Hát ez hatalmas volt!
Sajnos volt már szerencsém néhány illuminált emberhez, volt aki a kimerültségre hivatkozott de volt olyan is akit miután felsegítettem az asztal alól azzal védekezett, hogy kapott egy enyhe lefolyású szívinfarktust...
Köszi a tippet, mostmár tudom hogy az allergiára szedett gyógyszer is jó hivatkozási alap
Szóval neki futok újra. Makón a múzeum előtt látható szobor címe:.......
Amúgy meg kikérem magamnak. Én nem ittam egy kortyot se ma.
Egyébként az allergiára szedett gyógyszertől olyan álmos voltam egész nap, hogy amint leültem, el is kellett dőlnöm, ha már eldőltem akkor meg szundítottam is egy kicsit. És ez többször is megesett ma.
Ez jutott eszembe a "fáradtságodról". Makón a múzeum található szobor címe " A megfáradt ember" Remélem azért Te ennyire nem hagytad el magad. (Elszaladtam gyorsan lefényképeztem)
Az felénk is van bőven, elvittem Zarát sétálni és majdnem megettek... viszont jól jött ez a kis órányi séta, ma volt a nagyfiam ballagási ebédje úgyhogy el vagyok "fáradva" egy kicsit
Remélem soha nem kell így látnom a Csühöst... mindenesetre a 3.kép igencsak elgondolkodtató micsoda erő képes ott ébredni ami így letördeli a fagakat...
Mindenképpen meg kell keresni a megnyugtató megoldást a tűszelepekre is!
Vegyesen. A munka oroszlánrészét én végeztem, de a jelentősebb akcióknál (csapágyhézag mérés, blokk összefűzés, komplett blokk vázba illesztése, életre hívás) jelen volt képzett motorszerelő
Együtt próbáltunk a szakadás okára rájönni, nem sikerült, valamint a karbitisztítást ő csinálta. A karbiszinkront én csináltam az ő műszerével és elmonása szerint, a végeredményt láttad, szerinte is tökéletes lett. A tűszelepsor jövő héten érkezik, akkor majd ráveszem, hogy mérjünk már valahogy úszószintet.
Én is erre gondolok, valamint:
a feszítő állása szerint a lánc kb. félidős volt.
Valószínűnek tartom, hogy a dugó rátámasztott a szelepre, azért nem bírta hajtani az önindító.
lábbal voltam olyan kajak, hogy elszakítottam a láncot, mivel sebességbe elóre-hátra rángattam a gépet, tehát még lendületet is tudtam venni.
a boncolás során semmi olyan egyéb mechanikai ok nem került elő, ami indokolta volna a bekövetkezett tragédiát.
a motor újjáélesztése óta egyfolytában karbulálási problémákkal küzdök: hidegen tüsszögés, hullámzó alapjárat, terhelésnél nem ejti a fordulatot, kitartja a 3000-es alapjáratot.
elképzelhető, hogy egy apró alkatrész okozott óriási hibát.
Azóta a láncszakadás óta néhány cimborával beszéltünk erről, autószerelővel is, de fel nem fogom még most se, hogy nem a csapnál hanem a lemezek derekánál tépődik el a lánc... ráadásul ledarálva a főtengely fogaskerekéről a fogakat...
Most hogy mondod először meg se nyikkant a motor... aztán lehet amikor sebességben mozgattad akkor szakadt el a lánc... mert utána már tekert az önindító... lehet a hengerbe belefolyt benzinnel nem bírt a dugattyú és ez lett a következménye...
Nincs esetleg órás vagy műszerész cimbora? Ilyen emberkéknek lehet kis méretű kúpos dörzsára. Az biztos segítene, feltéve, hogy tényleg nem gumis a fészek is.
Hát ez hatalmas volt!
Sajnos volt már szerencsém néhány illuminált emberhez, volt aki a kimerültségre hivatkozott de volt olyan is akit miután felsegítettem az asztal alól azzal védekezett, hogy kapott egy enyhe lefolyású szívinfarktust...
Köszi a tippet, mostmár tudom hogy az allergiára szedett gyógyszer is jó hivatkozási alap