Én is így látom. nem csak a négyesé, a hármasé is, csak nem annyira, hogy az a henger is leálljon. még az is lehet, hogy emiatt szakadt el a lánc, túlfolyt a szelep, megrántotta magát a henger, oszt betámasztotta a szelepet...
Úgy értelmeztem a 4. henger tocsogott a benzintől és nem a karbiból folyik, ráadásul ultrahangos karbitisztítást is csináltak... szerintem szar anyagból van a gumi és felkeményedett.
A múltkor én is így jártam egy robogóval, akármit csináltam nem akart zárni még az új tűszelep se. Kínomban már nem tudtam mit kitalálni, 800-as vízpapír darabkát nyomtam be a tűszelep fészkéhez és azt kis kereszt csavarhúzóval csiszolgattam. Eltartott egy darabig de megoldotta a problémát. Lehet érdemes lenne megpróbálni.
Nem a gumit, hanem a szelepüléket a metanol-benzin keverékből kivált szr letisztítására.
Még valami: Nem a porlasztókat összekötő csövek gumigyűrűi engednek és nem a tűszelep? Engem már csapott be ilyen hiba!
Azt hittem csak a Szimók esetében lehet ótvarosan szar utángyártott alkatrészeket venni... a gyerek motorjába 3X cseréltem a benzincsapban gumibelsőt, mindhárom elolvadt a benzintől... végül vettünk olyat ami golyós, azóta jó!
Az ilyen azért is dühít főleg nagyobb motor esetében mert egy csomó meló van vele... ráadásul elég messzire is elmerészkedik az ember vele, amikor nem szerencsés ha megadja magát
Igazat kell hogy adjak! Ha nem is egyszálbél az ember de ismerje a képességeit... egyetlen 600-as van amit simán megvennék, 750-ben a régebbiek tetszenek, 1000 környékén már kissé nagyobb a választék, mondjuk 3 típus tetszik....
Kimondottan csak elmélkedek amúgy... bár egyre többet nézem a motorpiacot
Szétszedtem, ugyanaz, mint a múltkor: semmit ne látsz a tűszelepen, csak nem zár el. és nem csak a négyes hengeré, a hármasé se. A szelep ülékén semmi különös nem látszik, viszont a tűszelep végén a kúpos gumi eléggé keménynek tűnik.
Gyulával egyeztetve most inkább kihagynám a gyári tűszelepsort (20000+), van utángyártott 8400-ért. megrendelte, de még nem érkezett meg. az a csodálatos, hogy a gyári tűszelepsor 10.000-t se bírt. lehet, meg kellene marni a szelepfészket, de ahhoz valamilyen spec dörzsár kellene, az meg nincsen.
A CB 1.3 egyáltalán nem "nagy", nekem pld bárhol - városban és nem városban - ideális lenne!
Persze 1szálbélű gyermekiknek nem való!
Félreértés ne essék, ezzel nem azt akarom mondani, hogy itt valaki 1szálbélű lenne!
Na, viselkedjetek most már, mert nagyon el vagytok kanászosodva! Vegyetek példát Józsiról, aki még szerintem anno tánc - és illemórákat is adott!
Én is szívesen cserélnék: 900-as tádé (TDM900). nincs körlámpa, nem sornégy, de valamiért közel állt mindig a szívemhez. az utak minősége pedig egyre jobban egy endurót kíván, mint egy street motort. Persze, erre Laci mindig rácáfol, mert olyan helyekre jut el a csühössel, ahova más a túraendurót se meri bevinni
másik kedvenc a 900-as Hornet. de hát egyelőre csak álmodik a nyomor, várom a tűszelepsort, közben taposom az MTZ 50-et
Amúgy "csak" 107.
Még valami: Nem a porlasztókat összekötő csövek gumigyűrűi engednek és nem a tűszelep? Engem már csapott be ilyen hiba!
Na megyek, lemosom magamról a gázolajszagot
Az ilyen azért is dühít főleg nagyobb motor esetében mert egy csomó meló van vele... ráadásul elég messzire is elmerészkedik az ember vele, amikor nem szerencsés ha megadja magát
Kimondottan csak elmélkedek amúgy... bár egyre többet nézem a motorpiacot
Gyulával egyeztetve most inkább kihagynám a gyári tűszelepsort (20000+), van utángyártott 8400-ért. megrendelte, de még nem érkezett meg. az a csodálatos, hogy a gyári tűszelepsor 10.000-t se bírt. lehet, meg kellene marni a szelepfészket, de ahhoz valamilyen spec dörzsár kellene, az meg nincsen.
Persze 1szálbélű gyermekiknek nem való!
Félreértés ne essék, ezzel nem azt akarom mondani, hogy itt valaki 1szálbélű lenne!
Na, viselkedjetek most már, mert nagyon el vagytok kanászosodva! Vegyetek példát Józsiról, aki még szerintem anno tánc - és illemórákat is adott!
másik kedvenc a 900-as Hornet. de hát egyelőre csak álmodik a nyomor, várom a tűszelepsort, közben taposom az MTZ 50-et
A géppel mi a helyzet? Mármint a Főnixre gondoltam
Elnézést a kimaradásért, de sanyarú sors a parasztoké, egész héten este 10 után estem ki a traktorból (józanul ).