Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Csak gratulálni tudok! Szép kis kanyart tettetek. Vérzett a szívem, de sajnos az itthoni dolgok nem engedték, hogy Veletek tartsak. Én már azon gondolkozok, hogy mikor fogom pihenőre tenni a gépet. Bár még nem néztem a km-órát, de azt hiszem az idén alul múltam az eddigi összes motorozós évet. Sajnos ez így sikerült, talán jövőre több lesz. Ellenben az a kevés kis tekergés igazán jól sikerült Veletek kétszer is és Mikivel egyszer. Ezekre jó érzéssel fogok visszagondolni később is.
Nem hiszem, mert nem most kezdte a motorozást, de persze alkati kérdés is lehet a dologban, egy magasabb hosszabb kezű pilótának valószínű jobban fekszik a sportmotoros pozíció. Jani a pályákat szereti jobban és a gyorsforgalmú utakat ahol a menetszél is tartja a felsőtestet és tehermentesíti a hátat és a csuklót. Ilyen nem sok volt tegnap, a 4-esen még pengettünk is, de már a 32-es elég változó minőségű volt, fent a 12-esen vagy Dobogókő környékén és a 10-11-es úton meg a tájban gyönyörködtünk laza tempóban egyenes derékkal, neki meg maradt akkor is a guggolás félig fekvőtámaszban... hidd el óriási különbség van ilyenkor!
Amúgy GSX sokkal párnásabb mint a Penge, jóval vastagabb a szivacsozása.
Iszom én, iszom, szorgalmatosan, de jó társasággal mindig jobban esik!
Tudod ez úgy van, hogy ember tervez Isten végez! Köszönöm az invitálást, de sajnos a dolgok nem úgy alakultak ahogy elképzeltem.
Én már csak ilyen vagyok! Egészségedre a váljon gyógyszer! Illetve az Orvosság!
Helló LackóMackó! Jó kis - rogyasztó - túra lehetett.
Érdekes, pedig a CBR 600 F inkább túrás motor. Nem lehet, hogy a dolgozóban van a probléma?
Nekem eddig nem volt problémám a Pengével, ülésileg.
Az viszont igaz, hogy amikor Zoli barátnőjét vittem 1szer, mondta, hogy a GSXF kényelmesebb.
A Nighthawk 96-os évjáratú és 90lovas a blokkja, külső jegyei másabbak mint a Sevenfiftynek pl.faridom, kormány, futómű, fék és az órája mérföldes skálázású, amerikai kivitelű motor. Igazából nem ismerem a modelltörténetét és azt se tudom gyártottak-e beőlük európai piacra. Ismerek egy 83-ast is, annak másabb a tankja és a kerékméretei, ránézésre a lámpái is másabbak. Mint említettem sok motor volt a Tigrisnél, volt egy zsír új is (nem írok típust mert nem az a lényeg, hiszen az új trendek belepiszkítanak szinte mindegyik modellbe) ami már annyira futurisztikusnak hatott, hogy messze túlmutat a klasszikus értelemben vett motorkerékpár definícióján, most itt összehasonlítási alapnak nem magát a klasszikus stílust értem. Szóval messzire túlteljesíti, de számomra nem definiálja újra a motor fogalmát és nem is valószínű, hogy megszeretteti ezt a fajta irányvonalat. Nincs eleje, a lámpája (ami ráadásul úgy néz ki mint egy imádkozó sáska feje) szinte az első sárvédő felett van közvetlenül, a műszerfal tiszta hájtek és csilivili de törékeny mint a higanyos lázmérő, a hátulja az utasüléssel ér véget ami nem nagyobb mint egy versenykerékpáré... aztán amikor tovább fordítottam a fejem ott volt az én cimborám (még gyári fényezésű) Nighthawk-ja amire ha rápillantottam szinte megnyugodott a szemem az előző számomra értelmezhetettlen mozaikokból összeillesztett motorizált torzó után
Ja! Tegnap a CBR-es haverom a 600km-es túrának már a felénél jajveszékelt, aztán mire teljesítettük a távot már úgy szállt le a motorról mint egy pók aminek csak 4lába van...
Kipróbálta a Csühös ülését és úgy döntött inkább a túramotorozást választja a tortúramotorozás helyett
Jut eszembe, tudok egy eladó remek állapotó F4-es 600-as ciberét

Este ha még időben hazaérek fellövöm a túra összes fotóját!
Hát én nem tartozom közéjük.
De ez végül is nem fáj.
Ja, jut eszembe, az idei évet is "elsinkófáltad". Vagyis nem jössz.
Pedig a szállás és pia ajánlat részemről áll!
Erkölcsileg roppant 1 megbízhatatlan egyéniség vagy!
Ja, és még mindig a munkahelyemről írok, de megerősítettem magam 1 kis - mennyiségileg - dió pálinkával!
Tudjátok: a hűtőből. ( De gondoskodom róla, hogy ne sokáig álljon a hűtőben. )
Megismeri-e? Behúnyt szemmel éjjel fél kettőkor szagról! Vannak itt páran profik!
Azaz, így felismered?
Én is irigykedtem, hogy milyen szép időtök lesz
Szépen lettetek Ti is azért, és biztosan nagy élmény volt. Tegnap még este sötétben sem fáztam annyira hazafelé Csömörről, mint tegnapelőtt 4-5kor már. Az eső úgy le tudja hűteni a levegőt.

Kíváncsian várom a képeket. Egyébként most nézem, hogy a sárga Nighthawknak elől csak egyoldali féktárcsa van. Pedig az ugyanaz a motor, mint az enyém, sőt valószínű fiatalabb mert fekete a blokk. Az első évjáratoknál pedig ezüstszínű volt. Teljesítményben viszont szerintem ugyanaz.
Köszi a tippet. Mondjuk a csavarokat mindig megtisztogatom, de most majd jobban odafigyelek!
Üdv Urak!
A mai nap 90%-ban tervszerüen ment, bár egy kedves hölgy jóvoltából majdnem úgy jártam mint Peti. Egész nap felhős volt ezért eleve nem értettem miért viselt napszemüveget... azt meg végkép nem vágom, hogy amikor már nekem is csak keresztbe fordulva sikerült megállnom miért kellett még az utánam érkezőre is ráhúzni a kormányt...
Na de ennyi negatívum belefért mert egyébként nagyon jól sikerült a nap. Hosszú volt és kevésbé haladós, nem olyan ahogy azt én gondoltam (negyed 4-kor még a Duna túlpartján vártuk a váci kompot) de ez nem különösebben zavart minket, nem rohantunk és a szebb helyeken időztünk is egy keveset. A dobogőkői kanyargós is megvolt és bár Laliékkal nem találkoztunk a Tigrisnél de motoros biztosan volt ott vagy harminc!
Tegnap este még egy kolléga lemondta a túrát így 7 motor találkozott 3 találkozási ponton. A tervet az útfelbontások miatt volt ahol rögtönözve módosítani kellett, a tükröt is álandóan figyeltem és a szervezés felelőssége is eléggé fárasztott, úgyhogy mostanra rendesen kimerültem
Csináltam fotókat is, ha lesz rá időm feltöltöm a Picasára. A karbitisztítás után 4,6-os átlagot produkált a gép és nagyon szépen muzsikált az egész túra alatt.

Peti!
Vittem tolómérőt és megmértem a 600-as Bandit telószárát, sajnos 41mm a miénk pedig 43mm, a féknyergek viszont ugyanazok (Tokico). A srác szerint az 1,2-es bandité olyan min az Inazumáé, de én ezt nem tudom megerősíteni mert ahhoz mérni kellene, ráadásul figyelembe kell venni a féknyergek felfogatási pontjait is. A bontó címét (ahol neki segítettek) elküldi és én meg továbbítom Neked.

Néhány kép csak úgy találomra:
Pálinkás szép napot Belétek is! A rögzítő csavarokat is tisztítsd meg amin a féknyeregnek mozogni kell, az egyoldali kopás megakadályozása mián!
ez kőkemény egydugattyús hátsó nyereg :)
Szóval ezért is lehet. Ettől függetlenül ugyanannyira kéne kopnia állítólag. Most nem lesz időm szétszedni, de másfél éve szétszedtem az összes féket, szóval nemhiszem hogy azóta annyira elromlott volna.
Ha már úgy is szervízeled a féket, vedd le a munkahengert és tisztítsd meg dugattyúkat. Így lassítható a mostani féloldalas kopás, ugyanis lehet hogy a kopottabb oldali dugattyú nem tud visszamenni rendesen.
Mi is eléggé fáztunk tegnap, az eső nagyon lehűtötte a levegőt.
Pénteken elkezdett pöfékelni a kipufogóm, olyan hangja volt, mint az előttem levő 2 hengeres Er-6nak. Csomó ideig azt hittem az adja a hangot, aztán kiderült hogy én. Volt egy luk az egyik leömlőmön már egy ideje, és ki is fújt, de nem volt igazán hangja. Most az a luk gondolom tovább tágult, és még egy pici keletkezett, emiatt most kicsit csopperes hangja lett a motornak. Ami annyira nem tetszik, de mondjuk így is lehet menni vele. Vizsgáig legkésőbb azért megcsináltatom a kipukat is, mert zavar hogy csörög, és hogy lukas. A másik, hogy gumicserén kiderült hogy a hátsó fékbetétek közül a jobb oldali szinte már vason van, így azt holnap le is cserélem. Azért kell költeni mostanában rá eleget...
Köszi!
Szépen összegyültetek Ti is, örülök, hogy jól sikerült!
Most itt elég felhős de a Pest környéki területekre nem mond esőt és igazából a legszebb részek ott lesznek. Hideg van alig 8°C, fel kell öltözni
Holnapra jó utat és jó időt kívánok Nektek!
MA gyönyörű reggelre ébredtünk Demjénben ami a képen is látszik, de sajnos csak az Eger-Lillafüred-Eger szakasz volt igazán élvezhető, mert elkezdett esni, utána még ha néhol ki is sütött a nap, hideg volt, és nem száradt fel sehol az út. Így már azért néha megcsúszott, úgyhogy óvatosabbak voltunk.
Lillafüredig viszont valami eszméletlen jó volt. A gumi úgy fog, hogy hihetetlen. Egyszer sem csúszott meg, pedig már tegnap eltűnt a majrécsík a hátsón. Az elsőn van egy pici, de addig lehet dönteni kb ameddig akartam, vagy kellett. Néha a lábam le is ért, úgy hogy a spiccemet próbáltam minél feljebb feszíteni hogy ne érjen le, a talpam egyszer-egyszer hozzáért a földhöz. Eszméletlenül élveztem, és azért tudtam tartani a tempót az első bollyal, ahol általában 3an mentünk, a többiek leszakadtak.
Vagy még érnem kell a nyugdíjas klubhoz
Sajnálom, ma még reménykedtem hátha hívsz.
Majd csinálok fotókat bár az olyan mint egy szép nő fényképét nézegetni, el lehet képzelni.... de az nem igazi élmény
Majd legközelebb!
Nem ittál eleget!
1:20-nál feladtam... azt hiszem nem az én műfajom
Hát LackóMackó, én itt akárhogy csűrtem, csavartam, nem tudok menni holnap, de Nektek jó utat kívánok.
Akkor énekeljük, hogy : "Messze a nagy erdő,messze száll a felhő, Messze megyek édes rózsám,tetőled. Megszakad a szívem ..."
itt a nóta