Igazad van, magamból indultam ki
Előfordult már párszor, hogy olyat kezdtem el szerelni amilyet addig még soha és olyankor lényeges volt a tiszta tudat. Mondjuk 4sörrel talán még én is megbírkóznék, ha éppen lazulni akarnék, de olyankor inkább nem szerelek...
Örülök, hogy jobb lett a szélvédelem!
Erre csak annyit reagálnék, hogy csak a "köz" nagy része szavazott erre a ..... bandára, ugyanis aki olvasott a sorok között, az már látta, hogy ezek se különbek az előzőnél. Voltak előjelek.
"Offoljunk", énutánam szabadon.
Egyetlen hozzáfűzni valóm van az alábbi témához. 2010-ben az országgyűlési választásokon magabiztos fölénnyel győzött a "narancsos" alakulat. Magyarra fordítva mi (a köz) akartuk ezeket. Sokan egy váll rándítással elintézték a szavazást, sajnálva azt a kettő percet az x-elésre. Most persze ezeknek is habzik a szája. Tanulság ebből az egészből csak annyi, hogy 2014-ben nem kell sajnálni azt kettő percet és talán mások lesznek a befutók. Bocs az offért.
Az már késő lesz, addigra a jog már teljesen ezt a tetű bandát fogja védeni.
Nem kell messzire menni, a munka törvénykönyve is egyre jobban a multik érdekét képviseli.
Egyre szarabb világ lesz.
Ott vannak ők már rég, csak még most megfejelték kissé. Mi már megettük a kenyerünk javát, de a gyerekeim - valamint a Többieké - mi a sz@rra fog felnőni, boldogulni? Rabszolgák lesznek akik itt maradnak.
Helló LackóMackó!
Bár ugyan beszélünk telefonon, de a kérdésedre most válaszolok, mert arra nem tértünk ki. Én úgy érzem, hogy 160 környékén nem tekergeti a fejem annyira, mint előtte.
Amellett viszont nem megyek el szó nélkül, hogy azt írtad, hogy 4 sör már sok 1 karbi szereléshez. Lehet, hogy Neked már sok, - már el is ájulnál - viszont aki mondjuk pld 8-ra - nem tudom hogy miért a 8 jutott a kis eszembe - van hitelesítve, az 4-el vígan szereli még a karbit!
sosem szoktam lefulladni, de most egy lámpától való indulásnál sikerült (nem húztam eléggé, vagy gyorsan engedtem a kuplungot, nemtudom), és úgy beakadt, ráadásul kanyarba indultam a lámpától, szóval majdnem el is dőltem
Még mindig tudok írni. Örülök hogy sikerült segíteni! Apró dolgok ezek, és mégis jobb az ember közérzete tőle.
Ha majd használod a spurit, talán eltünik az a rozsda szerű lerakódás is az úszóházból. Akár milyen apró is nem oda való és biztos nem segíti a motor működését. A bowdennel meg vigyázz, nehogy egyszer nagyobb gázállásnál megragadjon és meglepetés legyen a vége.
Mostanság, hogy reggel is elég meleg van, próbáld meg egy alkalommal, hogy a teljes szívató helyett csak mondjuk 3/4 szívatót húzol. Nálam ilyenkor alig kér segítséget szinte szívató nélkül indul.
köszi a tippet!
Én mindig úgy indítom a motort (nyáron is), hogy szivató fullra, és indítás közben egy minimálisra meghúzom a gázt. Ha nem húzom, akkor nem indul. Illetve lehet hogy döcdöcdöc megy, aztán leáll. Ha az első 1mp-ben egy minimális gázt adok akkor megy. Utána szivató felpörgeti a motrot, és onnan engedem visszafelé, hogy ne pörögje túl magát .
Én szivogattam a vákuumcsapot jópárszor, hallottam is ahogy folyik a benzin, viszont fogalmam sem volt hogy mennyi ment át.
De a lényeg, hogy a membránok nagyon szépek voltak!
Igen amúgy Zsoltinak és Józsinak nagyon köszönöm a tegnapi segítségeket! Anélkül tuti nem ment volna. Az a "breather tank" meg csak egy doboz volt, amibe belement 3 vastag gondolom levegőztető cső. Na visszarakásnál itt az egyiknek a fém szorítógyűrűje elveszett, de amúgy is olyan helyen van, hogy szorul rá magától.
A levegőtisztitő és a karburátor között levő gumicső viszont egy iszonyatos nagy halál! Olyan idiótán van ott az illesztés, ráadásul esett szét. Először azthittem, hogy az össze van ragaszva, csak szétjött. Ezért megpróbáltam FBS-sel összeragasztani, de nem tartott sokáig, viszont azt szerencsére egybe le lehetett szedni. Amúgy bal oldalt összeragadt, ott jó lett, viszont mikor tettem vissza a karbisort, jobb oldalt teljesen lejött, és legalább másfél órát elb@asztam azzal, hogy ezt a duplacsövet a helyére tegyem. Akkor már nem ragasztottam, csak pattanjon be a helyére, onnan elvileg úgy sem tud kijönni.
Aztán elszarakodtam a bovdenekkel is, úgy szorult mint a fene. Most sikerült úgy nagyjából visszaugrasztani, de amúgy is elég régi a gázbovden, mondta is a szerelő mikor vettem a motort, hogy azt kéne cserélni, mert nem ugrik vissza rendesen. Engem nem zavart, mert mindig visszacsavarom a gázkart. Most még rosszabb lett talán, mint volt, egy ilyen 5 mp-es tempomatként működik a gázkar most :)
Úszóházban csak az a kis piros genya volt, ami a képen is látszik, azt kitisztítottam.
Amint látszik a képen vettem Spurit is, fél literes volt csak, ma tankolás előtt tettem is egy kicsit bele. Kíváncsi vagyok hogy szuperál majd.
Még annyit talán hozzátennék, hogy véleményt, tanácsot kérni valószínű ingyen is lehet nála. Egy személyes találkozó alkalmával Te is tudnál véleményt alkotni róla.
Ha megszívtad a vákuum csövet akkor folyni kell rendesen. Ha csak csepeg akkor az kevés. A négy karburátorba kb 3-4 dl benzin megy + mivel teljesen szét volt szedve teljesen kiszáradt. Az természetes hogy nem indult egy küllőre. A szívató meg a gáz adás együtt nem működik. Hideg indítás szívatóval gáz nélkül történik. Ha gázt adsz gyakorlatilag nem, vagy alig működik a hidegindító rendszer. Én javaslok Neked valamit. Ha majd egyszer rád szakad OTP, keresd meg Alsónémediben Frecska Jánost (alias lecsó) A motorszerelő topicban rendszeresen jelen van. A közeledben talán ő a legelismertebb szerelő. Oktat a MAMI-ban (motorszerelő iskola) versenyző is saját motorral. Véleményem szerint jó szakember. Ha közelebb lenne én már biztos felkerestem volna. Az adatlapján vannak elérhetőségek, vagy csak egy szimpla motorozás alkalmával elgurulhatnál felé. Elmondanád a problémákat, biztos tudna segíteni.
Előfordult már párszor, hogy olyat kezdtem el szerelni amilyet addig még soha és olyankor lényeges volt a tiszta tudat. Mondjuk 4sörrel talán még én is megbírkóznék, ha éppen lazulni akarnék, de olyankor inkább nem szerelek...
Örülök, hogy jobb lett a szélvédelem!
"Offoljunk", énutánam szabadon.
Nem kell messzire menni, a munka törvénykönyve is egyre jobban a multik érdekét képviseli.
Egyre szarabb világ lesz.
Figyeled ezt a mosladék haza, nemzetáruló bandát? A mocskosok!
Bár ugyan beszélünk telefonon, de a kérdésedre most válaszolok, mert arra nem tértünk ki. Én úgy érzem, hogy 160 környékén nem tekergeti a fejem annyira, mint előtte.
Amellett viszont nem megyek el szó nélkül, hogy azt írtad, hogy 4 sör már sok 1 karbi szereléshez. Lehet, hogy Neked már sok, - már el is ájulnál - viszont aki mondjuk pld 8-ra - nem tudom hogy miért a 8 jutott a kis eszembe - van hitelesítve, az 4-el vígan szereli még a karbit!
Ha majd használod a spurit, talán eltünik az a rozsda szerű lerakódás is az úszóházból. Akár milyen apró is nem oda való és biztos nem segíti a motor működését. A bowdennel meg vigyázz, nehogy egyszer nagyobb gázállásnál megragadjon és meglepetés legyen a vége.
Én mindig úgy indítom a motort (nyáron is), hogy szivató fullra, és indítás közben egy minimálisra meghúzom a gázt. Ha nem húzom, akkor nem indul. Illetve lehet hogy döcdöcdöc megy, aztán leáll. Ha az első 1mp-ben egy minimális gázt adok akkor megy. Utána szivató felpörgeti a motrot, és onnan engedem visszafelé, hogy ne pörögje túl magát .
Én szivogattam a vákuumcsapot jópárszor, hallottam is ahogy folyik a benzin, viszont fogalmam sem volt hogy mennyi ment át.
De a lényeg, hogy a membránok nagyon szépek voltak!
A levegőtisztitő és a karburátor között levő gumicső viszont egy iszonyatos nagy halál! Olyan idiótán van ott az illesztés, ráadásul esett szét. Először azthittem, hogy az össze van ragaszva, csak szétjött. Ezért megpróbáltam FBS-sel összeragasztani, de nem tartott sokáig, viszont azt szerencsére egybe le lehetett szedni. Amúgy bal oldalt összeragadt, ott jó lett, viszont mikor tettem vissza a karbisort, jobb oldalt teljesen lejött, és legalább másfél órát elb@asztam azzal, hogy ezt a duplacsövet a helyére tegyem. Akkor már nem ragasztottam, csak pattanjon be a helyére, onnan elvileg úgy sem tud kijönni.
Aztán elszarakodtam a bovdenekkel is, úgy szorult mint a fene. Most sikerült úgy nagyjából visszaugrasztani, de amúgy is elég régi a gázbovden, mondta is a szerelő mikor vettem a motort, hogy azt kéne cserélni, mert nem ugrik vissza rendesen. Engem nem zavart, mert mindig visszacsavarom a gázkart. Most még rosszabb lett talán, mint volt, egy ilyen 5 mp-es tempomatként működik a gázkar most :)
Úszóházban csak az a kis piros genya volt, ami a képen is látszik, azt kitisztítottam.
Amint látszik a képen vettem Spurit is, fél literes volt csak, ma tankolás előtt tettem is egy kicsit bele. Kíváncsi vagyok hogy szuperál majd.