Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Remélem a Többiek rendben hazaérnek.
Némi kis "bálás" kép:
Sír a Pirelli Diabló supercorsám!
Na, gyerekik! Átmentem krosszmotorba. Így néz ki a hátsó felnim, némi kis terepgyakorlat után.
Egészségedre Miklós, és mindnyájatoknak!
Köszönöm a jókívánságokat, most megyek, mert meg kell mondanom Neki, hogy igyekezzen nőni, mert menni kellene motorozni!
Ha már ilyen "kényszerhelyzet" alakult ki, "muszáj" innom az egészségetekre !
Tehát gratulálok Nektek, jó egészséget, erőt, kitartást, valamint nagyon sok örömöt kívánok !
Lehet, hogy meg lehet csinálni a másik dobot, de mivel a gsxr dobnak nagyobb az átmérője, szerintem jobban áll a motoromnak mint a másik. hagy porosodjon még egy kicsit, majd jo lehet a következő motoromra
Én is gratulálok, jo egészséget az egész családnak!
Köszönöm Neked is!
Köszönöm! Olyan csöpp! Akkora kis keze van mint a Bandi kandúrnak a praclija. És még két kilóval könnyebb is!
Mondtam neki ma, hogy igyekezzen nőni , más dolga úgy sincsen!
Gratulálok én is Józsi!
Gratulálok és jó egészséget kívánok!
Nem, csak örvendetes családi szaporulat állt be, megvan a HARMADIK kisunokám , és azt sem tudom merre kell mennem, de azért még lehet, hogy arrafelé látogatok!
Uralkodunk magunkon.
Ezért nem mersz Te erre jönni mert érzed hogy darabokra szednénk mármint motorilag
Semmi csak somolygok! Azért ölre ne menjetek!
Nagyon örülök! Majd megvizsgáljuk az Ő motorját is!
Csak hogy ne érjen váratlanul, jön Miki is, délelőtt nem értem el de délután visszahívott. A Kráter-tónál fogunk vele találkozni
Értem ám a célzást! Nem kell annyira félni. Bár szigorú vagyok, de következetes. Nem veszem a fejét egyből a hibázónak.
Mi a baj Józsi?
Az ismerősöknek -akikkel már többször motoroztam- esetleg oda adom egy próbakörre a Csühöst, persze kell hozzá egy bizalmi állapot is... én viszont még nem kértem el senkiét, de ha kértek rá, hogy próbáljam ki akkor nem utasítottam vissza.
Azért kérdeztem a kipu méretét mert -bár nagyon jól sikerült az átalakítás- hosszabb motorféknél volt egy kis pik-puk... az meg lehet sokaknak tetszik de nekem aztán nem!
Ugyanezt eljátszottam a CB-vel is, csak ott nem tudtam a gyári méreteket így aztán hosszas kísérletezés után találtam meg a megoldást. Nekem az ezres gixié van fent, de ott 44mm a végnyílás, merhogy ezresre tervezték, a 750-es viszont 39mm... és láss csodát nincs pik-puk... bár kicsit veszített a hangerőből de még mindig szép mély dörmögősen szól. A Te nyitott dobodat (ami a polcon pihen) ugyanígy meg lehetne csinálni és akár még jó is lehet, csak gyárira kell folytani a végét, még mindig szebben szólna mint a gyári a benne lévő tompításokkal. Persze a gyapotot se mindegy hogyan tömik, de most nem akarok regényt írni.
Kipróbáltam és nagyon jó lett, most lett kész, a suli után csináltam meg, ugyanis holnap szigorú szemek fogják munstrálni a gépet, aztán még a végén kizárnak a csapatból.
"aztán a tükörből megnézte, hogy a hibátlan gyári zx leamortizálódik "
Nem volt biztos a vezetése azon a sebességen, nem tudta biztonságosan vezetni! Ment volna lassabban! És ha jön szembe egy kamion és annak csúszik alá?
Múltkor egy kanyarban a szembejövő "autós" a fele szélességben az én sávomban jött a szarjával , én reflektoroztam és dudáltam neki, és a szélen lavíroztam! A zabszemet fakalapáccsal nem tudtam volna elütni.
Mondjuk az is igaz, hogy próba nélkül nem lehet véleményt alkotni, vagy csak részlegesen. Erre biztos jók az ilyen nyílt napok és teszt motorozások.