Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mondjuk én mostanában sokat forgolódok de nem a stadion miatt hanem mert meleg van...
Egyébként -bármennyire is férfiatlan- útálom a focit, mellesleg a Forma1-et is és igazából a motorversenyeket se követem figyelemmel
Értelek én, de ami nekem tetszik az nem biztos hogy neked is. Lillafüred környéke eleve szép, bár az utak annyira azért nem jók. Lillafüreden van Magyarország legnagyobb vízesése (a mostani állapotát nem ismerem de tavaly átmentileg elapadt), érdemes megnézni a Palotaszállót és az előtte lévő Hámori-tavat is és körbesétálni az árnyékos erdős sétányon, mi kb. 1óra alatt megkerültük úgy, hogy nem rohantunk. Vannak barlangok is (azt hiszem három), de utazhattok kisvasúton ha érdekel titeket és a vásártéren nagyon finom a pisztráng.
Írtad még Sástót is, mi pár évvel ezelőtt a gyerekekkel voltunk de nem csak ők, mi is jól éreztük magunkat, van ott bob pálya, kilátó, labirintus, állat simogató... meg még egy csomó minden.
Ebben a galériában megtalálod Lillafüred egy két látnivalóját (pl. a Palotaszálló, Hámori-tó és az út mentén készült fotók) amelyek után megérted miért szeretik a motorosok (is) azt a környéket.
link
Én izgultam, hogy lesz-e szép stadion, mire a Debrecen a Megye II. -be lesz sereghajtó. Aki a magyar focira egy forintot is rákölt, az egy szemenszedett hülye. Bocs, ha valakinek ràmàsztam a lelki békéjére.
Többet már ne igyál! Problémád van az egyes és többes számmal!
Mind elrágtam izgalmamban a palacsintámat!
Mielőtt még kétségbe esnétek, hogy nem halad a debreceni futball stadion építése, most szólok, hogy igen szépen halad, hála pártunk és kormányunk áldásos tevékenységének! ( Már "láttam", hogy aggódtok. )
Ja, a háttérben a kupola a régi víztoronyé.
Minden esetre érdekes, hogy nagyobb lett, nem hiszed mit kellett faragnom mire a fejformámra (kocka) igazítottam az enyémet! És most már nem fáj a fejem másfél óra motorozás után! Majd összeszoktok!
Most így bele gondolva, ebben a korban ki tudja, mi is történik . Egy biztos a sisak bő.... Ja és a sisakom egy NZI Vitesse II. Nem ajánlom jó szívvel, mert a páramentesítő fólia (igaz eső hatására , egy év ! után) el kezdett leválni a plexi belső felületén. Továbbá 140-nél (óra szerint), hiába bújok be kicsit az idom mögé, a szél rángatja a sisakot benne a fejemmel. Ez van.
Zebegényre már motoroztam tavaly, az nagyon tetszett, és igen az út a Duna mellett halad, nagyon szép. Azért kérdeztem, mert motoros szemmel azért minden más. Lillafüred is "motoros hely" mint mondjuk Dobogókő. Szilvásváradot is sokszor hallottam. Mi van ott?
De pl a Sástói kilátón ezer éve nem voltam, az útba is esik.

Amerra voltatok és láttatok érdekeset, azokra gondoltam :)

A kuplungkart jól állítottam be, nem húztam túl. Néha mikor hirtelen ráhúzom erősen a gázt akkor csúszik a kuplung igen. De a fordulatszámmérő más tészta. Tegnap megfigyeltem, a fordulat rendes, csak mást mutat. Állok a pirosnál, ugyanolyan halk mint szokott és 2ezret mutat ezer helyett. Meg 9ezernél már olyan hangosnak kéne lennie, mikor 120-al mentem, nem volt olyan hangja. Szóval valami van a fordulatszámmérővel.
Összement a fejed?
No az lehet! Majd holnap írom.
Inkább többször, mint egyszer sem ! Abból nagy baj nem lehet . Nálam semmi extra, én már kinőttem az iskola padból...de arra emlékszem, hogy az írás vetítő az rám is hasonló hatást gyakorolt, pedig nem azonos témában utaztunk....nem is értem . A motor gurul és hála az égieknek, üza is jut bele. De bevallom, most már le kell mosnom, mert megérdemli. Ja és túl vagyunk egy műszakin is a KPM-nél (iskola kör volt). Ja és sisakot is akarok cserélni, mert a mostani kitágult, pedig ebben a korban már nem nő az ember feje....
Ja, én is ittam mikor hazajöttem a suliból... 3 óránk volt ebből a másodikat végigaludtam de a tanár rendes volt és nem szólt... amúgy mindig ez van ha bekapcsolják az írásvetítőt... olyan az mint a TV azon is mindig elalszok
Szia Zoli!
Köszönöm a jókívánságaidat!
Igazság szerint én június 27.-én tartom László király szentté avatásának napján, de azért jól esett hogy eszedbe jutottam.
Ritkán jársz felénk és akkor se sokat mi újság veled? A motorral minden okés?
Jó estét Mindenkinek. Igazából csak a Lacinak kívánok (kicsit megkésve, tudom) Boldog Névnapot ! Ittam az egészségedre ! Most nem jut okosabb dolog az eszembe, Mindenkinek ezt javaslom....
A túrával kapcsolatban nincs túl sok ötletem én az interneten szoktam kutakodni látnivalók után ha új helyre megyek, vagy a Google Earth-ön nézegetem a Picasás képeket és ha találok olyat ami tetszik akkor kiírom a koordinátáit. A 12-es út Duna-menti szakaszán már jártam és nagyon tetszett, pontosabban Vác; Verőce; Kismaros; Nagymaros; Zebegény; Szob útvonal, ahol csak végigmenni szép látvány ugyanis végig rálátást enged a Dunára.

A motorod elég furán viselkedik... 8-9 ezer az már a max fordulat közelében jár és ha csak 120-at mutatott az óra akkor ha kuplung hiba lenne azt csak észre vennéd hiszen olyan fordulaton szinte szétpörgeted az agyát de a motor meg nem halad...
Ha megcsúszik a kuplung akkor a fordulat elszalad, de vele arányosan nem nő a sebesség, ezt szerintem te is észre vennéd. Azt írtad nemrég, hogy állítottál a kuplungkaron is, nem lehet hogy nagyon megspanoltad a bowdent és azért csúszik meg? Járj utána minél hamarabb mert kékre sül benne minden ha tényleg csúszik...
na ebben nem vagyok biztos. Mármint nem mindig tudom megkülönböztetni hogy ez most 4ezren vagy 6ezren pörög a hangjából. De olyan van, hogy ha hirtelen gázt adok (főleg nagyobb fokozatban) akkor nem egyből reagál, hanem picit felpörög, mintha kuplungolnél egy minimálisat, utána kapja el. Akkor csúszik?

(nem értek ehhez, azért kérdezem)
"Van olyan probléma (váltó, kuplung?) ami produkálhat ilyet?"
Ennyire csúszhat ?
Hangján hallod?
Üdv az Uraknak.

Tervezek egy 4 éjszakás túrát "A hegyekbe". Ez volt a kitétel hogy a hegyekbe menjünk.
Kicsire nem adunk, tehát ezt a programot állítottam össze:
útvonal

Az a kérdés/kérésem, hogy akinek van ötlete az útvonallal kapcsolatban (módosítás, merre lenne érdemes kerülni, illetve hogy a környéken miket érdemes megnézni) az ne tartsa ÖNmagában!
Ezek lennének a szakaszok:

Bp - Demjén 150km
Demjén - Lillafüred - Cered 155km
Cered - Zebegény 140 km
Zebegény - Bakonybél 190km
Bakonybél - Hévíz - Budapest 300km

Mivel a napi kilóméterszám annyira nem sok (viszont kanyargós utakon megy, tehát időben azért nem is annyira kevés), ezért körbe is néznénk kilátókba, érdekes helyekre, amiket most mondtok.
Étterem és szállás ajánlást is szívesen fogadok. Demjénben voltam többször, ott van egy jó szálláshely, és ugye ott a fürdő is, az lenne az első program (a pihenőnapon, mert az egyenes szinte végig :)). De mivel ez péntek meló után lenne, ezért nem is baj, ha ilyen rövid, szóval csak fél napot szánok erre.
Utána Cered nevű faluban (arra van egy nagyon jó kanyargós út) szállnánk meg, majd Zebegény (esetleg Nagymaroson), majd valahol a Bakonyban (kiskoromban voltam Bakonybélben és az tetszett). Utolsó nap pedig kipróbálnánk a hévízi tavat, és onnan egyenesen jönnénk haza (már autópályán).
Nekem is tetszik így a bukócsőő!

Mi van akkor, ha mégsem a fordulatszámmérő szart be, hanem tökjól mutatja a fordulatot, ami viszont nem mindig akkora mint kéne.
Tegnap pl végig8-9ezret mutatott 120nál, ahol kerek 5ezren kéne lennie. Aztán hazafelé már megint jó volt. Van olyan probléma (váltó, kuplung?) ami produkálhat ilyet?
Pedig eddig még így van, de fél napra sem merek előre ígérni semmit!
Így tényleg nem feltűnő!
Értem én hogy forog, csak azt nem tudom, hogy mi hajtja! Na szóval bármi is okozta a hibát, reméljük kiüzetett a motorból örökre, a Ti hathatós közreműködésetekkel.
ilyen a cucc, nem tudom, mennyire kivehető
köszönöm az elismerést, és tényleg rám férne már egy kis eseménymentesség, mert volt már az évre elég. a patron nemigen tud megakadni, mert hátulrol koncentrikusan nyomja egy rugo, visszafelé nem tud mozogni, mert egy kilincsmű meggátolja, csak kifelé tud jönni.