Egyébként én csodálkozom, hogy a németeket ismerve elqrták a tervezést?! Egy egyszerű mezőgazdasági pótkocsi "vonórudat" (egy érdekes tervezésű vasdarab amivel a Lamborghíni-traktor húzza a pótot) agyongyűrték, (minden ötszázadikat) és nem volt szabad, hogy szakadjon!
Mit akarsz te zsírozni Jóbáttya? Olaj van a gardánba nem zsír... ja és aki a BMW túra mammutját választja biztosan nem egykerekezni veszi...
Amúgy én is hallottam erről amit Miki is írt. Elvileg "örökélet" benne az olaj, de a szervizek 20ezrenként cserélik, régebben olvastam egy cikkben hogy szétborítottak egy 40ezret futott 1200-as GS-t, még finom sárga sivatagi homokot is találtak a zárt olajtérben... Szóval kapják ám azok a fájdalmat rendesen és bár nagyon jó motorok de nekem nem kéne, főleg azon egyszeű okból, hogy nem érne le róla a lábam...
Viszont a hangjukért oda vagyok, láttam már néhányat de mindegy volt hogy a 70-es években gyártották vagy csak néhány éve mindegyik gyönyörűen járt!
A múlt év tavaszán elmentem tankolni a motorral! Előtte már egy tank benzint elhasználtam! Megtankolok , eljövök a kúttól, és egy km után elkezd akadozni durrogni a "géperejű" ! ? A vége teljes karburátorsor leszedés és tisztítás lett. A kitisztított vöröses porszerű anyagot eltettem egy fiolába okulásképpen! De lehet tűszelep hiba is! Volt a kezemben olyan karburátorsor, hogy KETTŐ tűszelepet kellett cserélni benne, mert az a pici rugós stift be volt rohadva!
De ha dühöngsz azzal csak a vérnyomásodnak és magadnak teszel rosszat! Attól még nem fog megjavulni a motor.
Ismerek két dolgozót, mindkettőnek ugyanolyan 1,2-es BMW nagy túrás gépük van. Mindkettőnek talán 50ezer után beszart a - gondozás mentes - gardán hajtás. Az egyiknek még sikerült garban rendezni, a másik viszont 4 kilába fájt.
Az iskola nem íz kérdése!
Na ilyenkor kell venni egy nagy levegőt...
Nincs ott akkora nagy baj, sőt igazából nem is rá haragszol, sokszor van amikor minden összejön de valahogy felül kell kerekedni. Nekem is voltak "élményeim" mostanában és valószínű egy kis tűszelep hiba miatt az én agyamat is elöntené a szar.... mint ahogy néha el is önti csak éppen más miatt. Majd lenyugszol és szétkapod ebben a ragyogó időben, én most még a napnak is tudok örülni, ill. megtanultam értékelni az ilyen apró örömöket. Lehet a hidegen tüsszögés ennek volt az előjele és végre pont kerül arra is
Szóval egy motorral előfordulnak gondok, még a legjobbakkal is, mint ahogy sokmilcsis BMW-t is hallottunk már tréleren hazajönni a túráról... a miénk meg már öreg vas miért ne lehetne néha makrancos
Na megyek iskolába, bár egy ízem nem kívánja az biztos...
21.00-kor jöttem haza. rámentem, beindítottam, ugyanaz. Nem akarok hozzányúlni, mer idegileg instabil vagyok. legszívesebben kitolnám a mezőre, oszt felgyújtanám. egy másik motort akarok. Lehet, eladom ezt a sz@rt, az árát meg elmotorozom az öreg füstösön, az még sose hagyott cserbe.....
Köszönöm a szíves invitálást. Egy picit lennétek közelebb csatlakoznék hozzátok. Talán ragadna Rátok az én józanságomból. Egyébként holnap mi is vacsorára vagyunk hivatalosak, napközben meg pont a Hondát akarom bűvölni a vizsgára. Remélem én nem járok olyan szerencsétlenül mint Péter.
Halló LackóMackó!
Én arra fordulok, csak reggel megszerelem Zoli motorját, mert a motorszerelés az azt jelenti hogy én (!) megszerelem.
Nálad meg megmérem az ablakot. Meg megbeszéljük.
Ami még fájóbb, hogy dobozos sincs!
Amúgy én is hallottam erről amit Miki is írt. Elvileg "örökélet" benne az olaj, de a szervizek 20ezrenként cserélik, régebben olvastam egy cikkben hogy szétborítottak egy 40ezret futott 1200-as GS-t, még finom sárga sivatagi homokot is találtak a zárt olajtérben... Szóval kapják ám azok a fájdalmat rendesen és bár nagyon jó motorok de nekem nem kéne, főleg azon egyszeű okból, hogy nem érne le róla a lábam...
Viszont a hangjukért oda vagyok, láttam már néhányat de mindegy volt hogy a 70-es években gyártották vagy csak néhány éve mindegyik gyönyörűen járt!
"Semmi sem tart örökké!" De lehet a BMW-k kardánhajtása nem szereti az egy-kerekezést, esetleg fél évenként zsírozni kellett volna!
De ha dühöngsz azzal csak a vérnyomásodnak és magadnak teszel rosszat! Attól még nem fog megjavulni a motor.
Az iskola nem íz kérdése!
Nincs ott akkora nagy baj, sőt igazából nem is rá haragszol, sokszor van amikor minden összejön de valahogy felül kell kerekedni. Nekem is voltak "élményeim" mostanában és valószínű egy kis tűszelep hiba miatt az én agyamat is elöntené a szar.... mint ahogy néha el is önti csak éppen más miatt. Majd lenyugszol és szétkapod ebben a ragyogó időben, én most még a napnak is tudok örülni, ill. megtanultam értékelni az ilyen apró örömöket. Lehet a hidegen tüsszögés ennek volt az előjele és végre pont kerül arra is
Szóval egy motorral előfordulnak gondok, még a legjobbakkal is, mint ahogy sokmilcsis BMW-t is hallottunk már tréleren hazajönni a túráról... a miénk meg már öreg vas miért ne lehetne néha makrancos
Na megyek iskolába, bár egy ízem nem kívánja az biztos...
Nekem úgy is jó!
Én arra fordulok, csak reggel megszerelem Zoli motorját, mert a motorszerelés az azt jelenti hogy én (!) megszerelem.
Nálad meg megmérem az ablakot. Meg megbeszéljük.