Az előbb cseréltem alatta szalmát, most a délről maradt rántott sajtott kopogtatja... Nem egyszerű eset, én el sem hiszem hogy még él. Majd ha találkozunk elmesélem mi történt azóta... ha nem velem történik nem is hiszem el!
Elég hálátlan szakma ez meteorológusi. szegényeket mindig szidják. Van amikor még tapasztalt szakember is mellé nyúl, miközben csak miattunk emberek miatt ilyen szeszélyes és kiszámíthatatlan az idő.
Apropó! Dezső úrral mi újság?
Néhány napja a reggeli 14°C ellenére olyan lengén mentem dolgozni mint az előző napokban, gondoltam majd úgyis emelkedik hamar a hőmérséklet... ja, délután egykor még vacogott a fogam!
Ez a nyár ilyen változatos lesz, délelőtt néztem a Haont, holnapra csak felhőt mutatott, délben már esőt is ígért... most megint megnéztem és most megint nem mutat esőt
B@szhatják a műholdas technikájukat, nagyon úgy fest hogy csak találgatnak
De fasza racsnis kulcsod van nagyon szeretem én is, főleg aminek a feje is csuklik. Készletben már 3-4ezerért lehet kapni de sajnos azok nem hosszú életűek. A Gedore a legjobb, szinte nyűhetetlen, igaz az ára egy kicsit húzós, a 19-es csak magában majdnem 5ezer volt... alkalomszerüen darabonként kell megvenni, hosszútávon jobban megéri.
Ezzel a művelettel kellett volna kezdeni amúgy, de hiába mondtuk hogy nézd át rendesen a benzin útját... na de hátha most majd tuti lesz!
Ami kosz az nem való oda, és csak kellemetlenséget okoz előbb-utóbb. Ahogy eltakarítottad, az az elvárható tisztaság. Ezek után ha megszűnik a probléma, ez volt az ok. Ha véletlen mégse, akkor tudod, hogy itt már minden rendben van.
Sziasztok urak!
Kitakarítottam a benzincsapot. Szétszedtem amennyire tudtam. A 2,3 képeken látszik hogy milyen dzsuva volt az alján, és a szűrőben, a 4,5-ön hogy mennyire tudtam kitakarítani. Azért volt benne anyag, legutóbb ezt nem szedtem ki belőle. Sőt a szűrő a tankban maradt, most kiszedtem, legutóbb nem törődtem vele :)
Arról is csináltam képet de vhogy elveszett. Annak az alján is volt egy kis szemét, de óvatosan fogkefével megtisztogattam. Az alsó fele a szűrőnek kicsit össze volt keskenyedve, ez jelent valamit? A műanyag szálak amik tartják a hálos részt, gondolom a szívás miatt kicsit összeroskadt. Ettől függetlenül a benzinnek át kell mennie rajta gondolom. Mindegy, ez most tiszta, működik is, hátha megoldja a problémát.
Már bocs, hogy csak most reagálok, de nálunk ilyen szalonnasütéses "ereszdelahajam" volt éppen.
Rövid, lényegre törő válaszom: jó!
A többit személyesen, menet közben eldöntjük.
Amúgy meg nehéz az élet. Pedig a fehér kesztyű is fenn volt! ( Józsi is mondta.)
A következő útvonalat találtam ki:
Találkozzunk Hajdúsámsonban 9:30 kor. Mátészalka, Kocsord (Tisza kastély és Fogarassy Árpád atombunkere, pontosabban az ojjektum, tudom a címét ), ezután Győrtelek (Holt-Szamos) majd Tunyogmatolcs (névtelen út vezet egy repülőgépbaleset emlékművéhez). Kisar, Tivadar és Gulácson keresztül jutnánk el Jándhoz. Jándon három víz is van, Patkó-holtág, Halvány-tó és a Tiszaparti kikötö. Vásárosnamény után Baktalórántházán mutatok egy igazi szellemkastélyt ha érdekel, én már kétszer voltam ott és nekem elhiheted nem semmi élmény lesz. Aztán Nyíregyháza felé Debrecennek vennénk az írányt ahol a jó úton kicsit megűberelheted a Pengét.
Jó lesz?
:) jaja. amúgy most 10 perce értem haza és úgy szarrá áztam megint, hogy egy száraz folt nem volt a gatyámon. Ráadásul nagyon hideg az eső most, szóval nagyon szar volt.
De megfogadtam a tanácsod azóta is, ahogy hazaérek letörlöm a motrot így szinte olyan mintha most mostam volna le. Ráadásul mielőtt most elázott, ezelőtt elég mocskos volt, így jól is jött ez a "kis" eső neki.
hidraulikusan nem tudtam az egészet kinyomni illetve akkor ez nem jutott eszembe.
Azóta már cseréltem betéteket teljesen újra, és akkor sem folyt. Szóval jó lesz ez.
Pár napja néztem az olajat , azután, hogy a blokk-tisztító-kátránytalanító-val ki lett "mosatva" és még mindig tiszta! Nem fekete mint régebben volt. Pedig azt hittem , nem fog szrat se érni, de azt az ezer forintot rászántam. Megérte!
Na ettől felszisszentem egy kicsit... ez volt a legjobb példa arra, hogy miért nem szabad otthon ilyesmit csinálni, főleg célszerszám nélkül! Van olyan hogy fékdugattyú fogó, a fogófelület puhább mint maga a fékdugattyú tükörsima felülete és úgy van kialakítva, hogy nagy felületen biztosan megfogja a dugattyút. Most nem folyik mert a fogóval okozott barázdák nem érik el a karmantyút, de később fékbetét csere után, ha a fékdugattyú beljebb kerül előfordulhat, hogy pont a karmanytyúhoz esik a sérült rész. Abban igazad van, hogy baromi egyszerű szerkezet, viszont kényes is és ha sérül igen drága hozzá minden... bizzunk benne hogy szerencséd van és a későbbiekben sem okoz gondot.
Mégegyszer mondom, ha rendes időközönként megtörténik a fékfolyadék csere és a dugattyúk is át vannak kezelve (a helyükön), vagyis nincs elhanyagolva berohadva, akkor semmi értelme szétszedni az esetleges sérülések rizikója miatt. Nem a legjobb példa de a motort sem szedjük darabokra olajcsere előtt és mossuk át egyenként az alkatrészeket, pedig ott magas hömérsékleten dolgoznak az alkatrészek és bizony akkor is marad szennyeződés ha pontosan betartjuk a csereciklusokat.
Amúgy meg felbontottam egy vérnarancsos sört, de elég szarocska.
Apropó! Dezső úrral mi újság?
Ez a nyár ilyen változatos lesz, délelőtt néztem a Haont, holnapra csak felhőt mutatott, délben már esőt is ígért... most megint megnéztem és most megint nem mutat esőt
B@szhatják a műholdas technikájukat, nagyon úgy fest hogy csak találgatnak
Ezzel a művelettel kellett volna kezdeni amúgy, de hiába mondtuk hogy nézd át rendesen a benzin útját... na de hátha most majd tuti lesz!
Kitakarítottam a benzincsapot. Szétszedtem amennyire tudtam. A 2,3 képeken látszik hogy milyen dzsuva volt az alján, és a szűrőben, a 4,5-ön hogy mennyire tudtam kitakarítani. Azért volt benne anyag, legutóbb ezt nem szedtem ki belőle. Sőt a szűrő a tankban maradt, most kiszedtem, legutóbb nem törődtem vele :)
Arról is csináltam képet de vhogy elveszett. Annak az alján is volt egy kis szemét, de óvatosan fogkefével megtisztogattam. Az alsó fele a szűrőnek kicsit össze volt keskenyedve, ez jelent valamit? A műanyag szálak amik tartják a hálos részt, gondolom a szívás miatt kicsit összeroskadt. Ettől függetlenül a benzinnek át kell mennie rajta gondolom. Mindegy, ez most tiszta, működik is, hátha megoldja a problémát.
Rövid, lényegre törő válaszom: jó!
A többit személyesen, menet közben eldöntjük.
Amúgy meg nehéz az élet. Pedig a fehér kesztyű is fenn volt! ( Józsi is mondta.)
Találkozzunk Hajdúsámsonban 9:30 kor. Mátészalka, Kocsord (Tisza kastély és Fogarassy Árpád atombunkere, pontosabban az ojjektum, tudom a címét ), ezután Győrtelek (Holt-Szamos) majd Tunyogmatolcs (névtelen út vezet egy repülőgépbaleset emlékművéhez). Kisar, Tivadar és Gulácson keresztül jutnánk el Jándhoz. Jándon három víz is van, Patkó-holtág, Halvány-tó és a Tiszaparti kikötö. Vásárosnamény után Baktalórántházán mutatok egy igazi szellemkastélyt ha érdekel, én már kétszer voltam ott és nekem elhiheted nem semmi élmény lesz. Aztán Nyíregyháza felé Debrecennek vennénk az írányt ahol a jó úton kicsit megűberelheted a Pengét.
Jó lesz?
De megfogadtam a tanácsod azóta is, ahogy hazaérek letörlöm a motrot így szinte olyan mintha most mostam volna le. Ráadásul mielőtt most elázott, ezelőtt elég mocskos volt, így jól is jött ez a "kis" eső neki.
Azóta már cseréltem betéteket teljesen újra, és akkor sem folyt. Szóval jó lesz ez.
Mégegyszer mondom, ha rendes időközönként megtörténik a fékfolyadék csere és a dugattyúk is át vannak kezelve (a helyükön), vagyis nincs elhanyagolva berohadva, akkor semmi értelme szétszedni az esetleges sérülések rizikója miatt. Nem a legjobb példa de a motort sem szedjük darabokra olajcsere előtt és mossuk át egyenként az alkatrészeket, pedig ott magas hömérsékleten dolgoznak az alkatrészek és bizony akkor is marad szennyeződés ha pontosan betartjuk a csereciklusokat.