ez használt gumi volt, tavaly vettem ugyanazért mert az előző szögletesre kopott. Van még barázda benne, de nem is az a baj, hanem hogy nem íves, hanem szögletes. Mostmár ez is olyan. Ez a csaere 9000 km-rel ezelőtt volt
mostmár újat akarok venni, csak épp nincs rá 60 ezrem...
Kopottan vetted? Ráadásul az első gumi? Nem láttam én azon különösebb kopást, igaz nagyon nem is néztem, de szembeötlően nem volt kopott! Majd a kormánycsapágy meghúzása után kiderül, de nem jelenthet az a tizedmilliméteres lógás ilyen sokat.
igen, de az is lehet hogy az első gumi szögletesre kopása is közre játszik :) Mondjuk egykét hete nem vettem ezt észre, és nem most kopott le hirtelen.
Ha a gumi megfelelően kemény, akkor a szar útminőség a tettes. Mert gondolom a lengővilla csapággyal nincs baj. A qrmány csapágyat rögzítő anyákat majd legközelebb beállítjuk.
Még egy párszor eljössz, és tiszta edzett leszel! Abból még soha nem volt baj, ha valami "agyon van olajozva" Ha szárazon megy sokkal hamarabb. Mindig amikor ránézek a láncra, előveszem az olajat és befújom. Látsszon rajtra!
hát elég sokat aludtam utána, alig tudtam felkelni. TEgnap még éreztem a lábamat, izomlázas volt :D
Ma már jobb.
Most viszont úgy érzem a motor menettulajdonságai mintha megváltoztak volna. Instabilabbnak tűnik. Tudom, hogy a kormánycsapágyat is meg kéne húzni, de az eddig is ilyen volt. Ha rámegyek egy felfestésre, akkor megingatja a motort, és mintha jobban tenné mint korábban.
Meg úgy érzem láncsprézni is kéne már, pedig kb 700 max 800 km telt el a legutóbbi láncsprézés óta. Manuál szerint 1000enként kéne. Vagy attól nem lesz baja, ha akkor kenem, amikor én akarom, mert úgy érzem hogy ráférne? :)
nem kötekedtem én! Csak furcsa volt, hogy olyanra válaszoltál, ami nem is tartalmazott láncke-nőket! Király amúgy ez a cucc, végignéztem itt a fórumon, ahogy csináltad. Abban meg semmi kivetnivaló nincs ha a nőkön jár az eszed!
Nekem is ilyen kétpólusú az agyam: motor-nő-motor-nő....ciklikusan...
Végülis csak játszottam vele, nem került sokba és kíváncsi is voltam rá. Azt tudtam még mielőtt belekezdtem, hogy bárki megcsinálja mert nem egy bonyolult dolog. Ettől persze még nem gondolom azt hogy a lánckenő spray szar dolog lenne, sőt nekem azzal is sokat lefutott a láncom.
Ha a motor nem mindig a kerekein gurul, akkor a gumi kevésbé kopik, ellentétben a rövid gatyában motorozó seggével és más a talajt koptató felületeivel.
Helyreigazodtál? Kipihented a motorozás fáradalmait ?
képzeljétek, ma láttam elesni egy motorost. Ilyet még sosem láttam, és elég furcs is volt. Sajna a forgalom vitt magával tovább, ezért épphogy csak azt láttam hogy jól van. Kerepesi úton, pont a Népstadion előtt állunk a dugóban, mellettem a motoros (nemtudom milyen volt, vmi turaenduro, aminek a hátsó ülése alatt jön ki a két kipu vége. Röidgatyában, de azért motoros dzsekiben. Mellettem áll, váltogatja a sávokat. Én kimegyek a buszsávba jobbra, és mikor épp már elmentem mellőle, kb 5 méterre lehetett tőlem, akkor hallok egy nagy fékezést, visszanézek, a motor fekve, az ember meg előtte fekszik hanyatt. Szerencsére dugó volt, és a kocsik is szinte álltak, nem kellett nagyon nagyot fékezniük, így valószínűleg nem lett nagy baja. Szerintem az lehetett hogy sávot váltott ,és nem vette észre a jövő autót, csak későn, vagy azt várta hogy az előtte levő előrrébb lesz (mikor épp hátranéz), aztán mikor visszanézett, látta hogy túl közel van, és satufékezett az összes fékkel. De szinte biztos hogy nem ment neki senki, csak akkorát fékezett hogy a motor kicsúszott alóla, ő pedig előrerepült. Láttam hogy mozog, a motor is egyben volt, szerintem túl nagy baja nem lehetett, de azért utána kicsit óvatosabban mentem már.
Én Bridgestone Bt45-öt néztem ki, arról azt hallottam hogy sokáig jó, és megbízható gumi. 29 az első és 31 a hátsó. Az 60...