Józsi! Zebegényben vagyunk szep az idő nagyon, de ahogy nézem a radarkepet, ott már esik! Lehet később indulunk, illetve megvarjuk vhol az esőt míg elmegy, tehát bizonytalan mikor érünk oda. Ketten ez egy hosszú szakasz azért. Zircrol felhivlak!
Végülis mindenkinek más az ízlése és ezek szerint van olyan is aki a rozsdára gerjed.
Itt van pl. ez a motor az "igényesebb" kategóriából, legalábbis ha nem akarjuk nagyon a nyárspolgárt játszani. A néni is az alkalomhoz illően öltözött, bár kicsit szutykos a lába de gondolom az is csak a promóció része. link
Én ezt úgy fogalmaznám meg, hogy néhánynak elment az esze , nem tud mit kezdeni a pénzével mert annyi van , égeti a zsebét,
és akkor érzi jól magát ha szaros a tányér széle!
Az biztos hogy izlés dolgában nagy a szórás. Itt is szoktak képeket feltenni különböző átalakításokról. Néhány igazi csemegének számít, míg egyesek ahogy írtad, a gondolat fázisában el kellett volna hogy vetéljen. De valószínű a gazdájának az is tetszik, sőt büszke is rá azért rakja fel pl. ide.
Az épített motor vagy a café racer azért nem ugyanaz mint a rat, más dolog hogy nálunk ezek is keverednek.
Van itt a faluban egy ezres Kawa Z, szerintem kb. 15éve lett rendbe szedve és azóta nem változott az állapota, kicsit olyan mad max-es feelinget kapott, de nagyon tetszik mert látszik rajta a törődés is.
Viszont van ellenpélda is, az alkotói szabadság nagyon tág értelmezést nyer egyeseknél, sokszor jobb lenne ha már az első gondolata sem születne meg.
Pont ez a stílus az, ami a legnagyobb szabadságot biztosítja a tulajnak. Ha nincs pénzed és azért okádék a motorod, az oké, de ha sznob vagy és beletolsz egy pár százezret hogy okádéknak látszon a motorod az is oké. Ez a tökéletes alkotói szabadság. Egyébként kapcsolódva ahhoz amit előbb írtál, nekem is megfordult a fejembe, hogy szétvágom az öreg Kawát még annak idején mikor hozzám került. Akkoriban még lelkes olvasója voltam a Wild magazinnak, amiben szinte csak épített motorok voltak. Már a kezemben volt a flex, de egyszerűen nem mertem neki esni. Azóta már persze örülök, hogy nem tettem meg. Na és ha egyszer lesz olyan hogy több szabadidő, tényleg levizsgáztatom és használva lesz. Addig persze még lesz munka rajta bőven.
A "patkány" stílusnak is van több irányzata és vannak klubbok ahol igényes az átalakítás mert ha jobban megnézi az ember a tökörfényű lakk alatt húzódik a rozsda, vagy éppen a szitásra rohadt lemez festett imitációja... nekem mondjuk az se tetszik de ez az én bajom. Itt nálunk viszont azt látom (tisztelet a kivételnek), hogy jóformán minden átalkítás megengedett a stílus mögé bújva. Lehet eldarabolni a vázat vagy ecsettel mókerolni és bármit felkenni ami pl.megmaradt a lakásfelújításból, ehhez nem kell kézügyesség és elég hozzá egy öreg valamikor szebb kort megélt motor. Sajnos nem kevés olyan idős motor esett ennek áldozatául amelyek még majdnem 100%-osak voltak, én azokat sajnálom nagyon. Mondjuk az is igaz, hogy olcsóbb volt moslékos vedret csinálni belőlük mint lekrómoztatni és igényesen lefesteni... ez a vagánysághoz viszont pont elég, sőt büszkén vállalható a rat stílus adta királyság...
Itt az oldalon is volt pár galéria ahol ezt nem bírtam magamba tartani, nem is voltam népszerű
Azt hiszem "Rat" stílusnak hívják, amikor rozsdás lepukkant külsejűvé alakítják az autókat, motorokat. Természetesen attól műszakilag hibátlanok. Ha jól emlékszem egy régebbi Motorrevűben volt egy cikk, ami egy ilyen motorról íródott. A szalonból kitolt csili-vili motort áttoltak egy átalakító műhelybe, ahol nem kicsi pénzért ilyen lepusztulttá "varázsolták". Természetesen a tulaj legnagyobb örömére és megelégedésére. Itt van egy pár példa.
Szerintem el lehet nézni egy 200 ezret futott dugonak, hogy egy kis pocakot eresszen
A képeket elnézve azon gondolkoztam, hogy a Zsolt által a múltkor feltett "ROSTI" álnevű, harley dávidsonnak álcázott rozsdaboglya nem-e egy ilyen tartos futásteszt győztese
Érdekes mindenképp a dugattyú viselkedése. Ekkora futás után már "keresztbe" is mehetne akár. Az olajra nem térnek ki, de gondolom cserélték rendesen. Frecska doktor műtötte a beteget. A kommentek között felmerült a javítás ára, de választ nem láttam.
Mekkora reklám lenne a Xado-nak a meghízott dugattyú!
Egészség rendben, én voltam a sofőr úgyhogy idejében abbahagytam a tivornyát, de attól még nem kicsit vagyok fáradt
Pestiesen szólva: ez nem semmi! Ebben az esetben szó sincs babusgatásról, krómtisztítózásról, polírozásról. Este letámasztva, reggel oldalba rúgva és hajts. Ilyen mostoha körülmények között ennyit elmenni szép teljesítmény.
Egészség? Rendben?
Mondjuk ez a 250-es WR sarkából fordít ki minden eddigi tudományt úgy mint a kis ccm-sek strapabírósága... vagy a téli üzemben savasodó olaj káros hatásai... vagy amikor azt hinnénk hogy a dugattyú csak fogyni képes a megtett kilóméterek során...
A Tantóbá küldte nekem nemrég, olvasd el szerintem érdekes: 204 ezer kilométeres tartósteszt
Hát igen, eléggé embert probálo rendezvények ezek a csapat(le)építő tréningek. Még szerencse, hogy nálunk azért fejlett alkoholtűrő képességű bácsik dolgoznak, de azért ők is megborzonganak egy átmulatozott éjszaka után, hajnalban felkínált "Kőműves actimel"-től (vegyespájinka)
Azelőtt én is így csináltam, azonban a szívátultetés után a "Főorvos" úr tanácsára nem terhelem a gépet hidegen. Mondjuk mostanában már egyre rövidebb ideig pazarlom a benzint, a műtét ota már eltelt 4500 km, ami akart, már összekophatott.
Ha majd ott leszek megcsörgetlek olyan 11óra körül, remélem sikerül letámasztanod a lapátot és addigra odaérsz. Csabiék jönnek a sárga Nighthawk-al, őket ismered tavalyról, jön még egy 600-as ciberés és egy Transalpos kolléga is.
Teleki Pálibá fotói megadták az utolsó döfést... amúgy is fáradt vagyok mert 2napos céges csapatépítő tréningről jöttem haza éppen. A májam akkora, hogy télikabáton keresztül is kitapintható... viszont a környezet nagyon szép volt!
Azt hiszem aludnom kell egy kicsit...
Amúgy már megint elég hülye voltam. Sokszor atvert már a nívópalca, és megint. Otthon foldes kertben van a motor. Egyenesnek tűnt, de vszinu mégse volt az. Tegnap munkahelyen a betonon is megneztem és azt a max szintet mutatta amit kell neki.
Tegnap voltunk a kékes tetőn nem is tudtam hogy ott van egy motoros emlekhely. Gondolom a kék túrának is ez a célja. Nem szeretnék oda kerülni. 17 éves fiúnak is volt ott képe :(
Itt van pl. ez a motor az "igényesebb" kategóriából, legalábbis ha nem akarjuk nagyon a nyárspolgárt játszani. A néni is az alkalomhoz illően öltözött, bár kicsit szutykos a lába de gondolom az is csak a promóció része.
link
és akkor érzi jól magát ha szaros a tányér széle!
Van itt a faluban egy ezres Kawa Z, szerintem kb. 15éve lett rendbe szedve és azóta nem változott az állapota, kicsit olyan mad max-es feelinget kapott, de nagyon tetszik mert látszik rajta a törődés is.
Viszont van ellenpélda is, az alkotói szabadság nagyon tág értelmezést nyer egyeseknél, sokszor jobb lenne ha már az első gondolata sem születne meg.
Itt az oldalon is volt pár galéria ahol ezt nem bírtam magamba tartani, nem is voltam népszerű
A képeket elnézve azon gondolkoztam, hogy a Zsolt által a múltkor feltett "ROSTI" álnevű, harley dávidsonnak álcázott rozsdaboglya nem-e egy ilyen tartos futásteszt győztese
Egészség rendben, én voltam a sofőr úgyhogy idejében abbahagytam a tivornyát, de attól még nem kicsit vagyok fáradt
Egészség? Rendben?
A Tantóbá küldte nekem nemrég, olvasd el szerintem érdekes:
204 ezer kilométeres tartósteszt
Egészségedre!
Teleki Pálibá fotói megadták az utolsó döfést... amúgy is fáradt vagyok mert 2napos céges csapatépítő tréningről jöttem haza éppen. A májam akkora, hogy télikabáton keresztül is kitapintható... viszont a környezet nagyon szép volt!
Azt hiszem aludnom kell egy kicsit...
Tegnap voltunk a kékes tetőn nem is tudtam hogy ott van egy motoros emlekhely. Gondolom a kék túrának is ez a célja. Nem szeretnék oda kerülni. 17 éves fiúnak is volt ott képe :(