Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Megszületett a videó aminek az anyagát többen fotóztuk össze, ezért eltérő formátumokat kellett egymáshoz igazítani. Ennyit még nem szoptam egyikkel sem... végülis egész tűrhető lett

Az Erdélyi Kárpátok ölelésében (videó)
Nem boldogulok a konvertálással már háromszor próbáltam feltölteni de vállalhatatlan a minőség... majd róbálkozok máskor, máról feladtam
Csak tudod nehéz olyan témát felhozni ami megmozgatja a fantáziátokat, ez pedig eléggé a motorozásról szólt, de ezek szerint felesleges az igyekezet mert ilyenkor úgy érzem magam mint a kisvakond aki hiába igyekszik ha egy lépéssel széttapossák a túrását...
persze vihogó emotikumokkal minden kompenzálható és akkor még viccesnek is látszik...
Azt csak úgy mondtam, tudod Te azt jól.
lassan elkészül végre a transalpinás videó, azt még lehet megmutatom és aztán nem szerepelek ennyit megígérem , kevesebb lesz majd a marhaság
Neked mint másod rangidősnek ezt különösen tudni kell.
A folytatását a gondolat menetednek megértem, hiszen a célszerűség okán inkább az autót használjátok. Nincs is ezzel semmi gond. Mi itt dolgozunk helyben, így nálunk ez nem igényel hasonló összeszervezést a család többi tagjával, vagy éppen kolegával. Egyébként én is jártam nyaranta motorral dolgozni, de amióta van robogó leszoktam róla. Erre nem kell úgy beöltözni, nem kell melegíteni, csak rápattanni és hajts.
Én "szorgalmasabb" voltam, ugyanis - biztos ami biztos - ittam az egészségetekre 1 kis unikumot is!
Na most Ti miről beszéltek itt össze vissza?
Rohanó idő, és egyéb más "marhaságok".
Talán ha még a Józsi mondaná! Az még érthető is lenne.
De abban igazad van: eltelik! ( Sajna. )
Tehát meg kell tölteni tartalommal, hogy én is mondjak valami böcsességet.
Most ittam egy sert az egészségetekre, szeretném, ha ti is ezen mód tennétek!
Mert a többivel nem? Na nem akartam én annyira mélyenszántó gondolatokba bonyolódni, csak tényleg annyira rohan az idő hogy az félelmetes. A motorozáson kívűl persze más is viszi előre az embert, de az egy külön téma és egy motoros fórumon az kevésbé lenne érdekes.
A leírtak első részével teljesen egyetértek. Az idő sajnos nagyon telik. Fontos hogy legyenek célok -reális célokra gondolok- hiszen azok mozgatják az embert.
Kíváncsiságból én is rákerestem az ifjabbik Lacira és valóban komoly testtel rendelkezik. Ezen a szinten igen nagy akaraterő szükségeltetik és persze kitartás.
Odébb van ez igaz, de az óra ketyeg, ezzel csak azt akartam kifejezni, hogy azt az időt ami ránk van mérve igyekezni kell megfelelően kihasználni (lehetőségeinkhez mérten), mert telik ám de nagyon! Még szinte most voltam 30 de már azóta is eltelt 10-év és ha el kellene vele számolni gondban lennék mert úgy elszaladt, persze közben nőttek a gyerekek és velük együtt az igények is, észre se vettük és az életünk is felgyorsult... de ebbe ne menjünk bele majd úgyis megtapasztalod
A napi motoros ingázás nem kivitelezhető, egyrészt az ügyeletes autóhoz vagyok kötve, másrészt ha a sajátommal megyek akkor is vannak utasaim (asszony, gyerek, kolléga). Ez viszont nem is baj, mert a motor sem amortizálódik naponta, ráadásul az időhöz kötött melóbajárás amúgy se lenne olyan mint amikor azt a bizonyos "második verziót" gyakorlom. Végülis együtt jó ez az egész, a sebesség egy normális szinten, ezzel együtt a kanyarok és a táj, vagyis minden ami belefér egy egészséges túramotorozásba.
Lackó fiam nagyon komolyan csinálja azt amit csinál és ez nekem tetszik, mindig is felnéztem az olyan emberekre akik küzdenek valamiért és azt teljes odaadással csinálják, másrészt aggódok is miatta éppen eleget... de ettől függetlenül igyekszem segíteni álmai elérésében.
A motorozásra visszatérve a kanyargósok nekem is tetszenek, csak az a baj, hogy nekem legalább 100km-t kell mennem ahhoz, hogy találjak ilyen szakaszt Ezért jók a szervezett túrák mert úgy kell kitalálni, hogy tartozzon hozzá hegyes-völgyes kanyargós, meg valami nagy víz. Erdély is viszonylag közel van, nem merem elkiabálni de idén még egyszer összejöhet ha minden jól sikerül.
Szerintem az, hogy eljár feletted az idő még jóval odébb van!
Nekem nem teljesen így van, mert minden nap használom a motort, azzal járok munkába, így egy kis időre akkor is élvezkedhetek. Igaz, városban teljesen más.
Viszont nemrég jöttem rá, hogy vidéken, természetben motorozásnak is két verziója van. Most a céges túrán arra mentem, hogy minél gyorsabban vegyem a kanyarokat, élvezzem a bedőlést, legyen egy kis adrenalin, de azért ne csináljak hülyeséget. Ezt így nagyon élveztem. Mikor barátnőmmel voltunk a 4 napos motorozáson, ott pedig inkább a tájat néztem, a sebesség nem volt mérvadó. A leírtak alapján szerintem Te is inkább a második verzióhoz tartozol.
Szerencsére sokszor motorozom, ezért nem az van, hogy minden egyes motorozást meg kell szervezni, sőt olyan is van hogy már sok a motorozásból :)
viszont mostanában kezdem csak felfedezni az első verziót, és lehet hogy néhányszor az lesz, hogy elmegyek a közelbe ahol van egy domb és kanyarok. Na ott nem a tájat fogom nézni szerintem, hanem a kanyart. Már csak azért is, mert az előző gumi azért lett olyan undorítóan szögletes, mert csak egyenesen mentem vele szinte.

Az utós képen egyébként úgy néz ki az a felnicsík, mintha konkrétan világítana :)
Apropó, megtaláltam a fiadat facebookon, hát valóban elég nagy darab izmos ember, és le se tagadhatná hogy a Te fiad. Igaz, hogy csak képeken láttalak titeket, de nagyon hasonlít Rád!
Bizony jó érzés hordába verődve a szabadságot demonstrálni, ilyenkor érzem igazán hogy élek. Túl sok a nehéz hétköznap amikor újra és újra meg kell küzdeni a kihívásokkal, ezek között sajnos ritkák ezek a felemelő pillanatok, ezért én mindig úgy élem meg ezeket mint az apró kérészek azt az egyetlen napjukat a Tiszán... vidám vagyok, szárnyra kapok, engedem hogy játszon velem a szél, mintha nem is lenne másnap, mert egyszer úgyis eljön amikor nem lesz másnap, vagy már nem olyan lesz mint korábban, mert mondjuk eljár felettem az idő... Akkor majd lesz mire emlékeznem pl. arra amikor kilómétereken keresztül összeért felettünk az erdő és a felhők közül kacsingató napsugarak játszottak a Dunán... vagy amikor sötétedés után szentjánosbogárként sorakoztak utánam a motorok... ezeket a pillanatokat még évek múlva is tisztán megidézem annyira nagy hatással voltak rám.
Ma én is kaptam fotókat, egy másik motorostól, kicsit másabb beállításból, de ez már az utóélete a túrának, mint ahogy azok az egyszerű mondatok is a telefonban amelyek arról szóltak, hogy érdemes volt, nem csak magam miatt!
Néztem az első kerekemen két évig Mondjuk a hátsón furcsán mutat. Vannak itt profik, de én se vagyok az
most kaptam meg pár képet. Nem sok sajna. Menet közbeniek lettek volna az igazán jók. Pl ami nekem legjobban tetszett az amikor 8 körül az egri tescoból mentünk Demjénbe, és sötétben a kanyargós úton zipzárban 11 motornak a hátsó lámpája világított, előre pedig a tompított. Annyira jól nézett ki. Örülök, hogy ekkor a végén voltam a sornak, nem az elején, mert nagyon szép látvány volt. Egyébként nappal általában az elején maradtam 2., 3. helyen. Arról kellett volna kép...
ez érdekes. Azért, mert rengeteg helyen azt olvastam, hogy ez szinte ugyanaz mint a Sevenfifty. De ahogy látom hátul dobfékes a Nighthawk. És amit találtam neten, mindegyik 75 lovat ír. Persze lehet hogy egymásról másolták a specit, de azis lehet, hogy Csabié (már ha tegezhetem így látatlanban) valamiért különb. Például egy CBX-ből tették át a blokkot :) Egyébként persze mindenhol mást írnak, de azért 2-3 lóerő különbségnél nem szoktak többet tévedni, viszont a 66 kW az annyi. 88 körül. Persze azt sem feltétlen kell elhinni ami a forgalmiban van (25kW-os sportmocik amik x-szer 25 kW-ok igazából). Persze hogy felfelé miért csalnának azt nem tudom
A próféta szóljon belőled! Majd egy privát Kékes-tetős gurulást kellene összehozni.
Az az egy tárcsa viszont jóval nagyobb átmérőjű mint a Sevenfiftyé és a féknyereg is eléggé robosztus, szerinten kellő figyelemmel méretezték a Honda mérnökei, a dupla tárcsa persze mutatósabb és elterjedtebb is. Csabitól tudom a teljesítmény adatot, gondolom tisztában van a motorja paramétereivel, ha ez nem így van én kérek elnézést. A forgalmiban egyébként 66kW van, azt ha megszorzod 1,34-el akkor 90ló körül jön ki. A netes specifikációk sok esetben tévesek régebben már beszéltünk itt erről, a 750-es Inazumát pl. már láttam 5-ös váltóval is megadva pedig 6sebességes, sokszor van hiba a kerékméretek vagy a teljesítmények megadásánál is.
Köszi, tényleg jó volt. Nem ért váratlanul, hogy nem jöttél hiszen még 12-én felraktam a térképeket és nem reagáltál rá semmit.
Jövőre bepótoljuk!
fiatalabb! Viszont asszonynál idősebb
Ne panaszkodj , fiatalabb a motorod mint Te! Vagy Te vagy fiatalabb mint a motor? Nem is tudom, nem figyeltem mikor itt jártál!
igen más a tank is, és más a faridom is, de a blokk szinte ugyanaz:
http://www.motorbikes.be/en/Ho...

Szerintem nem 90 lovas. A régi CBX, mint a Józsié, az 90 lovas. Spec szerint ez 75, de mégis több, mint az én 69-em :) Ezért furcsa, hogy elől csak 1 tárcsa van. Na mindegy.

Tegnap sikeresen kicseréltem a hátsó fékbetéteket, és akkor már megtisztogattam az egész féket, és a csavarokat is. Szép ez az AP racing betét. Fekete.

Egyébként a mi túránkon is volt egy 2009es fehér Yamaha FZ6N, amin egy karc sem volt, olyan kompjútere volt, hogy ihaj, a motor és a levegő hőmérsékletét is kiírta :) Nekem amúgy nem tetszik a digitális km-óra. Szerintem az fos. És volt egy ezres Aprilia Tuono, aminek az idomja sok helyen rácsos volt. Gondolom hogy menjen be a levegő. Kérdeztük, hogy miért rácsos az utasülés alatt is. Aszonta, ott van a kompjúter, annak is kell a hűtés. Nabumm. Volt egy 600as cibere, egy 600as Darázs, 600as Bandita és 565-ös Virago meg az enyém amiben nem volt kompjúter. Az öregségi mezőnyt én vertem. Még a Virago-ra is rávertem 7 évet :)