Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hát Gyerekik, én biztos ami biztos, kibontottam 1 hideg sört, mert ebben a nagy fogyasztási versenyben igen megszomjaztam!
No meg, valljuk be, igen igen megérdemlem! ! ! ! !
De a 6,3 igen sok! Az enyém eszik annyit, de ezért le is tesz az asztalra valamit!
Igaz, tavaly, a dunántúli csavargáskor egyszer 5,2-őt is tudott, de akkor lötyögtünk csak.
Józsi, Te egy bonyolult matematikai feladványt sóztál ránk! Az oké hogy 198 km, az is, hogy 3980 Ft. De a mennyiség sokkal fontosabb lett volna. Így most azt tudtuk meg, hogy 20Ft és 10 filléredbe került egy km.
lehet, hogy az a 6 liter is sok?
Amilyen hosszan kilógsz a motorról felfelé nem csodálkozom!
Nekem mikor utoljára tankoltam, 198 km-re 3980 Ft-ért tankoltam. Igaz nem 130-as autópálya tempóhoz!
naja, az én fogyasztásom több mint 6 liter / 100 km
Sőt, alkoholmennyiség növekedésével csökken a lábon megtenni képes kilóméterek száma
(habár helyesírásilag nem tűnik ez a mondat túl helyesnek...)
Fujjj Te randa részleges alak!
A fogyasztást sajnos nagyban befolyásolja a jobb kezed is. Nálam rendre 5-5,2 volt a fogyasztás. Városban is hosszabb távon is. Mikor pár éve Laciékkal voltunk Galyatetőn és a Tisza-tónál, nagy meglepi volt. Oda felé pályán mentünk, Gyöngyösön tankoltunk. A szokásos 5liter körüli érték volt. Gyöngyöstől együtt mentünk, de ráérősen, már-már öregurasan, nem szétszakadozva. A következő tankolásnál alig volt 4liter a fogyasztás. Tehát a lightos közlekedés hoz némi megtakarítást. Más szóval ha haladni akarsz etetni kell a lovakat.
persze, hogy már akkor megéri, viszont most nem fogok tankolni bele hogy kipróbáljam (akkor nehéz lenne a tank ), és az oldalon olyanokat írnak, hogy kevesebbet is eszik (illetve hát nagyobb teljesítmény ad), tehát ha egy pici változást is tapasztalok az jó. De hanem az sem baj, ha a többi probléma megszűnik. De ha nem szűnik meg az sem akkora baj, ha tudom hogy az élettartamát növeli, és jobban tisztítja a belső részeket.
Most a túrán amúgy biztos jobban fog fogyasztani mint városban, úgyhogy ezt még nem számolom. De az utóbbi pár tankolásomkor szinte konstans 6,3at evett 100on, amivel nem igazán vagyok megelégedve. Főleg hogy mellette csökkenő teljesítmény érzékelek.
Ma reggel direkt M0-son jöttem be, mert már rég nem mentem gyorsabban, megnézni hogy ledadog-e. Most teljesen jól gyorsult, nem dadogott, semmi panaszom nem volt rá reggel.
Nem feltétlenül a fogyasztásban fog megmutatkozni a használata. Ha pl. megszünnek az eddig tapasztalt hiba jelenségek már megérte. Nem kell azon aggódj minden alkalommal mikor motorra ülsz, hogy hazavisz-e vagy sem.
egész nap nem jött be a spuris oldal, de most végre el tudtam olvasni. Ahogy láttam a csömöri kútnál ahol szoktam tankolni, elvileg forgalmazzák. Szóval holnap reggel tankolás előtt megkérdezem, hogy van-e, és egy legkisebb kiszerelést veszek (vagy ma hazafele).
Kb 15 litert szoktam tankolni, szóval olyan 15 ml-t kell beletenni ami egy 125 ml-es kiszerelésnél 8 tankolásra elég, és mivel folyamatosan jegyzetelem egy telefonos alkalmazásba a tankolásaimat, ezért ezidő alatt ki kell derülnie legalább a fogyasztásbeli különbségnek. Szóval ez lesz!
azt vetettem faterral. tegnap 2t ittam a majdnem egy órás szerelés közben. Ha ez a mai sokáig fog tartani, akkor a garázsban alszom (vagy ájulok el)
Ellenállásmérni jó a digitális. Inkább sört vegyél!
szerintem az lesz hogy kiöntöm és átmosom vele az egészet.
ja csak ellenállásméréshez kell bele elem. jó sok. az meg most nincs. Megnézem a digitálissal, azt lesz ami lesz.
A digitális sokszor a motoron a szr fázishasításos rövidrezárogató feszültségszabályzás miatt hamis értéket mér.Ezért van a "mutogatós"!
Én vissza szoktam önteni, csak az alját hagyom benne, azzal el szoktam lötykölni. De ha történetesen nagyon ganés lenne kívülről a karburátor sor akkor öntsd egy margarinos kupába és ecsettel mosd le abból.
Nekem is van Deprez műszerem, csak legtöbbször a rövidzár részét (csipogós) használom a multiméternek, az meg azon nincs.
igen, rákerestem én is, láttam hogy sokan ragasztják, de lehet hogy majd ha úgy adódik akkor cserélem, mint ragasztom.
Karburátorból a benyát hogy lehet legegyszerűbben leereszteni?
Vagy azt hagyjam? Egyszerűen amikor az úszóházat leszedem, akkor öntsem ki a benzint?
Nekem van mutatós is!
Nekem az öreg Kawasakin még előttem valaki beragasztgatta. Tip-top ragasztóval+ vékony gumi.
igazad van, ezt írtad tegnap is!
Oks, azt mindenképp meglesem ma. Emlékszel, ugyanolyan multiméterünk van mindkettőnknek :)
Letekered a kábelről , és megméred az ellenállását. Ez 5 K
ohm körül kell legyen. Ugyanis van benne egy 6 K-ohmos ellenállás , és már találkoztam olyannal ami szarrá volt égve. Persze a szikra átugrál 6-8 mm-es közön is. Aztán csak annyit érzel, hogy gyenge a motor, és "rezeg"!
böbööbööö.....a pipán mit mérjek?
Persze most nem fogok nekiállni megcsinálni, csak legalább tudjam rossz-e a membrán, illetve ha igen, akkor hány.
Nem átlagzsebre vannak méretezve ! De okosan takarékoskodva használtat vásárolva minden megoldható.
Nyugodt legyél. Most annyi dolgod van, hogy megnézed véres-e a torka valaminek, ha csak annyi a baj, hogy 150-nél kissé elgyengül akkor inkább hagyd. ELŐBB a pipákat mérd meg!