Egészségedre Miklós, és mindnyájatoknak!
Köszönöm a jókívánságokat, most megyek, mert meg kell mondanom Neki, hogy igyekezzen nőni, mert menni kellene motorozni!
Ha már ilyen "kényszerhelyzet" alakult ki, "muszáj" innom az egészségetekre !
Tehát gratulálok Nektek, jó egészséget, erőt, kitartást, valamint nagyon sok örömöt kívánok !
Lehet, hogy meg lehet csinálni a másik dobot, de mivel a gsxr dobnak nagyobb az átmérője, szerintem jobban áll a motoromnak mint a másik. hagy porosodjon még egy kicsit, majd jo lehet a következő motoromra
Köszönöm! Olyan csöpp! Akkora kis keze van mint a Bandi kandúrnak a praclija. És még két kilóval könnyebb is!
Mondtam neki ma, hogy igyekezzen nőni , más dolga úgy sincsen!
Nem, csak örvendetes családi szaporulat állt be, megvan a HARMADIK kisunokám , és azt sem tudom merre kell mennem, de azért még lehet, hogy arrafelé látogatok!
Az ismerősöknek -akikkel már többször motoroztam- esetleg oda adom egy próbakörre a Csühöst, persze kell hozzá egy bizalmi állapot is... én viszont még nem kértem el senkiét, de ha kértek rá, hogy próbáljam ki akkor nem utasítottam vissza.
Azért kérdeztem a kipu méretét mert -bár nagyon jól sikerült az átalakítás- hosszabb motorféknél volt egy kis pik-puk... az meg lehet sokaknak tetszik de nekem aztán nem!
Ugyanezt eljátszottam a CB-vel is, csak ott nem tudtam a gyári méreteket így aztán hosszas kísérletezés után találtam meg a megoldást. Nekem az ezres gixié van fent, de ott 44mm a végnyílás, merhogy ezresre tervezték, a 750-es viszont 39mm... és láss csodát nincs pik-puk... bár kicsit veszített a hangerőből de még mindig szép mély dörmögősen szól. A Te nyitott dobodat (ami a polcon pihen) ugyanígy meg lehetne csinálni és akár még jó is lehet, csak gyárira kell folytani a végét, még mindig szebben szólna mint a gyári a benne lévő tompításokkal. Persze a gyapotot se mindegy hogyan tömik, de most nem akarok regényt írni.
Kipróbáltam és nagyon jó lett, most lett kész, a suli után csináltam meg, ugyanis holnap szigorú szemek fogják munstrálni a gépet, aztán még a végén kizárnak a csapatból.
"aztán a tükörből megnézte, hogy a hibátlan gyári zx leamortizálódik "
Nem volt biztos a vezetése azon a sebességen, nem tudta biztonságosan vezetni! Ment volna lassabban! És ha jön szembe egy kamion és annak csúszik alá?
Múltkor egy kanyarban a szembejövő "autós" a fele szélességben az én sávomban jött a szarjával , én reflektoroztam és dudáltam neki, és a szélen lavíroztam! A zabszemet fakalapáccsal nem tudtam volna elütni.
Köszönöm a jókívánságokat, most megyek, mert meg kell mondanom Neki, hogy igyekezzen nőni, mert menni kellene motorozni!
Tehát gratulálok Nektek, jó egészséget, erőt, kitartást, valamint nagyon sok örömöt kívánok !
Mondtam neki ma, hogy igyekezzen nőni , más dolga úgy sincsen!
Ugyanezt eljátszottam a CB-vel is, csak ott nem tudtam a gyári méreteket így aztán hosszas kísérletezés után találtam meg a megoldást. Nekem az ezres gixié van fent, de ott 44mm a végnyílás, merhogy ezresre tervezték, a 750-es viszont 39mm... és láss csodát nincs pik-puk... bár kicsit veszített a hangerőből de még mindig szép mély dörmögősen szól. A Te nyitott dobodat (ami a polcon pihen) ugyanígy meg lehetne csinálni és akár még jó is lehet, csak gyárira kell folytani a végét, még mindig szebben szólna mint a gyári a benne lévő tompításokkal. Persze a gyapotot se mindegy hogyan tömik, de most nem akarok regényt írni.
Kipróbáltam és nagyon jó lett, most lett kész, a suli után csináltam meg, ugyanis holnap szigorú szemek fogják munstrálni a gépet, aztán még a végén kizárnak a csapatból.
Nem volt biztos a vezetése azon a sebességen, nem tudta biztonságosan vezetni! Ment volna lassabban! És ha jön szembe egy kamion és annak csúszik alá?
Múltkor egy kanyarban a szembejövő "autós" a fele szélességben az én sávomban jött a szarjával , én reflektoroztam és dudáltam neki, és a szélen lavíroztam! A zabszemet fakalapáccsal nem tudtam volna elütni.