Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Üdv urak!
Kicsit mozgalmas volt a hétvége azért nem jelentkeztem. Remélem mindenki motorozik és iszik is rendesen, persze nem együtt a kettőt hanem mindegyiket a maga idejében.
Mikiéknek kellemes esőmentes napokat kívánok a túrájukhoz!
Szia Péter!
Ilyenkor hirdetik a motort azzal a szöveggel, hogy kihasználatlanság miatt eladó.
Ja, egy kép a motorról, Pétfürdõn.
Nem egészen négy deci megy 4 liter olajhoz, és amit kihoz az elképesztő! És nem hittem volna, hogy ez jó lesz. Nekem bevált!
Egyszer én is neki akartam menni a blokknak egy ilyen motorbeltér- tisztítóval, de a motorboltos lebeszélt róla. azt mondta, hogy annyira felhígítja az olajat, hogy az a motor károsodásához vezethet. láttam benne logikát, így nem is használtam. így érdekes, hogy van olyan cucc, amivel még napokig eljárkálhatsz.
Hát nagyon remélem, hogy most nagyon sokáig a benzinbetöltő nyílás fedele az egyetlen, amit nyitogatnom kell a motoron
Ja , és hatodik éve van nálam!
Kilométer mint az égen a csillag! de most nagyon szépen muzsikál! Az egész telem rámegy, mert majd feljavítom! De mindig találok rajta "fényesíteni" valót!
Akkor nincs túl finomítva. Mennyi km van benne, és volt már komolyabb javítani való?
1986-os évjárat, kenyere javát már megette! Előírás szerinti 20-50-es ásvány olajat kell tenni bele! Ez az "elírás" !
Nem lehet, hogy ehhez a tipushoz jobb minőségű olaj kell?
Le lehetett ragadva az olajlehúzó gyűrűje a jobb oldali valamelyik hengernek. Nem semmi a szelepszárszimeringezés az biztos azt a pár darab (16) szelepet mire ki-beszerelitem volna lehet a visítófrász elővett volna! Pedig már célszerszámot is csináltam hozzá! És még néha becsörgött a hidraulikus szelepemelő miatt is szintén valamelyik jobb oldalinál. Most az sem jelentkezik.
Akkor lehet hogy a gyűrűk voltak leragadva és azért füstölt a gép? Szerencséd volt. Képzeld ha kicserélted volna a szimeringeket és ugyan úgy füstölt volna. Infarktus közeli állapot lett volna. Vagy inni kellett volna hogy oldódjon feszültség. Viszont most a szimeringek árán egy csomó piát lehet venni.
Mentem vele vagy három napot! Ma cseréltem le az olajat.
Azt írja: feloldja a a gyűrűket beszorító kokszot. és a lerakódott olajsarat.
Mentél is vele, vagy csak otthon járattad? A szelepszár szimering dolog ezután oldódott meg vagy az más történet? Most már a Te motorod is kész a szezonra.
Helló Péter! Én mához egy hétre szeretnék ugyan ilyen jó hírekkel szolgálni. A karburátor kérdés megoldódott ezek szerint. Innentől kezdve csak szaporítani kell a kilométereket.
Üdvözlet Petinek! Már rég hallottuk. Rajzokat biztos tudsz vinni hátadon vagy valahogy , én mostanában basszusgitárt szoktam cipelni.
Itt most esik, de amúgy is kedvesemre vigyázok mert nagyon rosszul van most szegény.
Tegnap a Dohány utcában láttam megint egy Sevenfiftyt, gyönyörű bordó volt, karcmentes, mintha vadi új lett volna. Ezen a héten a második amit latok. Najo a 3dik az enyemmel együtt :)
Majd elfelejtettem, hogy elmondjam, leírás formájában Nektek! Olajcserélni szándékozva, beletettem, egy ilyen "motortisztitó" anyagot 375 ml. mennyiségben amit motorolajcsere előtt kell alkalmazni pár órával. Winn's gyártmány és az a neve "motor cleaner". Persze a flakonon nincs rajta , hogy ne lehetne állandóra , de az "olajosboltos" azt mondta. És nem kell szelepszár szimeringet cserélnem, mert abbahagyta a füstölést! Pedig azt hittem csak egy ilyen pénzkidobás lesz!
Gratulálunk! Gondolom azt viszont senki sem tiltotta meg neked, hogy újra fékevesztett suvickolásba kezdj!?
Ezúton szeretném tájékoztatni az Urakat, hogy a UIP-825 Frsz.-ú motorizált gépsárkány ma reggel újabb két évre jogosultságot szerzett, hogy a közúti járműforgalomban részt vegyen Ez akkora boldogsággal töltött el, hogy azt se bántam, hogy hazafele végig vert az eső, tehát a tegnapi suvickolás már csak nyomokban látszik.
Erre nem tudok értelmes választ adni... ez beteg, normális ember ilyet nem csinál
Szia Peti!
Köszönjük kérdésedet, éldegélünk és ahogy láthatod a fórum is döcög a maga módján. A motorozás is megyeget, igaz a tavalyihoz képest nálam csökkentett üzemmódban de azért volt már az idén egy-két hosszabb túra. A gondokról nem írok, van mindenkinek, ami meg a motorozásról szól azt láthatod ha követed valammennyire a fórumot, a motorozósdi egy olyan dolog ami elengedhetetlen ahhoz, hogy bírjam a hétköznapi terheket, neked is ezt javaslom, kell rá időt szánni és könnyebb utána leülni tanulni.
Üdvözlöm az urakat! Remélem jól van mindenki és fogy a kilóméter és jéger felétek Én sajnos még mindíg ott tartok, hogy rámhúzták a szivatót. A motort idén kb 100 km (az is kétszerre) motorozáson kívül csak az autóba ülve látom, mikor oldalra pillantok a garázsban. Gondoltam, majd ha jó idő van, legalább azzal járok majd egyetemre, de ezek az álnok tanárok mindenféle maketteket és A2 formátumú rajzokat követelnek rajtam, amiket motorral problémásan tudnék leszállítani. Ezért hát várom a júliust, hogy végre felszabaduljak a rabigából és végre én is motorozhassak...
Azért mertem ezt megvenni, mert amit Te használtál Colorworks, az is Motip. Igazából fingjuk nem volt róla miről beszélek, és örültem hogy egyáltalán ez is lett. A Prismacolor amit eddig használtam, nem volt rossz, csak kiszürkült elég gyorsan. Nem vált le sehol. Nem akartam így elmenni vizsgára, van rajta egy csúnya karcolás, nagyon bántja szemem. Kipróbálom, ha nem lesz jó, akkor jelzem feléd és kitaláljuk hogyan jusson el hozzám. De ne legyünk pesszimisták, hátha jó lesz.
Ez a "kinézetre olyan" még nem biztos hogy hozza is az elvárást, de legalább levetted rólam az ajánlás felelősségének súlyát.
Sokan próbáltak sokfélét, kimondottan kipufogóra és olyat is ami 800°C-ig szavatolta a hőállóságot, nem jött nekik össze. A kandalló festék nem kipufogóra való, szerintem ezért se merik kipróbálni sokan... nekem mégis az vált be, mert abból indultam ki hogy még régen Nagyamám kályháját újítottam fel és ezzel fújtam le az ajtaját ami volt amikor vörösen átizzott a jó kis száraz akáctól (saját szememmel láttam egyik este), de a festék bírta mert olyanná sült mint a porcelán és évekig megmaradt a szénfekete színe, sajnos tovább bírta mint a Mama...
Legutóbb Zolibá is úgy járt, nem azt vette amit javasoltam, pedig látta ő is a CB-1 leömlőit... így a sok munkája kárba veszett mert újra kell csinálnia.
A Motip jó, főleg a metál színei, de a hőállóságát nem ismerem, legyen vele szerencséd!