most veszem észre hogy miről beszéltek "üzenőfal" alatt :)
Hétvégén Balatonkenesén voltam motorral, jól megbarnultam.
TEgnap ahogy hazaértem leeresztettem az olajat, megsorjáztam óvatosan a likat, viszont időm nem lévén nem vettem alu tömítést, szemben visszatettem a régit, az új főlé, ami amúgy patentul passzol a csavarra, míg az új túl simán rámegy, marad egy kis hézag. Picit felmelegítettem, de szerintem semmit nem ért mert mire becsavartam, kihűlt. Most ma úgy tűnik hogy jó, de nem akarom elkiabálni.
Az Erzsébet hídon én napi 1x tuti átmegyek, habár most hogy nem Csömörön lakom inkább a Rákóczi (Lágymányosi) hidat használom.
Az úton haladó autót megvárta kb. három évvel ezelőttig most szépen alszik a fészkén. de az autóm motorom hangjára odajön és üdvözöl. Az autóra pedig van ponyva, pl.
írjam le még egyszer hogy nem gondoltam komolyan ?
A másik meg hogy ja nem az állattal hanem a gazdival van gond. Bár fogalmam nincs hogy lehet egy macskát rávenni hogy ne menjen ki házon /telken kívül.
Én már a 18 éves cicámat a kormost nem is említem. Aki csak arra képes amiket egyesek ott leírtak, az nem "ember" kategória. Az állat nem tudja mit tesz. De meg lehet nevelni.
Semmi nem történne... a fiam kedvéért hoztunk egy kis staffit (nekem mindig németjuhászom volt) most múlt 8hónapos de már nagyon sok kárt csinált nekem, többek között szétszedte az autóm hátsó lökhárítóját... mégsem azt látom megoldásnak hogy szétverjem... de nem magyarázkodok hiszen nem ismersz ezért felesleges. Volt már néhány történetem állatokkal, ezek között olyan is amikor meggyötört kis életeken próbáltam segíteni... és álmatlan éjszakám is mert volt amikor nem sikerült... poén szinten se tudom elviselni ha állatkínzásról van szó, nem ha még büszke is rá valaki, bár ez utóbbi nem rád vonatkozik hiszen én sem ismerlek téged.
oké csak utána írtam hogy nem gondoltam komolyan meg kicsit erősre sikeredett. Viszont te nyugodt ember vagy, ha hasonló történt volna a csodás motoroddal nem tudom mi játszódott volna le benned. Max nem írod ki/le
Köszönöm a felvilágosítást ezek szerint mégis csak jól választottam munkahelyet... bár az ügyeleti rendszerben a lakossági hibáknál én is találkozok érdekes arcokkal...
Igen, azzal készült mindkettő.
Mellékesen: látod, látod? Na ezért nem olvasok én üzenőfalat.
( Kíváncsiságból visszaolvastam. Munkádból adódóan kevesebb emberrel találkozol, mint én, így hát felvilágosítalak, hogy rengeteg nem normális ember van. )
Igen. Itt már visszafele jövünk, Budán dolgoztunk.
Ma mentünk 1 kis szolid karikát, csak jelzés értékkel, a melegre való tekintettel. Érdekes, hogy a teló fényképezője - 5 megapixel - mennyire nem, adja vissza a motor piros színét.
Mert megyünk? Még nem jött a hivatalos e-mail...
A patront meg azért vettem ki mert kíváncsi voltam a vezérműlánc állapotára, nem szeretnék úgy járni mint Peti.
Kiszedtem reggel a patront ami miatt tegnap hívtalak, nem volt egyszerű (az "Y" alakú olajcső miatt) de sikerült célszerszámot csinálni és nagyobb bontás nélkül megoldani. Szépen látszik a patron nyomórészén mennyit mozdult előre, ugyanis az alu ház nyomot hagy a fekete fémen. Az enyém kb.3-4 racsnit mozdult eddig az új állapothoz képest, a véghatárig pedig még 8-9 kattanása van. Szóval ha az eddigi üzemeltetési körülményeken nem változtatok akkor ez is megéri a 100ezer km-t
A Tanárbá motorja Erdélyben fordult át a százon, azt hiszem 80ezernél cserélte ki a láncot, de nem azért mert megszólalt, hanem mert nem akarta megvárni az a motor most is úgy jár mint egy új! Szóval nekem sincs miért aggódnom a Csühösben még 49ezer van.
Jó gépek még ezek az ódon vasak!
Hétvégén Balatonkenesén voltam motorral, jól megbarnultam.
TEgnap ahogy hazaértem leeresztettem az olajat, megsorjáztam óvatosan a likat, viszont időm nem lévén nem vettem alu tömítést, szemben visszatettem a régit, az új főlé, ami amúgy patentul passzol a csavarra, míg az új túl simán rámegy, marad egy kis hézag. Picit felmelegítettem, de szerintem semmit nem ért mert mire becsavartam, kihűlt. Most ma úgy tűnik hogy jó, de nem akarom elkiabálni.
Az Erzsébet hídon én napi 1x tuti átmegyek, habár most hogy nem Csömörön lakom inkább a Rákóczi (Lágymányosi) hidat használom.
A másik meg hogy ja nem az állattal hanem a gazdival van gond. Bár fogalmam nincs hogy lehet egy macskát rávenni hogy ne menjen ki házon /telken kívül.
A kutyánk menhelyről van szerintem ez elárul valamicskét..
bár atól még a macsekokat nem komázom
Mellékesen: látod, látod? Na ezért nem olvasok én üzenőfalat.
( Kíváncsiságból visszaolvastam. Munkádból adódóan kevesebb emberrel találkozol, mint én, így hát felvilágosítalak, hogy rengeteg nem normális ember van. )
Mellékesen az üzenőfaltól megint felfordult a gyomrom...
Ma mentünk 1 kis szolid karikát, csak jelzés értékkel, a melegre való tekintettel. Érdekes, hogy a teló fényképezője - 5 megapixel - mennyire nem, adja vissza a motor piros színét.
A patront meg azért vettem ki mert kíváncsi voltam a vezérműlánc állapotára, nem szeretnék úgy járni mint Peti.
A Tanárbá motorja Erdélyben fordult át a százon, azt hiszem 80ezernél cserélte ki a láncot, de nem azért mert megszólalt, hanem mert nem akarta megvárni az a motor most is úgy jár mint egy új! Szóval nekem sincs miért aggódnom a Csühösben még 49ezer van.
Jó gépek még ezek az ódon vasak!