"Annyira nem észrevehetőek ezek, de a lelkem megnyugodott :)"
Ez a lényeg! Azt az első szrrá kopott repedezett szögletes gumit cseréld le! Minél előbb!
1. A kormány néha még szitál, de szerintem a gumi miatt. Egyáltalán nem annyira mint korábban. Kanyarban nem éreztem olyan fokút mint amilyen volt.
2. Az olajcsavar tökéletes, egyáltalán nem is izzad, legalábbis most mielőtt elindultam haza melóból, nem volt ott semmi.
3. A kuplung mivel még új volt szerintem ment jól, de így tutira még sokáig is fog.
Annyira nem észrevehetőek ezek, de a lelkem megnyugodott :)
A motoros túrán készült galériáimnak 4 sarkalatos pontja van: emberek, motorok, táj, valamint a kép alatti szöveg ami életre hívja a képet, persze ha van hozzá képzelőerő.
A képeid is hasonlóak, sok kis részlet adja a teljességet. Különösen tetszett az a kép amikor lógattátok a lábatokat a semmibe, fiatalság, szerelem és a vidámság érződött rajta
El tudtam volna képzelni egy olyan fotót is ahol mondjuk Józsi szigorú tekintettel vizsgál egy alkatrészt Te meg nézed nagy szemekkel a mestert és szinte látszik a kobakod mellett a szövegbuborék: "Mit lát már megint olyat amit én nem vettem észre ".
Erdélyben minden este hullafáradt voltam, hegyet másztunk, rengeteget sétáltunk és motoroztunk, ki-be pakoltuk a kabátokat a dobozba ami meg nem fért hurcoltuk magunkal...stb, arra törekedtünk, hogy mindent lássunk. Ha viszont nem fért bele egy két dolog akkor se estünk kétségbe mert a túlzó rohanás megölte volna a hangulatot. Visszagondolva mindig tudja az ember, hogy mit kellett volna másképp csinálni, szerintem jutott Nektek is bőven az élményekből és még hónapok múlva is lesz miről beszélnetek.
Nem csináltunk látványos dolgokat, csak olyat ami a gazda "gondosságát" jelzi, néhány csavar csere meghúzás olajozás, sörözés, stb. No meg sütöttem néhány apró palacsintát, (kettő elég ebédre) azt vásítottuk el!
amúgy pont a leghosszabb szakasz (ez volt), ami így annyira nem is sok, én valami 300 km-re tippeltem. Szóval ez volt hétfőn, és már Zebegényben is lógott az eső lába. Első cél az volt, hogy Esztergomba eljussunk szárazon, majd ott pihenünk. És akkora mákunk volt, hogy az a hatalmas zivatar, ami délutánra biztos elért titeket is keleten, jó lassan jött, de pont ezen az útvonalon volt egy kis sáv ahol felhős volt ugyan de egy csepp nem esett. Jobbra-balra a hegyek felett olyan sötét felhők voltak már Zebegényben is, hogy csak remélni tudtam, hogy Esztergomig eljutunk. Olyan simán odaértünk, hogy azt mondtam menjünk addig, ameddig nem esik, és a következő cél legyen Tatabánya. Oda is eljutottunk szárazon abban a sávban ahol pont nem voltak esőfelhők, habár a legrosszabb szakasz ez volt, mivel a Tát és Tatabánya közötti szakaszt újították fel, ezért pár km-enként volt egy mobil lámpa, ami megfogta a forgalmat. Végig felmart út volt, lassú kamionok. Elképesztően rossz volt. Imádkoztam, hogy ne essen itt az eső, mert a gumim amúgy sem jó már , és ezen a sávos felmart úton akármi lehet. Tatabányára érve eszméletlen éhesek voltunk már, miközben ettünk eleredt az eső is, beültünk egy moziba, és akkor lett vége az esőnek mikor a filmnek. Persze vizes volt az út, de csak felverődött a víz, és lassan mentem. Pár faluval arrább pedig már száraz volt. Ezért sikerült az, hogy ezt a szakaszt úgy tettük meg, hogy 10 körül indultunk Zebegényből, és fél8ra értünk Józsihoz Badacsonytördemicre. Viszont itt semmit nem néztünk meg, és az út is egyenesebb volt mint a korábbiak.
Este sajnos elfelejtettem fényképezni, gondoltam majd reggel ahogy ott áll a motor a műhelyben. Aztán azt is elfelejtettem. A várban fényképeztünk először. Közben meg nem nagyon tudtam, mert szinte végig a kormányt tartottam :) Nem tartott sokáig egyáltalán. Amit sajnálok hogy néha siettünk, elsiettünk egykét dolog mellett, fáradtak voltunk és ezért nem néztünk meg valamit. Legközelebb inkább kevesebb motorozással, több látnivaló/négyzetméter-rel tervezek túrát, mert így a motorozás is elég fárasztó volt.
Meg sajnos fogyok ki a pénzből, és a végefelé már azért volt olyan, hogy emiatt nem néztünk meg egykét dolgot. Pl Hegyestűnél is 600 pénzt kellett volna fizetni / fő, odáig Józsi is jött velünk, aztán inkább azt mondtam, hogy most nem. Annyit nem ér. Majd legközelebb.
No! Picasara feltettem, google+ jól össze is rakta azokat a képeket amiket panorámának szántam. Ide kattintva
meg lehet nézegetni.
Sajnos a Somoskői vár panoráma képeit letöröltem, mert a hülye telefon duplán jelezte, és meg gondoltam ha letörlöm az egyikeket, akkor megmarad a másik. Persze letörölte az egészet. Az pedig körbe érő panoráma lett volna.
Mobillal készültek a képek, és a panorámák is teljes képekből vannak összerakva a Google+ által (ez itt a reklám helye ).
Időrendi sorrendbe raktam, nem írtam még leírást hozzájuk, de most nekilátok egykettőhöz. Sajna melóból az itteni galériába nem tudok feltölteni tűzfal miatt, vagy valami...
nemnem, teljesen okénak tűnt reggel! Épp eső előtt értem be. Csak pár cseppet kaptam. Aztán leszakadt az ég. Legalább lemosódik a motor Mire kisüt a nap, lemegyek és áttörlöm ronggyal. Válogatom a képeket!
No, úgy tűnik minimálisan még izzad (tényleg minimálisan) a csavar, de majd mindig törölgetem, és valószínű jó lesz ez. Hát remélem a bovden nem fog szorulni, előtte sem éreztem igazából, és nekem laikusként úgy tűnt hogy nincs rajta semmilyen réteg, tehát remélem nem baj hogy beolajoztuk. Józsinak köszönöm mégegyszer a szállást, és a soksok segítséget. Galériát majd holnap melóból töltök fel
Ez a lényeg! Azt az első szrrá kopott repedezett szögletes gumit cseréld le! Minél előbb!