Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Aláírod, hogy a biztosítás önrészét fizeted, ha Te vagy a hunyó. Ennyi.
Ilyen esetben van valamilyen nyilatkozat, vagy felelőség vállalási kötelezettség, vagy csak a kereskedés kötelező biztosítása?
Ettől függetlenül ha lenne újabb nyílt nap, próba lehetőséggel, én mennék!
Az 1ik srácnak vfr 1.2-je volt, a másiknak hibátlan gyári zx 9-e. Cseréltek. a kavás srác ment elől a vfr-rel. Haladtak. Volt valami takony vizes átfolyásos témácska az úton, a kavás srác a vfr-rel épp nem esett el, aztán a tükörből megnézte, hogy a hibátlan gyári zx leamortizálódik a földön.
A belső cső belső átmérője érdekelt, vagyis a 39mm.
Köszi!
Én se szívesen ulök más motorjára még állo helyben sem, pedig már régota ki akarok probálni egy 900-as TDM-et, vagy egy ezres DL-t.
Hogyaszongya:
a belső cső belső átmérője 39mm
a belső cső kulső átmérője: 41 mm
a kulső cső belső átmérője 50 mm
a kulső cső kulső átmérője 60 mm
Tudod! Jobb félni mint megijedni.
Ezzel én is így vagyok. Csak nagyonnagyonnagyon közeli ismerősére ...esetleg .
Elnézést hogy bele....Csak jó a gondolat.
Billig Peti, légyszives mérd meg a gixi dobod kimeneti nyílásának belső átmérőjét.
Előre is köszi!
itt nem fizetnek ám rosszul, sőt. Csak most hogy elköltöztem, van egy havi fix mínusz (bérleti díj + rezsi), ráadásul még nyaralni is szeretnék menni, szóval spórolni kell. Persze nem innen fogok nyugdíjba menni, ennél többet is kereshetnék, csak most még a tapasztalatszerzésen vagyok :)
Jó iskolád van B+! Keress hozzá olyan munkahelyet ahol rendesen fizetnek!
Meggondolandó! Ha a sajátomat töröm akkor nem furdal a lelkiismeret. Máséra szokatlanra ráülni?! Pedig még nem estem a 40 évi motorozás alatt. Állóhelyzetben már dőltem fel! Józanul!
Sajnos nekem még nem adatott meg, egy ilyen vagy hasonló géppel csapassak egyet. Néhányszor kaptam ajánlatot más motoros ismerősöktől, hogy próbáljam ki a gépüket. Bármennyire is csábító volt a lehetőség sose éltem vele. Mindig bennem volt a félsz, mi lesz ha pont nálam történik valami. Így nagy szív fájdalom közepette, de vissza utasítottam őket. És épp ezért nem is ajánlottam fel senkinek az enyémet, ill. tereltem le másokat mikor bepróbálkoztak.
nekem is ez tetszett, nomeg ez régóta:
link
Végülis ez is igaz!
nekem amúgy ez a körlámpás viziló is nagyon tetszik
link
Megmondom őszintén, nem éreztem szívfájdítónak. Szép volt, jó volt, bitang állat volt, (! ) és mégis elégedetten ültem vissza a Pengére, mert szeretem, meg vagyok elégedve vele, tudom, hogy ő is szedi a lábát, persze ha "megkérem" rá.
És tudom, hogy Te is így lennél ezzel, élveznéd a lehetőséget, kihasználnád minden pillanatát, de utána visszaülnél a Csühösre, és örülnél, hogy van Neked!
Most így utólag pótoltam. Hát, azért durkálhattak volna még egy kicsit a raktárban, lehet találtak volna két egyforma lámpát előre.
Erről beszéltünk a Tisza parton. Nehogy egyik reggel úgy ébredjen, hogy kell egy motor Neki is.
El kellett volna olvasni a galériához tartozó leírást is.
A lényeg a lényeg: villogott ott valami lámpa, hogy mikor kéne váltani, de hát nekem meg ne mondja már 1 motor, hogy mikor váltsak. Majd én eldöntöm! És mint előző hozzászólásomban említettem, úgy ment, mint állat! Ez társulva bitang állat fékekkel!
Elhiszem én Neked, de pont emiatt nem fájdítom a szívemet a tesztnapokon, mert a valóságban nekem nagyon távoli egy új motor
Sokszor jön velem, sőt egy időben azt is mondogatta jó lenne levizsgázni és akár még motorozna is... aztán valahogy lecsendesedett, pedig már ki is választottuk gondolatban a kis 250-es Viragot
Higgyél nekem MackóLackó, Te is igen meg lettél volna elégedve! Meglepően kényelmes volt, és úgy, de úgy ment .......
Minden esetre elkeserítő, hogy aki teszi a dolgát az kapja a keveset!