Hát ki gondolta volna, hogy ennyi? Végig szivattam, ráhúztam gázkarral is, megszívtam direkt a benzincsap szelepét, amit Józsi mondott, hogy neki akkor indul. Ezek után nem indult, azt gondoltam rossz. De most megy. Jobb nem lett, viszont rosszabb sem, reggel fel tudtam tornászni a sebességet olyanra mint amire régen emlékeztem hogy bírja, egyenlőre nem dadogott le, viszont ahogy engedtem vissza a gázt, akkor mintha kihagyott volna.
A tegnapi végülis gyakorlásra jó volt, hogy mire kell figyelni, és hogy csak nagyon ritka esetben érdemes szétszednem a karburátort :)
Amúgy nincs valami gyors karbifeltöltési mód kívülről? Pl benzincsőből beöntök neki, az gondolom gyorsabb mintha a tankból csöpög.
Helló Balázs!
A négy karburátornak azért kell idő még megtelik benzinnel. Ja és persze nem árt szívatót húzni neki. De ha elindult reggel, akkor megoldódott a probléma.
köszi mindenkinek a segítséget, én szeretek közben sörözni, nem fáradok el annyira. De 5 óta szereltem, most érkeztem ágyba (és semmi mást nem csináltam előtte), és amúgy is a 4dik volt az utolsó. Najó, miután összetettem akkor volt mégegy. Viszont nem indul a fene egye meg! Átnéztem többször, nem hagytam-e ki valamit, de nem. Még a benzincsap vákuumszelepét is megszívtam, hallottam ahogy folyik a benzin, de nem indul. Tekeri az indítót, de nem. Amúgy ez a légszűrőház nagyon nagy szemétség, és a bovdenek sem tudom, hogy lettek jók. Eleinte úgy szorult, hogy ameddig tekertem, addig ment. Aztán állítgattam a karbinál a kontra anyákat, így meg úgy, aztán beraktam alapállapotba és jó lett. Szóval foglalkozni kellett ha megakasztott valami, de a végére értem. Csak az a baj hogy nem indul...
Egyébként a membránok tökéletesek voltak, az úszóház alján volt némi piros por, majd felteszem a képeket is, ha sikerül működésre bírni. Addig nem mert elég gáz most hogy túra előtt elbaszom a motrot. Holnap reggel nekiállok, munkaba szerintem nem megyek, aztán aki tud, légyszi adjon ötletet! Semmi nem maradt ki, mindent visszatettem a helyére. Ja, és mindegyik pipa ellenállása 4,5 kOhm körül volt.
Meg se reccen a gép, tehát gondolom hogy a benzinellátással lehet baja (meg ugye azt piszkáltam). Utolsó karbifedél visszaszerelésénél kihagytam a rugót, de azt egyból észrevettem, és javítottam. Utána mindenre jobban ügyeltem!
Sziasztok!
Végigolvastam a hozzászólásokat, sajnálom amiért napközben nem tudtam aktívan kivenni benne a részem. Szerencsére Zsolt tanári szintű instrukciói mellett rám nem is igazán volt szükség. Az én munkám nem engedi meg, hogy közben mással is foglalkozzak, ráadásul a mai ügyelet a szokásosnál is szopásosabb volt, így aztán az esti csevejről is sikerült lemaradnom. A lényeg az, hogy él a fórum és mindig van aki tud segíteni.
Balázs: a Spurit én nem gyógyításra hanem megelőzésre használom, a motorba rendszeresen töltögetem, míg az autóba csak alkalmanként de akkor legalább 2-3 tankoláson keresztül, ilyenkor a board computer fehéren feketén mutatja a fogyasztáscsökkenést ami közel fél liter is lehet normál használat mellett, de mégegyszer mondom nekem nem ez a lényeg, hanem inkább az üzembiztosság! Mellékesen azért megjegyezném, tavaly a családi kiránduláson -főleg autópályás távokon és kevés városi szakaszoknál- ennél még több megtakarítás is mutatkozott. A belpicos CB-nél volt igazán jó hatása, már írtam korábban mennyi bosszúságot okozott a benzinben lévő víz amire a nagyfordulatú 400-as nagyon allergiás volt. Miután adagoltam a Spurit évekig nem kellett a karburátorához hozzányúlni. A csühös meg már megszokásból kapta a Spurit és hiszem hogy ennek is köszönhető a 4,5-ös átlag (persze laza túrás tempóban), erre Kovács Peti a tanúm akivel együtt tankoltunk több hosszabb túrán is és számolgattuk a fogyasztást. Nyílván sokat jelent az is, hogy nem pörgetem a piros mező közelébe mert anélkül is élvezem a motorozás minden pillanatát. Arra készülj, hogy nem elég egy tank benzin, majd mikor már a harmadik spuris tankoláson is túl leszel akkor fogod érezni a hatását, úgy mint motorműködés és könnyebb indíthatóság szempontjából egyaránt. Kíváncsian várom az eredményeidet.
Miki: 126ló kívánja ám az abrakot főleg ha vágtáznak velük kipróbáltad már milyen a szélvédelem az új bubis plexivel?
Még annyit jegyeznék meg Hagymának, hogy én soha nem söröztem szerelés közben... esetleg utána, ha el volt végezve a munka. 4 sör már sok egy karbiszereléshez, főleg ha először csinálja az ember...
Elárulom Neked, de ne mondd el senkinek. 4.6, 5 liter körül.
Szabályosan, és nem szar úton 150-el, mint ahogy ma megelőztek! Nem vacillálok , ha előzni kell. De most majdnem leraktam a lábam!
A tegnapi végülis gyakorlásra jó volt, hogy mire kell figyelni, és hogy csak nagyon ritka esetben érdemes szétszednem a karburátort :)
Amúgy nincs valami gyors karbifeltöltési mód kívülről? Pl benzincsőből beöntök neki, az gondolom gyorsabb mintha a tankból csöpög.