Pisti is jön holnap az esüst színű Banditával, viszek mérő alkalmatoságokat és ősszehasonlítom a telószárait az Inazumáéval, sőt le is fotózom. Nem nagy segítség, de ha egyeznének akkor a keresési lehetőség is nagyobb lenne, bontott Bandit biztosan több van mint Inazuma. Nagyon sajnálnám ha nem épülne fel a Főnix!
Jó utat nektek, üdvözlöm a Lalit, meg a Csokit, meg a Gabent, meg a Rókát, meg a többieket, de különösképpen a SANYIT
Ha nem találkoztok velük, akkor is
Ma előkerült a biztosítós bácsi, lefényképezte még a kutyát is (pedig az nem is volt részese a balhénak) összeállt a hibalista, most ajánlatokra vadászok, mert az alapján dől el, hogy gazdasági TK, vagy javítható.
a hibalista elég hosszú:
két első teló- kuka,csere
első sárvédő- kuka, csere+ fényezés
kormányrúd- csere
kilométeróra külső ház-nincs meg, az út szélén ripityára tört- csere (bár szerintem ez egymagában nem kapható)
lámpa külső keret- csere
kuplungkar- csere
tank- fényezés
hátsó sárvédő az irányjelző helyén betört- javítás
csak utángyártott, vagy bontott alkatrészek építhetők be. Ha ez megugorja a piaci érték 60%-át, akkor a jó isten se tudja, mikor lesz belőle pénz. (mondjuk a gyári teló darabja 900 euro, a két darab többe kerül, mint az egész motor)
Sajnálom hogy nem érsz rá, de lesz még majd alkalom!
Idén sajnos kevés volt a nagyobb létszámmal szervezett túra, pedig azok jók szoktak lenni. A balassagyarmati is jó volt, mindenkitől csak pozitív visszajelzéseket kaptam annak ellenére, hogy időhöz voltunk kötve és bizony hajtós volt a menet. Régebben jobban benne voltam a szervezésben, mondjuk akkor közösség is volt hozzá... most viszont fordult a kocka, engem kerestek és nem én erőltettem a dolgot. Így már érdemes volt energiát fektetni bele. Még tegnap is változtattam egy kicsit a terven és egy kis dobogókői kanyargós is került bele Figyelembe vettem a kisebb hatótávú motorokat amik miatt sűrűbben kell benzinkutat keresni, gondolni fogok a dohányosokra és pihenőnek is olyanokat választottam ahonnan a legszebb élményeket tudjuk elhozni képek és emlékek formájában. Vasárnap este azt szeretném hallani a többiektől amit legutóbb!
"Lacikám nagyon jó volt, gondolkodhatsz a következőn!"
Sajnos viszont vasárnap nem tudok beugrani hozzátok, mert zenekari próbám is lesz, és valószínű ki fog szívni ez a túra mind fizikailag, mind anyagilag is
amúgy télleg az volt elsőre a furcsa, hogy a szar gumi annyira kopott volt, hogy annak az egyenes volt a normál állapot. Onnan hogy bedőljön erőltetni kellett, és nem volt biztos. TEhát rendesen kellett testtel figyelni, kormánnyal ellenkormányozni.
Az új gumival pont függőlegesen nehéz menni (persze nem, de könnyebben kibillen). Kanyarban viszont szinte ellenkormányozni se kell, megtalálja a kellő szöget és ott marad. Komolyan mondom tök magától. Ennek ez a normális :)
Ma mondjuk csak Demjénig megyünk, de holnap, Eger-Lillafüred-Eger-Cered-Salgótarján-Budapest útvonalon tesztelni fogom. Persze annyira nem leszek merész, mert nőcske hátul fog ülni.
A tempó sem lesz kemény, mert 10 motor, 13 ember lesz együtt. Ilyen sem volt még nekem!
Legközelebb tessen lefotózni az esetet és akkor majd a vének tanácsa eldönti, hogy indokolt volt-e barátnői segítséget kérni vagy mindjárt inkább egy autóra szerelt darut kellett volna odarendelni.
Természetesen az "ilyen" és hasonló hozzászólások aljasok, sőt rosszindulatúak is, ráadásul egyáltalán nem is viccesek, úgyhogy ne is tessék komolyan venni.
Volt vagy 40°C és szép kis emelkedő, amikor borult a motor a lábam is kicsúszott a múrván és olyan szép spárgát csináltam bemelegítés nélkül, hogy abba hiba nem volt!
Először nekem se ment, aztán ösztönzően hatott amikor a túlfolyón csordogáló benzin a forró motorblokktól gázosodva az arcomba csapott... mire Kovács tanár bácsi odaért már állt a motor, de a másik oldalra már nem volt erőm átmenni, hogy kirugjam az oldalsztendert...
Peti átvette a motort én meg azt hittem szétszakadt valami a combomban, ha beszartam volna az se lett volna szégyen.
igen, az ilyen hozzászólások miatt sajnálom hogy nem fényképeztem le
Tudom, hogy kell felemelni a motort, máskor simán felemeltem én is.
Az volt most a bibi, hogy arról az oldalról amerről emelem, abba az irányba kellett volna tökig bekormányozni, mivel akkor úgy áll a kerék, hogy könnyebb, és a gázmarkolatot és a hátsó vasat fogva fel tudtam volna emelni. DE! a Gázmarkolat teljesen bele volt állva a földbe ami olyan puha volt, mint a vaj, és a visszapillantó is valamennyire beleállt. Konkrétan vízszintbe volt a motor, és annyira sem tudtam kiemelni, hogy a kormányt be tudjam forgatni. Az meg csak ráadás, hogy benzin, olaj is maxon volt, esett az eső és minden csúszott
A balesetem után én is hamarabb állítottam fel a vasat, minthogy magamat végigtapogattam, hogy megvan-e minden testrészem. Szerintem nálad is dógozott az adrenalin rendesen, egy 24 tonnás szerelvényt is talpra rántottál volna különösebb erőlködés nélkül
Pisti is jön holnap az esüst színű Banditával, viszek mérő alkalmatoságokat és ősszehasonlítom a telószárait az Inazumáéval, sőt le is fotózom. Nem nagy segítség, de ha egyeznének akkor a keresési lehetőség is nagyobb lenne, bontott Bandit biztosan több van mint Inazuma. Nagyon sajnálnám ha nem épülne fel a Főnix!
link
Ja, én is megittam ma ezt-azt
Ha nem találkoztok velük, akkor is
a hibalista elég hosszú:
két első teló- kuka,csere
első sárvédő- kuka, csere+ fényezés
kormányrúd- csere
kilométeróra külső ház-nincs meg, az út szélén ripityára tört- csere (bár szerintem ez egymagában nem kapható)
lámpa külső keret- csere
kuplungkar- csere
tank- fényezés
hátsó sárvédő az irányjelző helyén betört- javítás
csak utángyártott, vagy bontott alkatrészek építhetők be. Ha ez megugorja a piaci érték 60%-át, akkor a jó isten se tudja, mikor lesz belőle pénz. (mondjuk a gyári teló darabja 900 euro, a két darab többe kerül, mint az egész motor)
Egyébként használd kedvedre, sok balesetmentest hozzá!
Idén sajnos kevés volt a nagyobb létszámmal szervezett túra, pedig azok jók szoktak lenni. A balassagyarmati is jó volt, mindenkitől csak pozitív visszajelzéseket kaptam annak ellenére, hogy időhöz voltunk kötve és bizony hajtós volt a menet. Régebben jobban benne voltam a szervezésben, mondjuk akkor közösség is volt hozzá... most viszont fordult a kocka, engem kerestek és nem én erőltettem a dolgot. Így már érdemes volt energiát fektetni bele. Még tegnap is változtattam egy kicsit a terven és egy kis dobogókői kanyargós is került bele Figyelembe vettem a kisebb hatótávú motorokat amik miatt sűrűbben kell benzinkutat keresni, gondolni fogok a dohányosokra és pihenőnek is olyanokat választottam ahonnan a legszebb élményeket tudjuk elhozni képek és emlékek formájában. Vasárnap este azt szeretném hallani a többiektől amit legutóbb!
"Lacikám nagyon jó volt, gondolkodhatsz a következőn!"
Az új gumival pont függőlegesen nehéz menni (persze nem, de könnyebben kibillen). Kanyarban viszont szinte ellenkormányozni se kell, megtalálja a kellő szöget és ott marad. Komolyan mondom tök magától. Ennek ez a normális :)
Ma mondjuk csak Demjénig megyünk, de holnap, Eger-Lillafüred-Eger-Cered-Salgótarján-Budapest útvonalon tesztelni fogom. Persze annyira nem leszek merész, mert nőcske hátul fog ülni.
A tempó sem lesz kemény, mert 10 motor, 13 ember lesz együtt. Ilyen sem volt még nekem!
Természetesen az "ilyen" és hasonló hozzászólások aljasok, sőt rosszindulatúak is, ráadásul egyáltalán nem is viccesek, úgyhogy ne is tessék komolyan venni.
Először nekem se ment, aztán ösztönzően hatott amikor a túlfolyón csordogáló benzin a forró motorblokktól gázosodva az arcomba csapott... mire Kovács tanár bácsi odaért már állt a motor, de a másik oldalra már nem volt erőm átmenni, hogy kirugjam az oldalsztendert...
Peti átvette a motort én meg azt hittem szétszakadt valami a combomban, ha beszartam volna az se lett volna szégyen.
Tudom, hogy kell felemelni a motort, máskor simán felemeltem én is.
Az volt most a bibi, hogy arról az oldalról amerről emelem, abba az irányba kellett volna tökig bekormányozni, mivel akkor úgy áll a kerék, hogy könnyebb, és a gázmarkolatot és a hátsó vasat fogva fel tudtam volna emelni. DE! a Gázmarkolat teljesen bele volt állva a földbe ami olyan puha volt, mint a vaj, és a visszapillantó is valamennyire beleállt. Konkrétan vízszintbe volt a motor, és annyira sem tudtam kiemelni, hogy a kormányt be tudjam forgatni. Az meg csak ráadás, hogy benzin, olaj is maxon volt, esett az eső és minden csúszott