Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Azért ez nem egy olyan nagy probléma, főleg mert meg is lett oldva hamar. Hiába gondos az ember ha a benzinkúton összeszed valami dzsuvát, ezt nem tudja senki kivédeni, csak van akinek sokba kerül mert viszi ilyenkor a szervízbe...
4-éve van nálam a motor, jó pár liter lement a torkán, a románoknál volt amikor olyan szaga volt a benzinnek mint a gyógyfürdőben a kénes víznek...
Azt javaslom Te is fuss neki mégegyszer, jobb megelőzni a bajt, nekem is csak úgy jött egyik pillanatról a másikra.
Neked már az sem?
"Simogatnál"?
Hát az még talán megy Neked!
"Amúgy iszonyat módon útálom a karbitisztítást, főleg a ki és beszerelés részét, remélem egy darabig nem kell hozzányúlni, továbbra is kapja a jól bevált Spurit" ÉN IS ÍGY VAGYOK VELE! Bármikor inkább egy különféle domborulatokkal ellátott 20 év közeli hölgyeményt simogatnék (stb) karburátor . és egyéb dolgok szerelgetése helyett!
Ez a csavarelállítodás tényleg talányos, erről még tartok egy szakmai konzíliumot a valovilágos gyerekkel.
Amit nem említettem, hogy még a nyár derekán autóval voltunk a kékesi emlék helyen, így is borzongató volt látni azt a sok szalagot, képet, mécsest és más emlék tárgyakat.
No kérlek szépen, először is meglepő amit írtál a találkozó jövőjével kapcsolatosan, másrészt nagyon kíváncsivá is tettél. Főleg annak tudatában, hogy-sajnos- elég ritkán futunk össze. Legalább is személyesen, virtuálisan azért majd minden nap.
A motorod problémája is hasonlóan meglepett, főleg annak tudatában, hogy Te odafigyelsz különösen a gépedre. Én egyszer próbáltam leszedni a karburátorokat, de félúton feladtam. A Hondán fűtött a karbi és az egyik vízcső csavarja annyira bele volt rohadva-vagy agyon volt húzva-, hogy egy idő után már nem mertem eröltetni. Nem akartam hogy beleszakadjon. Ebből kifolyólag még nem láttam a karburátorokat belölről (több mint hét éve).
Feltéve ha lesz jövőre is... érdekes dolgokat hallottam a megemlékezésen, van olyan akinek csípi a szemét az emlékkő, és más is van ami furán hatott, de majd elmesélem ha egyszer összefutunk

Tegnap rendetlenkedett a Csühös az utolsó 50km alatt olyat csinált amit eddig még soha. Alapjáraton csak 3henger dolgozott, de kevés gázadásra beindult a 4. is, ez menetközben úgy nézett ki hogy a kigyorsítás alsó fordulattartománya körül dadogva indult meg de olyan 2-3ezres fordulat környékén magára talált és akár az egekig is kipörgött
Ma azzal kezdtem a napot, hogy leszedtem a karbisort, még Billig Petit is felhívtam mert már nem rémlett, hogy a gumi közdarabokat is ki kell szedni vagy anélkül is kijön a sor
A lényeg az, hogy a 3. henger sántított és annak karbijában az alapjárati fúvókában (1kép) rágó szerű lerakódást találtam. A karbicsészék nem voltak túlságosan lerakódva, de volt azért különbség a tisztított és a még tisztításra váró csésze között (2.kép). Alaposan kitakarítottam minden zugot és most újra szépen teszi a dolgát a motor, egy érdekes dolgot viszont nem tudok értelmezni... a levegőcsavarok el voltak tekergetve, pedig a legutóbbi szinkronnál elvileg egyformán álltak. Beállítottam azokat is és már csak a szinkron hiányzik ami műszer híján egyelőre várat magára. Nem hiszem amúgy, hogy nagy eltérés lenne mert egy rövid ideig szinte 2-300-as fordulatig leengedtem az alapjáratot és mégis ment mindegyik henger. Most kívül belül patyolat! Amúgy iszonyat módon útálom a karbitisztítást, főleg a ki és beszerelés részét, remélem egy darabig nem kell hozzányúlni, továbbra is kapja a jól bevált Spurit
Látom szerencsésen sikerült a túrátok. Sajnálom hogy nem lehettem ott. Már évek óta szeretnék eljutni a Kékesre motorral. Egy ilyen szervezett alkalom a maga különleges hangulatával biztos emlékezetes lenne. Talán jövőre sikerül.
Üdv mindenkinek!
Bocs a kissé forszírozott tempó miatt, de mivel nagy távolságokat kellett menni és időpontokhoz voltunk kötve csak így tudtuk a tervet teljesíteni. A GPS is úgy volt beállítva, hogy a célba érések időpontját mutatta... így aztán folyamatosan azon küzdöttem (húztam a gázt), hogy minél kevesebb késés legyen. Ahhoz képest, hogy Balassagyarmatra a motormúzeumhoz (45perc) késéssel érkeztünk, a gyöngyösi találkozóra (13:45) pontosan sikerült odaérni. Persze a reggeli 7órás gyülekező lehetett volna 1órával hamarabb... de volt aki Szeghalomról jött így rá is kellett gondolni. Na mindegy nem volt ez így se rossz, viszonylag én is hamar (21h) értem haza, persze nem volt tervbe, hogy vissza kell menni az elveszett cimoráért Gyöngyösről... aki ráadásul még miután tőled elváltunk egyszer még a sötétben is elveszett... szerencsére aztán hamar meglett. Mindent összevéve jó kis túra volt, bár az emlékezés része kicsit már másabb volt mint az elején, de erről inkább nem akarok bővebben írni.
Az viszont megdöbbentő, hogy ez már az 5. volt, pedig az első is olyan még mintha tegnap lett volna.
Nem sokat fotóztam, de azokból mutatok néhányat.
Jó pihenést mindenkinek!
Jo estét az Uraknak!
Az északkeleti kulönítmény rendben hazaérkezett, képeket majd hétfőn a cégtől, mert itthon elfogyott a 2 gigás keretem, oszt mire feltölt egy képet, eljön jézus Kassárol
egyébbként jo kis túra volt ez, még ha egy kicsit sietősebb is volt az átlagnál. örulök, hogy részt tudtam venni rajta
egyébként ma több rekord is megdőlt, 150 fokos olajjal értem fel a kékesre a felvonulo tempo meg a hűtőtakaro miatt, másrészt 13 litert tankoltam 290 km-re.
Szép estét az Uraknak!
Megnyugtatásként csatolok 1 képet, melyen látszik, hogy jól halad a debreceni stadion építése. ( Hála pártunknak és kormányunknak. A fene 1e ki a szemüket! )
Ennek örülök! akkormtöbb gond is le lett tudva a hétvégén!
Amilyen fura volt az elmúlt tél lehet, az idén még hó sem lesz! Én megvagyok nélküle!
nem ereszt!
Hát a márciusi havazásokban volt egy Kawa Er-6 aki hózáporban ment haza De az utak akkor csak latyakosak voltak.
Egy héttel később viszont egész nap esett, meg is maradt, akkor inkább itt hagyta és másnap vitte el :)
Decemberben kevesebb lesz! Olajleeresztő, nem ereszt ?
Most nem havat hánytunk, és nem is okádtunk! Rendesen kulturáltan iszunk! Vagy csak úgy magunkba öntjük!
tegnap ennyi motor volt a melóhely parkolójában. Egykettő nekem is új volt.
Igen, nem.
Elküldtem én is, kb 1 órája a satraxos mailedre, ezek szerint nem vetted észre még?
Sziasztok Gyerekik!
Látom megy az élet 1000-el. Szereltek, isztok, belehánytok a moslékos vederbe - - szép 1 csapat!
Én kicsit el voltam havazva, rengeteg meló, kicsi lóvé. Fordítva szimpatikusabb lett volna.
Laci, elküldtem emilben amiről beszéltünk.
Bizzál benne kikezel... abba hiba nem lesz, jó erős borsodi gyerik!
Jó lenne, mert nekem meg éppen a derekam fáj!
Nem érted a líra Olymposzi magaslatait