrétan csak utaltam rá, talán Billig Petivel beszéltünk róla, idén egy hajszál választott el attól, hogy meghírdessem a Csühöst. Futó szerelembe estem a 9-es Hornettel... aztán a józan ész döntött és felébredtem, igazából évek óta megvan a vágyam és az nem a 9-es Hornet... viszont ahhoz több pénz kell de nem elérhetetlen... akkor meg nem ráérek még egy kicsit, hogy csak arra hajtsak amit igazán szeretnék? A Csühös nagyon jó motor nem érdemes feláldozni egy köztes gép miatt még ha tetszik is nagyon, ha majd mennie kell akkor legalább olyan cél legyen kitűzve ami után már nem vágyakozok egy másik után... amire pedig én igazán vágyok az már az a kategória