Szerencsére fizikai sérüléseim nincsenek, csak lelkiek. a ruha meg a bukó tette a dolgát, bár szerintem a fejem nem ért le, nincs sérülés a bukón.
Lacit akartam már többször is hívni, csak mindig lehetetlen időpontokban jut eszembe. Nem felejtettem el, csak mostanában tele van a fejem minden sz@rral, a fontosabb dolgok meg kimaradnak.
Ó basszus!
Mindig ettől félek amikor több napig nem ír valaki, mert bármelyikőnkel előfordulhat. Csendes a fórum mostanában, Miki sem írt de szerencsére 2napja láttam a műmariskás fórumon... végülis legalább nincs baja. Józsit is láttam más fórumokon így tudtam, hogy megvan. Veled kapcsolatban úgy voltam holnapig várok és felhívlak, hiszen ígértél valamit de nem jelentkezel... reméltem nincs baj.
Erre most itt van a képen a sérült Főnix... nagyon sajnálom, de tényleg, szívemből!
Veled mi van? Nincs komolyabb bajod?
Hát ezt sajnos ma én is megtapasztaltam, pedig még gumi is volt a vason. Miskolcról kifelé haladva a négysávos út belső sávjában közlekedtem, a külsőben állt egy kamion. Mint az később kiderült, a kamionos integetett egy Renault Scenic-nek, hogy jöhet bátran, mert nem jön senki. a Renaultos a balra kanyarodó sávba igyekezett, én kb a kamion felénél jártam, amikor felbukkant előttem az autó merőlegesen. fékeztem egy kövéret elöl- hátul, majd egy "óbazdmeg" kiáltással beledurrantam az oldalába. Most járhatok én is busszal. Azt gondolom, hogy ennek a szezonnak ezzel vége.
nem tudok igazából mit tenni.
Persze, most kibekkelem ezt a pár munkába menetelt, és azért annnyira nincs lekopva hogy egy nagy hátsófékezésnél azonnal eldurranjon a gumi, vagy ne fogjon. Ha kell fékezni hátul, úgyis fogok. Nincs most autóm, bkv pedig eszméletlen szarul közlekedi arrafelé, ráadásul kurvadrága. Nyilván nem megyek messzire túrázni ilyen gumival.
Hiába vagy Te óvatos, előfordulnak szituációk amikor nem tőled függnek a dolgok, poros nyomvályús aszfalt egy kis szemerkélő esővel párosítva még új gumival is okozhat meglepetést. Vagy amikor Károly bácsi beülteti Juci nénit a 32-éves 353-as Wartburgba és elindulnak a nagyvárosba egy kis disznótoros kóstolóval a gyerekekhez. Lehet 50-éves a jogosítványa de legutóbb húsvétkor volt elővéve az autó, ráadásul a rutintalanság kiegészül egy kis öregkori demenciával is aminek hozadékaként az olvasószemüveget is az orrán felejtette... ehhez még hozzájön a véletlenek egybeesése és a jó öreg Warbi akár tömegpusztító fegyverré is válhat! Te meg az öreg elbaszott manőverét úgy próbálod kivédeni, hogy csak az első féket használod?
Ne kockáztass ilyesmivel, ez nem az a kategória ami a motorozásnál megengedett.
egyébként azóta csak annyit megyek amennyit kell, azt is lassan nyugiban, csak elsőfékkel fékezve. Így azóta semmit nem kopott a gumi, legalábbis látszólag. Szerdáig csak kibírja, aztán végre életemben először új gumim lesz :)
Most külföldön vagyok. Jövő szerdára lesz gumi, akkor cserélek. Akkor hétvégén lesz céges túra, ott majd tesztelem. Addig pedig alig használom a motort :)
Az igazság az, hogy még jogsija sincs a srácnak. Sőt tavasznál hamarabb nem is lesz. Eddig elindítgatta néha, de az aksi nem szerette, így most hosszabb időre pihentetni akarja. Ezért gondoltuk, hogy jobb lenne kijáratni.
Előfordult hogy efelejtettem kinyitni a csapját, olyankor ha elfogy a benya csattog a szivattyú mint a háborodás... de baja nem lett tőle.
Miért akarja kijáratni? Készül a téli leálláshoz? Azért felesleges, inkább egy kis spuri és nem válik ki semmi a benzinből ami később gondot okoz, indulni is könnyebben fog!
A közvetlen ismerőseimnek jelezni fogom, Neked is de nagyon nem közhírelem mert legutóbb amikor 5-en voltunk is elveszett az egyik... tükörből nehéz belátni mindenkit én meg nem szeretném ha leszakadna valaki mert nincs idő visszamanni kesesgélni
Vagy vállalja valaki, hogy beáll második főkolomposnak
Még egy dolgot elfelejtettem. Az egyik kollegám vett egy CB-1-est. Ha jól tudom ezen van benzin szivattyú. Ha kiakarja járatni a benzint a karbikból nem lesz baja, hogy szárazon fog menni addig míg kifogy az úszóházakból a benya?
Ha nem gond, rakd ki ide az időpontot ha már sikerült egyeztetni a cimborákkal. Azután hogy sikerül-e csatlakozni, majd elválik. Itthoni és munkahelyi elfoglaltságok függvénye.
A 12-es út Vác-Szob szakaszán egy családi kirándulás során jártunk, akkor döntöttem el hogy motorral visszamegyek. A 10-es úton még a CB500 fórum őskorában jártam Zoliékkal, voltak kevésbé jó szakaszok de általában nem volt rossz, esetleg talán Tinnye felé de hátha jobb már azóta, a Tigrist és a Garancsi tavat nem lehet kihagyni. A Google Earth Panoramiós fotói között szoktam nézegetni ha útvonalat tervezek. Szedtem ezekből egy csokorral most is, időrendi sorrendben, aszerint ahogy az útvonalat bejelöltem a térképen.
1.kép a 12-es út melletti panoráma. 2.kép kompátkelés Szobnál. 3.kép kellemes erdei út Esztergom felé, ez csak szebb lesz mert ezerszínű az ősz. 4.kép a Tigris, mellette a Garancsi-tó (a képen nem látszik). 5.kép Tahitótfalu a Tildy Zoltán híd panorámája, útban a váci rév felé. 6.kép látványa a második kompozáskor tárul elénk útban Vác felé amivel zárul a kör. Régen több ilyen túra volt, mert több volt a "húzóember", a mai fórumozás főleg arról szól, hogy elvegyék amire szükségük van (szerelési tanácsok, netán ha fellép valamilyen műszaki probléma), a közösség már kevésbé nem számít. Néha működött, hogy egyfajta oda-vissza alapon megmutattuk a saját környékünk látnivalóit, úgy mint ahogy idén Veletek is. Ezek a túrák mindig jók szoktak lenni mert ugye aki messzebbről jön annak nem kell még a látnivalókat is vadászni mert ott van a cimbora aki elvezeti.
Viszatérve a Dunakanyarhoz az időpont még bizonytalan mert 4-5 fővel kell egyeztetnem, a jövőhét biztosan nem mert ügyeletes leszek, ráadásul csak a vasárnapjaim szabadok az iskola miatt. Az itteni csapat nagyon lelkes, a balassagyarmati túra utáni héten már hívogattak "kéne még egy hosszabb záróakkord". Rajtam nem múlik, mint láthatod már kész a terv!
Olvastam az ottani értekezéseteket is. Amit igazán sajnálok az az, hogy mi Barcson voltunk két napot és nem tudtunk erről a kastélyról. A hangulata hasonló lehet mint a gencsháti romé volt. A másik válaszodra rátérve, mikorra tervezitek a Duna-kanyaros túrát. Ismét visszatérve a régi időkbe, még teherautóval jártam a Szentendre-Csobánka-Pilisvörösvár úton. Annyira tetszett akkor, hogy egy nyaralás alkalmával szerettem volna visszamenni arra ami végül nem sikerült. Sajnáltam nagyon. Amire emlékszek, hogy nagyon jó kanyargós kis út, de akkor elég rossz minőségű volt. Azóta persze változhatott is a helyzet, pl. lehet sokkal szarabb is. (ez csak vicc volt)
Dehogy elcsépelt, tudod hány olyan helyre mentem vissza amit a melóm során fedeztem fel.
Szigetváron képeztek ki minket a feszültség alatti munkára, egy köpésre van tőle Barcs, ma egy másik fórumon hallottam hogy van ott egy kastély, megyek majd megint továbbképzésre de nem lövöm le a poént, mert motorral akarok menni! Közel a Mecsek, meg azért is mert tudom milyen egy ilyen túrát átélni.
Még sofőrködtem, volt szerencsém bejárni az országot. Mikor meg lett a motor, ugyanazon utakon egy másik országot láttam. Talán elcsépelt gondolat, de a motorozás tényleg egy sajátos életérzés és könnyen függővé válik az ember.
Nekem nem a szavam járása, ha meg azt nézem amikor Kovács Petiék több mint 7ezer km-t motoroztak a Fekete-tengert megkerülő túrán akkor hozzájuk képest én is papírkutya vagyok.
Mindenki addig motorozzon ameddig az neki egészséges és élvezi, a többi nem lényeg, igazából nekem a pénz szab leginkább határokat, ha annyim lenne mint amennyim nincs, hát nem is tudom de biztosan bekarisztolnám keresztül kasul a födgolyót!
Persze! Nem is azt akartam kihozni ebből. A végeredmény nagy többségében jó, csak ahogy eljutsz odáig. De nem aggályoskodok, mert még le leszek papírkutyázva.
De mégis megérte nem?
Előfordul amikor fázunk és szétüljük a seggünket, vagy lemondunk valamiről, hogy a motorozásra is maradjon
Ha nagyon csűrném csavarnám azt is kijöhetne a végén, hogy tulajdonképpen nem is olyan jó motorozni
Volt egy hosszú időszak amikor nem motoroztam, igazából nem is éltem akkor
Rotyogóval járok dolgozni és ma reggel már eléggé fázott a kezem. Na szóval a reggeli indulás kemény próba. Sose felejtem el, mikor Veletek mentünk Galyatetőre ill. a Tisza-tóhoz felfelé menet a pályán a pihenőben két kézzel kellett fogni a kávés csészét, mert egyébként kihullott volna a kezemből. Én úgy vacogtam, hogy az kimondhatatlan.
A balassagyarmati is 540km volt, ráadásul még motorúzeumoztunk is (ami nem 2perc), meg még a Kékesen is emlékeztünk...
Ha sikerül egy kellemes őszi időt kifogni szerintem teljesíthető, persze este nem kell majd altatódal
Lacit akartam már többször is hívni, csak mindig lehetetlen időpontokban jut eszembe. Nem felejtettem el, csak mostanában tele van a fejem minden sz@rral, a fontosabb dolgok meg kimaradnak.