Meg mikor tolni kell B+!
No akkor nagyon nagy!
Ma a Lakamoto-nál egy azt hiszem, két hengeres 1700-as "V" motort toltak arrébb a kipufogó könyök volt legalább 60 mm-es átmérőjű!
Igen, de a fejemben lévő epromba a következő lehetőségek vannak beleégetve: 1. körlámpa, 2. sornégy, 3. Honda... igaz most nem az van... ezért néha zavarok keletkeznek pl. alacsony az ingerküszöböm
A CB 1300 nekem is nagyon tetszik de óriási motor. Túrázni biztos tökéletes, de rövid távon pl. városban kicsit nehézkesnek tünik. Nekem még most is nagyon tetszik a Kawa Er 6n-je. Tudom hogy mű egy kicsit, de két henger 70+ Le. Túrázni is városban is ideálinak tünne.
A motort én is mindig magamnak vettem, nem pedig más ízlése szerint. Az Inazuma vonalai miatt lettem hűtlen a Hondához, bár mostanság érik bennem hogy visszatérek... a Suzukik közül nem is tudok most hírtelen másik típust amire átülnék, talán a GSX1400 tetszik, viszont bálnasága miatt félő, hogy nehezebben kezelném olyan helyeken ahova az Inazumával vígan lementem...
A Banditok igazából soha nem tetszettek, bár az újabb vizesek talán de az már árban ott van amiből már Hondát is vehetek... ami azért mégiscsak...
Szóval egy-két év, majd ha túl leszek a sulin, imádom a CB1300-ast de az is nagy és nehéz... van tippem ezres kategóriában ami bőségesen elég lenne Kapkodnom nem kell mert a Csühös még két év múlva is fickós lesz, nagyon jó benne a motor és remélem nem is verem a földhöz... szóval érni fogja még az árát
Eddig mondjuk még mindig úgy volt, hogy kigondoltam és egy héten belül másik motorom lett, ki tudja most is majd hogy lesz... lehet egyszer csak úgy ébredek és meghírdetem
én is ettől félek :)
Persze nyilván nem ez számít, nekem ez tetszett, ezért ilyen. Ráadásul pont ilyen ehhez illő doboza gondolom hogy senkinek nincs :)
Meglepő módon akik megkérdezték eddig hogy "milyen motor ez? Gyönyörű", nem sok volt, és azok is 50-70 év körüliek. De nem is érdekel, örülök annak ha valakinek tetszik, a fiatalabbak meg nézzék egymás megnyújtott villájú 200as kerekű hayabusáját
Olvasom én a fórumot, ahogy engedi időm, de rengeteg a munka, utána pedig hölgyemmel vagyok.
Dehogy adtam el! Basszus, azt reméltem ebben az országban csak egy olyan van mint az enyém :)
Van még valami a tarsolyodban? Nem félre érteni! Van egy igen együgyű munkatársam. Ő dicsekedett vele többször is, hogy van egy rakás szakmája. Nagyon titokzatos volt, mire nagy nehezen felsorolta a képesítéseit. Szobafestő, mázoló és tapétázó. (ezeket egyben tanítják)
Még a jó öreg szikrainduktorral fejlesztettük az áramot ezért ez elég régen volt. A kínaiaknál még olyan generátor volt, hogy 1 000 000 kínai csúszott lefelé egy ebonitrúdon. nekem az eredeti szakmám az " épület , hálózat, és bányavillanyszerelő" ! Aztán rájöttem , hogy ez kevés , és akkor lett egy "önálló villanyszerelő", majd egy "villamosmű kezelő I." majd a II. Aztán hegeszteni tanultam, majd a Szakközép iskola, (ha nem is nagyon látszik) bár ha iszom az gyorsabban! Aztán technikus minősítő!
Majd hegesztő minősítő ! Stb!
Az iskola kitalálta (még a szakmai képzés előtt járunk ezután érettségizik a gyerek) hogy 2 hetente 4órára be kell mennie egy szervízbe ahol leigazolják hogy ott volt és ismerkedett a szervíz munkájával... de egyszerűen nem akarják vállalni pedig nem kerül nekik semmibe! De ez hosszú majd elmesélem
Olvastam az emiledet, de nem csak Te írtál... általában egy galéria után mindig jön egy-két levél, vagy olyan is van aki olvassa a fórumot de inkább privátban kérdez... írok mindjárt Neked is
No akkor nagyon nagy!
Ma a Lakamoto-nál egy azt hiszem, két hengeres 1700-as "V" motort toltak arrébb a kipufogó könyök volt legalább 60 mm-es átmérőjű!