Az 1ik srácnak vfr 1.2-je volt, a másiknak hibátlan gyári zx 9-e. Cseréltek. a kavás srác ment elől a vfr-rel. Haladtak. Volt valami takony vizes átfolyásos témácska az úton, a kavás srác a vfr-rel épp nem esett el, aztán a tükörből megnézte, hogy a hibátlan gyári zx leamortizálódik a földön.
itt nem fizetnek ám rosszul, sőt. Csak most hogy elköltöztem, van egy havi fix mínusz (bérleti díj + rezsi), ráadásul még nyaralni is szeretnék menni, szóval spórolni kell. Persze nem innen fogok nyugdíjba menni, ennél többet is kereshetnék, csak most még a tapasztalatszerzésen vagyok :)
Meggondolandó! Ha a sajátomat töröm akkor nem furdal a lelkiismeret. Máséra szokatlanra ráülni?! Pedig még nem estem a 40 évi motorozás alatt. Állóhelyzetben már dőltem fel! Józanul!
Sajnos nekem még nem adatott meg, egy ilyen vagy hasonló géppel csapassak egyet. Néhányszor kaptam ajánlatot más motoros ismerősöktől, hogy próbáljam ki a gépüket. Bármennyire is csábító volt a lehetőség sose éltem vele. Mindig bennem volt a félsz, mi lesz ha pont nálam történik valami. Így nagy szív fájdalom közepette, de vissza utasítottam őket. És épp ezért nem is ajánlottam fel senkinek az enyémet, ill. tereltem le másokat mikor bepróbálkoztak.
Megmondom őszintén, nem éreztem szívfájdítónak. Szép volt, jó volt, bitang állat volt, (! ) és mégis elégedetten ültem vissza a Pengére, mert szeretem, meg vagyok elégedve vele, tudom, hogy ő is szedi a lábát, persze ha "megkérem" rá.
És tudom, hogy Te is így lennél ezzel, élveznéd a lehetőséget, kihasználnád minden pillanatát, de utána visszaülnél a Csühösre, és örülnél, hogy van Neked!
El kellett volna olvasni a galériához tartozó leírást is.
A lényeg a lényeg: villogott ott valami lámpa, hogy mikor kéne váltani, de hát nekem meg ne mondja már 1 motor, hogy mikor váltsak. Majd én eldöntöm! És mint előző hozzászólásomban említettem, úgy ment, mint állat! Ez társulva bitang állat fékekkel!
Sokszor jön velem, sőt egy időben azt is mondogatta jó lenne levizsgázni és akár még motorozna is... aztán valahogy lecsendesedett, pedig már ki is választottuk gondolatban a kis 250-es Viragot
Köszi!
a belső cső belső átmérője 39mm
a belső cső kulső átmérője: 41 mm
a kulső cső belső átmérője 50 mm
a kulső cső kulső átmérője 60 mm
Elnézést hogy bele....Csak jó a gondolat.
Előre is köszi!
link
link
És tudom, hogy Te is így lennél ezzel, élveznéd a lehetőséget, kihasználnád minden pillanatát, de utána visszaülnél a Csühösre, és örülnél, hogy van Neked!
A lényeg a lényeg: villogott ott valami lámpa, hogy mikor kéne váltani, de hát nekem meg ne mondja már 1 motor, hogy mikor váltsak. Majd én eldöntöm! És mint előző hozzászólásomban említettem, úgy ment, mint állat! Ez társulva bitang állat fékekkel!