Számomra nincs különbség a négy japán között. Mindnek van gyenge pontja és erőssége a többihez képest. Bármelyikből hozzám vágnának egyet nem sértődnék meg. Még annyi, hogy az olaszoktól félnék, illetve egy Harley-t szívesen kipróbálnék. BMW-ről nem is beszélve.
Nem akarom a felsorolással offolni a topikot de nem kevés bosszúságot tört már az orrunk alá a mi kutyunk is...
Egyébként írd le csak nyugodtan a véleményedet a Suzukiról vagy bármelyikről én ebből nem csinálok problémát, láthatod, olvashatod az írásaimból, hogy még nekem mindig a Honda felé húz a szívem... nevet se változtattam, pedig lehetnék éppen gsxlaci is
A mi kutyunk nyolc éves, és olyan komolyan szedte szét a gyerek kint felejtett kosárlabdáját, hogy még olyat. Most gondoltam végig, hogy egy Suzukit sértegettem . Szóval inkább úgy fogalmaznék, hogy a CB egy kicsit testesebbnek hat, nagyobbat mutat.
Néhány éve kipróbáltam egy GS 500-at, szerintem nem rossz motor és egyáltalán nem éreztem "virsli"-nek, pedig akkor már megvolt a Csühös. Volt alkalmam a CB500-al is menni, nem volt rossz az se, mondjuk én a házikolbászt is szeretem...
Szevasz!
Számítottam rá, vagyis bíztam benne hogy eljössz ezért átmentem kőművesbe és tegnap meló után leburkoltam az udvari "lacikonyhát", ma meg kikentem a belsejét. A Zaszony csodálkozott is mi ütött most belém, mivel egész ősszel nem bírt rávenni...
Szóval arra gondoltam mire megérkezel az ételhordóból reinkarnálódott Főnixmadárral addigra hozzákészülök és főzök valamit a bíborosi titulus tiszteletére, aztán kicsit beszélgetünk és motorozunk is utána, azt hogy hova addig még kitalálom lehetőleg olyan útvonalat választok ami neked nem esik nagyon messze hazaút szempontjából.
Hiányzik már nekem is a lazulás, mostanában úgy éreztem néha hogy a számig ér a sz@r... ráadásul még hullámzott is.
Most viszont bontottam egy sört mert ahhoz képest, hogy az ebédlőből megmaradt eldarabolt csempéből legóztam ki a lacikonyhát egészen jól sikerült bár majd holnap reggel derül ki ez mer rámsetítedett
Laci!
Elvileg a Főnix csütörtökön lesz bíboros, tehát vasárnapra zöld utunk van. Ebben még benne van az a faktor, hogy "az ember tervez, az isten +bas@@a semmi nem sikerül", de szerintem menni fog a buli. hogy mit tegyünk? egy kicsit motorozzunk, egy kicsit találkozzunk, egy kicsit érezzük jól magunkat. A többit meg rád bízom. Úgy tűnik, hogy az időjárás kegyes lesz, nálatok nem mond esőt, nálunk meg csak zivatarokat. Úgy is ki akarom próbálni az új gumit esőben, azt mondják a felhasználók, hogy nem lehet zavarba hozni.......
A te motorod nem tüsszög hidegen, az enyém meg igen. bármit tettünk ellene, nem használt. Ez a helyzet az asszonyoknál is, a tied nem durrog, az enyém meg igen
szerintem ez a gyártási szériától függ, bár motorszám alapján a motorjaink akár egy napon is készülhettek a Japóknál, csak a tied éjszaka(azér fekete) az enyém meg napfelkeltekor (azér ételhordószínű)
Én lehet, hogy egy kicsit "haza" beszélek és elfogult vagyok, de szerintem nőnek, kezdő motornak a CB 500-nál kedvezőbb választás talán nincs is. Maximálisan kiszámítható, megbízható, motornak látszó motor. Elnézést de a GS 500 egy "virsli" e mellett a motor mellett. Összehasonlítási alapom nincs a kategória társakkal, de papíron ez a legerősebb, bár a ti esetetekben ez nem annyira fontos. Száz szónak is egy a vége, a ti döntésetek, de a CB nem rossz választás.
bocs, azt hittem hogy "Öreg" néven apád van a képen.
Lehet hogy nem fog érdekelni a két henger vagy 4 henger. Végülis ha ennyivel többet adnak el kéthengeresekből, nagyobb a választék akkor valószínűbb hogy találunk jót.
Nem az Apám, csak neki is Inazumája van.
Egyszer a Rabócsi ringen láttam meg a motorját, aztán megkerestem és beszélgettünk, én is meglepődtem amikor kiderült a kora. Érdekes volt hogy nem éreztem a generációk közötti különbséget, közvetlen és fiatalos gondolkodású. Ő volt az aki útban az I. Inazuma talira pihenőnél közölte velem, hogy kicsit lendületesebben húzzam a gázt (én mentem elől) mert nem azért vett ő nagymotort, hogy 100-al járjon... én kértem elnézést!
Motorválasztás terén bármelyik japán nyerő lehet, én Honda párti vagyok és a cimboráktól tudom hogy a CB500 legendásan megbízható, persze nem sor4 de kinek mi tetszik...
Az ER5 fórumon sok okosságot olvashatsz, mostanában is beszélték az évjáratok közötti különbségeket, nézz be hozzájuk, ha kérdésed van segítenek is neked.
Egyébként nekem is nagyon tetszik a CB400 főleg a VTEC (változó szelepvezérlés) nagyon hasonlít a nagytesójához és iszonyatosan preciz kulturált harapós motorja van.
70 éves édesapád? Hát egyáltalán nem látszik rajta. Elég jól tartja magát. Én apám 61 évesen lepukkantabb. Még ennyit neki!
Nekem is van egy ismerősöm akinél lovagoltam, ő 72 azthiszem, és ő is jól tartja magát (mondjuk nőzik rendesen, lehet azért)
Közbe egy teljesen más téma:
Asszonyom most csinálja a jogsit, milyen motrot ajánlanátok?
400e körül terveznénk, lehet nem is most, mert lehet kocsi lesz belőle. Ne legyen nagyon öreg, '95 előtti, 400asnál azért nagyobb legyen, és méretre se legyen túl kicsi (174 centis A hölgy).
Korábban Kawa Er-5 öt néztem mert abból vannak viszonylag újak , állítólag kezes gép, és elég olcsón lehet hozzájutni. Suzuki GS500 nem tetszik, meg kicsi is, mondjuk a Kawasaki is kicsi eléggé.
Yamaha Xj600 Diversiont is nézegetem, de azok általában öregebbek (91-95), és természetesen a Honda Cb 500asokat.
pl most ez tetszett meg eléggé: http://www.kepesmotor.hu/honda...
de van még egykettő 400e körül, amik nem túl régiek és normális állapotúnak tűnnek. Ami mondjuk annyira nemjó, hogy ezek kéthengeresek (kivéve az Xj), és most is 2 hengeresen tanul(CBF500), és könnyebben lefullad, hangosabb, annyira nem tetszik, az enyém sokkal simább, ő is észreveszi :) én szívem szerint sornégyest vennék, leginkább Cb400 super fourt, de abból keveset adnak el, és amit eladnak azt is drágán és öregebbet. Vagy egy újabb ('99) körüli Xj600 Diversiont, arról elég jókat hallottam, hogy mennyire megbízható.
Esetleg ötletek?
Ez a találmány már korábban ki lett fejlesztve, mert például ha az asszony utánad megy be a fürdőszobába, és nem lát a párától, akkor kinyitja magának az ablakot. Sajnos nem tökéletes találmány, mert a típushiba miatt utána mindig "durrog"
De ez nem ám olyan amit megveszel oszt jó van, ez magának nyitja a zsilipet, mert ugye hőszigetelés is kell télen...
Saját találmány, bár ennek a terve is megvolt már tavaly
Egyébként írd le csak nyugodtan a véleményedet a Suzukiról vagy bármelyikről én ebből nem csinálok problémát, láthatod, olvashatod az írásaimból, hogy még nekem mindig a Honda felé húz a szívem... nevet se változtattam, pedig lehetnék éppen gsxlaci is
Számítottam rá, vagyis bíztam benne hogy eljössz ezért átmentem kőművesbe és tegnap meló után leburkoltam az udvari "lacikonyhát", ma meg kikentem a belsejét. A Zaszony csodálkozott is mi ütött most belém, mivel egész ősszel nem bírt rávenni...
Szóval arra gondoltam mire megérkezel az ételhordóból reinkarnálódott Főnixmadárral addigra hozzákészülök és főzök valamit a bíborosi titulus tiszteletére, aztán kicsit beszélgetünk és motorozunk is utána, azt hogy hova addig még kitalálom lehetőleg olyan útvonalat választok ami neked nem esik nagyon messze hazaút szempontjából.
Hiányzik már nekem is a lazulás, mostanában úgy éreztem néha hogy a számig ér a sz@r... ráadásul még hullámzott is.
Most viszont bontottam egy sört mert ahhoz képest, hogy az ebédlőből megmaradt eldarabolt csempéből legóztam ki a lacikonyhát egészen jól sikerült bár majd holnap reggel derül ki ez mer rámsetítedett
Elvileg a Főnix csütörtökön lesz bíboros, tehát vasárnapra zöld utunk van. Ebben még benne van az a faktor, hogy "az ember tervez, az isten +bas@@a semmi nem sikerül", de szerintem menni fog a buli. hogy mit tegyünk? egy kicsit motorozzunk, egy kicsit találkozzunk, egy kicsit érezzük jól magunkat. A többit meg rád bízom. Úgy tűnik, hogy az időjárás kegyes lesz, nálatok nem mond esőt, nálunk meg csak zivatarokat. Úgy is ki akarom próbálni az új gumit esőben, azt mondják a felhasználók, hogy nem lehet zavarba hozni.......
szerintem ez a gyártási szériától függ, bár motorszám alapján a motorjaink akár egy napon is készülhettek a Japóknál, csak a tied éjszaka(azér fekete) az enyém meg napfelkeltekor (azér ételhordószínű)
Lehet hogy nem fog érdekelni a két henger vagy 4 henger. Végülis ha ennyivel többet adnak el kéthengeresekből, nagyobb a választék akkor valószínűbb hogy találunk jót.
Szerencsére az én Asszonyom nem az a durrogós fajta, vagy csak időben nyitok a fürdőben ablakot...
Egyszer a Rabócsi ringen láttam meg a motorját, aztán megkerestem és beszélgettünk, én is meglepődtem amikor kiderült a kora. Érdekes volt hogy nem éreztem a generációk közötti különbséget, közvetlen és fiatalos gondolkodású. Ő volt az aki útban az I. Inazuma talira pihenőnél közölte velem, hogy kicsit lendületesebben húzzam a gázt (én mentem elől) mert nem azért vett ő nagymotort, hogy 100-al járjon... én kértem elnézést!
Motorválasztás terén bármelyik japán nyerő lehet, én Honda párti vagyok és a cimboráktól tudom hogy a CB500 legendásan megbízható, persze nem sor4 de kinek mi tetszik...
Az ER5 fórumon sok okosságot olvashatsz, mostanában is beszélték az évjáratok közötti különbségeket, nézz be hozzájuk, ha kérdésed van segítenek is neked.
Egyébként nekem is nagyon tetszik a CB400 főleg a VTEC (változó szelepvezérlés) nagyon hasonlít a nagytesójához és iszonyatosan preciz kulturált harapós motorja van.
Nekem is van egy ismerősöm akinél lovagoltam, ő 72 azthiszem, és ő is jól tartja magát (mondjuk nőzik rendesen, lehet azért)
Közbe egy teljesen más téma:
Asszonyom most csinálja a jogsit, milyen motrot ajánlanátok?
400e körül terveznénk, lehet nem is most, mert lehet kocsi lesz belőle. Ne legyen nagyon öreg, '95 előtti, 400asnál azért nagyobb legyen, és méretre se legyen túl kicsi (174 centis A hölgy).
Korábban Kawa Er-5 öt néztem mert abból vannak viszonylag újak , állítólag kezes gép, és elég olcsón lehet hozzájutni. Suzuki GS500 nem tetszik, meg kicsi is, mondjuk a Kawasaki is kicsi eléggé.
Yamaha Xj600 Diversiont is nézegetem, de azok általában öregebbek (91-95), és természetesen a Honda Cb 500asokat.
pl most ez tetszett meg eléggé:
http://www.kepesmotor.hu/honda...
de van még egykettő 400e körül, amik nem túl régiek és normális állapotúnak tűnnek. Ami mondjuk annyira nemjó, hogy ezek kéthengeresek (kivéve az Xj), és most is 2 hengeresen tanul(CBF500), és könnyebben lefullad, hangosabb, annyira nem tetszik, az enyém sokkal simább, ő is észreveszi :) én szívem szerint sornégyest vennék, leginkább Cb400 super fourt, de abból keveset adnak el, és amit eladnak azt is drágán és öregebbet. Vagy egy újabb ('99) körüli Xj600 Diversiont, arról elég jókat hallottam, hogy mennyire megbízható.
Esetleg ötletek?
De ez nem ám olyan amit megveszel oszt jó van, ez magának nyitja a zsilipet, mert ugye hőszigetelés is kell télen...
Saját találmány, bár ennek a terve is megvolt már tavaly
Amúgy a pára ölte meg majd meglátod, de tervezek most egy csőventilátort is ami elszívja a párát!
(ritkán szól de olyankor a kutya is megveszik tőle )
Majd megbeszéljük a részleteket, ha Debrecenben dolgozol találkozni is tudunk