Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Meg lett a hőállófesték. Kinézetre nem olyan mint amit Laci mutatott, de legalább Motip. 650 fokig bírja. A hétvégén jó lenne megcsinálni, bár azért lesz dolgom még mellette. Majd látjuk.
No mdeg az sem utolsó szempont, hogy "nyomogathatod"!
Azok a motorok, amiknek két dudája van, nőneműek.
Ennek vannak előnyei is, például szebbek, de vannak hátrányok is, az enyém például hisztis
ja és hogy miért a dupla duda? Gondolkoztam hogy vajon hangosságban mennyit számít az hogy kettő van? Rengeteg motoron csak 1 van. Ha a 2 hangosabb, akkor lehet ha csak 1 lenne, azt meg se hallotta volna es ottmaradok? Vagy lényegi különbség nincs, inkább csak a szimmetria miatt.
Háh
Tényleg jó a kép. Mondjuk kb csak kettőtöket ismerem fel.

A motrok is gyönyörűek, a dupla dudáról eszembe is jutott egy sztori, ami majdnem rosszul végződött. A héten jövök haza, M0-ról a lehajtó előtt vagyok kb 1 km-rel. Itt 3 sávos a pálya, de a jobb szélső lehajtóvá alakul, tehát 2 lesz. Belsőben megyek végig motorral, alig vannak az úton. A középsőben megy egy kisteherautó. Se előtte se mögötte senki. Ilyenkor ha valami teherautó megy mondjuk a külső sávban, akkor a lehajtó előtt be szoktak menni középre, mert ugye nem akarnak lemenni. Előttem sem volt senki, gondoltam gyorsan megelőzöm ezt a kisteherautót. Most jut eszembe, pont ilyenkor mentem gyrosozni Kistarcsára, tehát nem is ezen a lehajtón mentem le, hanem eggyel később, kb 5 km-re arrább. A lényeg az volt hogy a belső sávban mentem volna el a teherautó mellett, és mikor már közel vagyok a seggéhez látom h lassan kezd gurulni a sávja bal széle felé. Nézem, hogy van-e előtte valaki. Láthatáron senki, se mögötte. Se az ő sávjában se az enyémben. Mondom, biztos csak helyezkedik a sávon belül. Amikor már a segge környékén jártam, akkor jön át ugyanilyen lassan az én sávomba index minden nélkül, nem hirtelen, lassan csusszan át. Tiszta erőből tolom a dudát, amit nagy szerencsémre észrevesz. Már mellette voltam szinte, mondjuk 30-cal gyorsabban mentem, 130 körüli tempóval, ilyenkor nem szívesen fékeznék egy hatalmasat, kicsit fékeztem, dudáltam mint az őrült, amit szerencsémre észrevett. Nem értettem hogy miért csinálta, index nélkül minek jött ét az én sávomba mikor ő kb 100zal ment, nem volt előtte senki. Vagy elaludt, vagy berögzült neki hogy a lehajtó miatt be kell menni egy sávot, de mivel nem a külsőben volt ezért ezt sem értem. A szívbajt mindenesetre rámhozta...
Ez a verzió se rossz!
A Csühös tekintetében rémületet látok: " Bekakilt ott szélen, és rám akar ülni!"
Hej a régi szép idők... amikor még motoroztunk is...
mondjuk itt pont úgy nézek ki szélen mint aki beszart de nem az a lényeg.
Viszont micsoda vadállat tekintete van a Csühösnek
Motor "seggek".
"Innen is látszik mennyire nem egyformák az emberek."
Na, azok nem! Én a lakásaikon keresztül - nem a motorjaikon - mérem le, hogy mennyire nem egyformák!
Mert hogy a motor szarul néz ki, az 1 dolog. De amikor a saját otthonuk hasonlít a disznóólra, na az az érdekes dolog!
( Persze motor nem "1 dolog", hanem nagy kedvenc! ! ! )
Zugivó!
Üdv. Urak! Ma bejelentettem a gépet műszakira. Jövő héten pénteken viszem. Holnapra ígérték a festéket a kipufogóra, de hogy az lesz-e amit itt láttam nem tudom, mert a boltban még eddig nem volt kapható. Abban maradtunk a tulajjal, ha nem az amire gondoltam, akkor nem kérem. Kíváncsi vagyok nagyon. Utána még egy utolsó pucolás és mehet vizsga. Azt hiszem 4300 Ft-ot mondtak vizsga díjnak, míg itt helyben évekkel ezelőtt is 10000 felett volt már. Csak azért viszem Szegedre, hogy több maradjon piára .
Mert ennek a teleszkópjait fel kell pumpálni . és nem tudtam, hogy hogyan lesz levegő mindkét szárban! Kiderült, hogyAz amit én kicsúszás elleni biztosításnak véltem, az összeköti a két szárat egy csővel amin a nyomás átmegy a másik szárba is!Csak ezt a "szervizben" nem tudták, és teleqrták szilikonnal, hogy tömítsen! Eltömítve az összekötő csövet! Olaj meg a régi szárakban valami gusztustalamn grafitos volt.Most rendes teleszkóp olajat tettem bele, és úgy negy át a bukkanón hogy észre sem veszem!
A múltkori beszámolódnál nem igazán értettem a felújított-új telók körüli cserét és a hibás szerelés miatt odakerült tömítőanyagot... Érdemesebb lett volna saját magadnak felújítani, nem nagy dolog és ha magadnak csinálod akkor biztosan nem nyomod tele tömítővel... amit nem is értem miért kellett oda, hiszen felül a szimering tömít, alul pedig alu alátét...
Egyébként nálam is minden folyadék új, csak én már megcsináltam szezonkezdet előtt
Ma lecseréltem a fékolajat mindenhol a gépezeten, még a kuplungnak is! Megpróbáltam, az első szimeringezett futómű hogy működik és meg vagyok elégedve vele! 10W-s olajat tettem bele és szépen tarja a 0,48 bar-os nyomást is! Ennyire pumpáltam fel, és 47 km-után is ennyi volt benne! Még a héten beiktatom a központi rugós-tag olajcseréjét is!
Innen is látszik mennyire nem egyformák az emberek.

Régebben néztem egy eladó motort ami hasonlóképpen volt lelakva, pedig az is "szeretett motor"-ként volt hirdetve... amikor kinyílott a garázskapu már fordultam is vissza, a fickó csak nézett és kérdezte miért nem hallgatom meg a hangját, és még én éreztem magam kellemetlenül...
Ha nem telik egy vödör samponos vízre akkor van elképzelésem hogyan lettek elvégezve a kötelező karbantartások... a "még sosem hagyott cserben" duma nekem már nem elég meggyőző!
amúgy vicces, képesmotoron fent van egy ideje a szimó és senki nem hív, feltettem apród.hu-ra, és 1 óra alatt már ketten hívtak...
szóval tegnap jártam egyik havernál gitárügyben, és ahogy megállok, látom hogy van ott egy Sevenfifty mellettem. Nézem, hogy a tulaja hogy hanyagolja el ennyire (a képen annyira nem látszik). A kipufogó eszméletlen ronda, karcos az egész, a fékek undorítóak, a bal telő tiszta gány. 2 perc múlva épp jön a tulaja, és beszélgetünk kicsit. Elmondja a sztoriját, hogy 94es japán piacos gép, aki behozta attól vette meg több mint 10 éve, amiből 5öt állt. Tudja hogy a bal teló megadta magát, már megvan a szimering, most fogja cseréltetni. Aszondja annak sem eredeti a festése, a haver akitől vette R1 kékkel festette le. Ő már 3szor esett vele, ami látszik is a tankon. Neki 5 körül (alatt) fogyaszt a gép, amin meglepődöm, mert nekem 6 körül (alatt picivel) :)
A vicces az volt, hogy az övé 94es, kb a 3dik tulaj lehetett, az enyém 92es, és kb a 6dik tulaj vagyok. Persze az enyémen sokminden ki lett cserélve, kipufogó, meg le is lett festve, de azért ha ennyire jó a gép, nem szarozik sokat, akkro becsüljük már annyira meg, hogy tisztán tartjuk (vagy nem hagyjuk, hogy ennyire kulás legyen mint ez a példány). Sajnos a képen nem látszik, hogy mennyire le volt lakva a motor, mondjuk az a "tütü" duda ott a gps tartó mellett elég kemény :)
tényleg imádtam, csak nem használtam már 2 éve, és nagyon kell a pénz.
én szeretem ha kibontjáka hirdetést, nemcsak oda van b@szva egy telefonszám :)
tegnap én is láttam egy sevenfiftyt, majd írok róla melóhelyről :)
Hát még én
De már úgy vagyok vele, mint az apeh-osok:"nyugtával dícsérd a napot"
Remélem, hogy a héten végre le is fog vizsgázni.
Ennek viszont örülök!
Így lesz.
Nagyjából január vége, február eleje óta tudom hogy nekem a II. volt az utolsó... bár vérzik a szívem!
Többet ha lehet ezt ne emlegessük, köszi!
Laci!

Érdekes lehet számodra a típustalálkozó, vagy inkább hanyagolod?
Csak kérdezem.
a régen hallott "muzsika"
link