Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Halló! Vasárnap mit csinálsz? Motorozol?
"A benzincsapot miből áll szétszedni és kitakarítani?"
Ebből a kérdésből az derül ki, hogy hiába volt szó róla nem történt meg
Kitartást az éjszakai műszakhoz!
Szerintem korábban volt szó arról, hogy esetleg pont azért nem megy, mert nem kap elegendő benzint. Nyilván nagyobb terhelésnél több üzemanyag kell és ha pont a csap vagy a cső nem átjárható kellőképpen, produkálhat ilyen tüneteket.
Ha jól emlékszem azzal kezdtem, hogy a benzin útját kellene végigkövetni, tank, csap, csövek, szűrő... aztán elakadtunk a csöveknél mert valószínüleg nem kerültek vissza a helyükre és esetleg megtörhettek. Azt gondoltam, hogy a csap is ki lett takarítva, de akkor ezek szerint nem? Azt is írtad, hogy amikor összeraktad a karbit először nem indult a motor csak másnap... simán lehet az átfolyással is probléma, sőt nagyobb fordulaton is mutatkozhat ez a probléma ha keresztmetszet csökkenés miatt nem elég az átáramló mennyiség. A csapot tekerd ki a tankból és fújkáld át, de szerintem bontható az is, bár nem ismerem pontosan a Sevenfity csapját, de nem lehet bonyolultabb mint a karbi szétszedése úgyhogy simán boldogulsz vele.
Szerintem nézd át mindenképpen, sőt amit Józsi javasolt azt is érdemes ha még eddig nem történt meg, vegyél kontakt tisztító spray-t ami feltöri az oxidot és kenőfilmet is hagy maga után.
Szerintem amit találsz mindet! Mert még a gyújtáskapcsoló berezgése is belejátszhat. Én pl levettem a kormánykapcsolókat, a gyújtás kapcsoló kapcsoló részét , és kimostam benzinben, majd kifújtam kontakt spricnivel. És a csúszó felületeket bekentem szilikonzsírral.
már most konkrétan melyik csatlakozókra gondolsz? Gyertyakábel, pipa, és onnantól kövessem a kábeleket, és csatlakozóit visszafelé?
Az, hogy a lámpa mennyire világít annyira nem izgat, de a gyújtás legyen jó.
Csak egy javaslat. Amióta az elektromos csatlakozókat megtisztítottam kontakt sprével befújt bronzkefével , azóta úgy megy mint az álom. Gondolom Neked mint elektromos embernek nem kell mondanom mi is lehetett.
no, hát azt azért nem mondtam hogy teljesen jó. Néha még mindig erőtlennek érzem, és az ami volt korábban, hogy 150 után ledadog, az még nem teljesen okés. Igazából annak örülök, hogy legalább ugyanolyan, mint amilyen volt a szenvedéses karburátor szétszedés előtt :)
Mikor Józsinál voltam, odafele már 130nál is elkezdett dadogni. Visszafelé huzamosabban mehettem akármennyivel, és semmi baja nem volt! Teljesen értelmetlenül állok ez előtt.
Lehet, hogy nem erőtlenebb mint volt, pl a napokban autópályán tudott hasonló sebességet produkálni, mint régebben, viszont ahogy kezdtem lassítani éreztem, hogy akkor kezdene ledadogni...Tehát ez a jelenség megvan. Lehet hogy azért, mert a légszűrőház és karbi összekötőrésze nem biztos hogy mindig pontosan csatlakozik?
A benzincsapot miből áll szétszedni és kitakarítani? Hátha ott is van valami gány, ami megakadályozza, hogy nagy sebességnél a kellő mennyiségű benya folyjon lefele...
Visszatérve a motorodhoz, arra azért nagyon kíváncsi lennék mitől javult meg?! Talán nem volt meghúzva valamelyik bilincs és falsot szívott? Mindenesetre érdekes... de az a lényeg hogy most jó!
Azért óvatosan, gondolom lebeszélni nem tudjátok erről, de egy növésben levő szervezetnek a túlzott terhelés nem tesz jókat.
Viszont az dícsérendő, hogy csinálja, komolyan csinálja, és már 19 évesen tudja mihez akar kezdeni!
Tetszik ez a gép, sokkal jobb így nakedként, mint idomosan szerintem.
Kicsi helyében meg nagyon örülnék, ha a sok simson közé bevágnának nekem egy ilyet. Ez legalább megy is! :)
Komolyan! Sőt talán még túlzottan is... legutóbb a lábát úgy megerőltette, hogy orvoshoz kellett mennie... aggódunk mint szülők de nem tudunk mit tenni, 19éves és szívvel lélekkel csinálja, a továbbtanulása is hasonló irányú, két év múlva személyi edző lesz ha minden jól megy.
A motor az egy 50-es AF, de már naked bike egy ideje, kb. két éve dúrván át lett faragva, akkor még érdekelte most meg csak ott áll a garázsban... a kicsinek nem kell mert nem simson, eladni meg nem érdemes fillérekért... majd lesz vele valami. Amúgy kis furi motor, tavaly még én is mentem vele, 50-es létére úgy megy mint az állat
komolyan? mármint komolyan készül ilyen versenyre? Az elég kemény dolog. Hajrá neki. Közben amúgy megnéztem a képeidet és láttam, hogy milyen gépe van. 125-ös sportmoci?
igen az vagyok! Nemcsak a többiek kicsik, én vagyok magas!
Ha nem nézne lefelé soha többet nem találkoznának!
Mindenkinek van motorja, de autónk csak egy van, úgyhogy nincs nagy géppark. Amúgy jól tudod, a kicsi a simson szerelő, a nagy pedig a gyúrós, most hogy túl van az érettségin ezerrel készül az erős emberek versenyére
Te volnál az a szép szál ember a háttérben? Mint Guliver a törpék között.
Akkor jó!
hát nem voltak túl magasak :)
Perszehogy rendben!
Kimagasodsz a mezőnyből!
Gépsas rendben?
egyenlőre ezt az egyetlen képet tudtam megszerezni a túráról. Lehet nem is lesz több. Cered nevű faluban ebéd után készült ez a kép. Épp valami gyerekprogram volt az étteremben, kisereglett az összes gyerek, ott csodálkoztak :)
Amelyiket megkértük hogy csinálja a képet, az felülhetett az egyik motorra álló helyzetben (a jobb szélső zöld Er-6-ot választotta amúgy)
Szóval neki is van saját motorja? És akkor mivel jár, ha nem motorral? Autója is van? Micsoda géppark lehet ott! Ezek szerint a kicsi a Simson szerelő, a nagyobbik pedig a gyúrós! Igazam van?
Átadom!
Az az igazság, hogy a "cébé" féle beállítottság inkább Danira lesz igaz, Lacit már nem hatja meg a motorozás legutóbb tavaly volt valamikor beindítva a motorja... na de bezzeg a kicsi! mostanában már azzal piszkál hogy kipróbálná Csühöst...
Majd mindent idejében!
Szerencsére fa villanyoszlop már egyre kevesebb van, de azért kisebb falvakban még lehet rajtuk nosztalgiázni
Köszönjük a jókívánságot!
Gratula a kisebbik cébé Lacinak!
Az üres üvegeket hova tetted? Mert, hogy a kerítést lefotóztad az rendben van! Biztos Te festetted?