"Szóltam asszonykának hogy segítsen már felemelni, mert egyedül nem tudtam."
Ne b.zd már meg, nem bírtad egyedül felállítani a motort? Felejtsd el a parizeres kenyeret és egyél rendesen!
Amikor Erdélyben elestem a múrvás úton a motor a leejtő lankája felé borult, vagyis a vízszinteshez képest is lejjebb volt a súlypontja mégis felemeltem, pedig nem vagyok egy Piedone alkat csak egy egyszerű szalonnán nevelt falusi gyerek aki viszont ha kell a göncölszekeret is megrakja trágyával!
Szóval ha egyszer találkozunk megmutatom hogyan kell, mert van ám ennek is egy technikája, de természetesen a Te motorodat borítjuk fel szemléltető eszköz gyanánt.
"Simán átlátható, de én is maradok inkább a műszeresnél mert az olyan modernes oszt azé!"
És az mit tegyen, akinek a műszer ára megzenésedett, vagy almapálinkásodott a helybéli csapszékben?
Én pedig a nagy esőre tekintettel úgy gondoltam, hogy gyalog jövök dógozni, és kímélem a motorgumit, aminek már csak pár napja van hátra, mert végre megjön az új.
De mikor megyek ki, látom hogy a motor nem alaphelyzetben áll ahogy szeretném, hanem pont vízszintessen. Ha odamentem volna egy vízmértékkel középen lett volna a buborék!
Földes részre tettem, ami elég kemény szárazon hogy stabilan álljon, de ahogy esett az eső úgy felpuhult, hogy bedőlt középsztenderről!
Persze volt eddig egy jó helye, csak múlt héten az egyik szomszéd kitett rá egy cetlit hogy elfoglalom a helyét ahol ő már 30 éve parkol! Azóta sem áll ott senki. Na mindegy, ez okból arrébb tettem 1 méterrel, de úgy tűnik ott a talaj nem az igazi, végül felvittem a betonjárdára, az a tuti. Ha valakinek nem tetszik, szól.
Az volt a mák, hogy nem a járdára dőlt, hanem a vajpuha földbe. A gázkar teljesen beleállt, elmerült a földben, a visszapillantó is beleállt, így igazából nem tört el semmi, nem folyt ki semmilyen folyadék. Szóval szerencsésen megúsztam. Szóltam asszonykának hogy segítsen már felemelni, mert egyedül nem tudtam. Felpakoltuk, megtisztogattam és minden oké remélhetőleg. Az olajszintet ellenőriztem, de azért a fékfolyadékokat, főleg ahátsót megnézem majd otthon.
Nálunk se lehet napközben, de amikor este 6 után bementem a bemutatóterembe, már megérdemeltem!
Meg különben is ott vigyorgott a hűtőben, - valaki hozta - tehát meg kellett kóstolni.
Nehogy valaki lukra fusson vele!
Tehát leteszteltem. De ezt a mintavételezést többször meg kellett ismételni, a felelős vélemény mondás végett!
Na most Gyerekik, a mihez tartás végett elmondanám, hogy ma speciel a belem löktem ki! Melóilag, és nem estem tulzásokba.
Ha majd 1szer találkozunk személyesen, elmesélem.
Tehát megérdemeltem az almapálinkát! És kész!
Mer nincs hozzá érzéked oszt azé! Egyszerű és mivel a barátom vagy ezért el is magyarázom bár némi fúvós zenei előképzettség nem ártana.
Szóvak fogod a karbisort és mint a harmónikát fújkálod a lukait, 1luk aszongya fííí, a másodil is aszongya fííí de még a harmadik is, eddig jó, viszont a 4. úgy szól hogy fúúú na ezt a különc negyediket addig tekergeted amíg azt nem mondja az is hogy fííí
Ennyi! Ugyi milyen egyszerű
Simán átlátható, de én is maradok inkább a műszeresnél mert az olyan modernes oszt azé!
Eszetlenkedtek itt össze - vissza!
Én - biztos ami biztos - ittam 1 kis almapálinkát!
Tehát az előbbi kijelentést teljes felelősségem tudatában jelentettem ki!
Ja, és még mindig a munkahelyemről írok! Az összes fütyim ki van!
Akár hiszitek, akár nem, úgy elfáradtam, mint a dög!
Ebből 1enesen következik: iszok még 1 kis almapálinkát!
Ne b.zd már meg, nem bírtad egyedül felállítani a motort? Felejtsd el a parizeres kenyeret és egyél rendesen!
Amikor Erdélyben elestem a múrvás úton a motor a leejtő lankája felé borult, vagyis a vízszinteshez képest is lejjebb volt a súlypontja mégis felemeltem, pedig nem vagyok egy Piedone alkat csak egy egyszerű szalonnán nevelt falusi gyerek aki viszont ha kell a göncölszekeret is megrakja trágyával!
Szóval ha egyszer találkozunk megmutatom hogyan kell, mert van ám ennek is egy technikája, de természetesen a Te motorodat borítjuk fel szemléltető eszköz gyanánt.