Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia Peti!
Gonosz madár ez a Főnix már másodjára köpött a levesünkbe... viszont én már beleéltem magam a főzőcskézésbe és nem is térek el az eredeti tervtől. Természetesen szívesen látlak akár ha biciklivel jössz akkor is, csak akkor indulj el már szombaton délután.
Miki se mondott még biztosat, Zolit is hívtam de ő vasárnapra motorszerelést tervezett úgyhogy még az is lehet hogy egyedül maradok...
Marhapöri lesz, ha ez esetleg ad némi lökést, aztán legfeljebb dumálunk egy jót.
Azt hiszem, hogy felakadt az úszó, vagy kilazult a helyéről a főfuvóka! Erre mondják: Tévedni emberi dolog, mondta a sün,.....!
Szia Laci!

A mai napom rettenetesen szarul kezdődött, de úgy is folytatódott. Nemhogy nem tudtam elvinni az ételhordót vizsgázni, de a portáról nem bírtam kiállni vele.
Történt ugyanis, hogy reggel kihoztam a bringát a vidámszínpadról, beindítom, három henger megyen. tapogatom a leömlőket, szépen melegszenek, a négyesé tökhideg. tank le gyertya ki, csurombenzin. rámegyek önindítóval, fújja a benzint kifelé sugárba. Nem baj, átszellőztetem, gyertya vissza, beindít, fasza, mennek mind a négyen. Visszaraktam a tankot, beindítottam, járt egy fél percig rendesen, utána megint leállt egy henger. megint szétszedtem, ugyanaz, a négyes sugárban fújja a benzint. ötögettem az úszóházat, rázogattam, csináltam mindent, nem vezetett eredményre. Mindig ugyanaz, ha rajta van a tank egy fél perc alatt megszívja magát a 4-s, oszt leáll. több időm nem volt vele foglalkozni, menni kellett dolgozóba. visszatoltam a garázsba, de legszívesebben rágyújtottam volna....az egész vidámszínpadot.
a nap további része egy cseppet nem különbözött a kezdetétől, egész nap szoptam mint a boci. még mindig a cégnél ülök, és próbálom rendezni azt a rengeteg szart, ami máma összejött.
Sajnálom a hétvégét, de isten bizony még autóval is lemegyek, hogy legalább a szervezésedet ne basszam el. csak a motoros részéről lemaradok.
Sajnálom.
Szép motor nagyon, ugyanaz mint a negytesója a Big One, csak kicsivel szelídebb Ezekért a formákért vagyok én is oda!
Azért nézd át rendesen mert ha megbomlik a gatyádat ráköltheted...
ezt mondom, hogy a kerékméretet simán elhiszem, hogy 17 elöl hátul, és 110-140.
Tömegre mondom, hogy az a 187 száraz tömeg soknak tűnik, főleg hogy a többi oldalon 170 körüli tömegeket adtak meg. De ez igazából teljesen mindegy.Az a hátsó kerék tuti hogy több, mint 130 (régebbi Cb500asok 130as kerekekkel vannak hátul szerelve ahogy néztem)
Amúgy itt a szóban forgó motor.
Nem vagyok én ebben olyan biztos, a CB 500 is minimálisan változott az évek során (pl. dobfék helyett hátul tárcsa lett), de a változás nem érintette a vázat, gumiméreteket, feltöltési adatokat, súlyt... stb.
Legjobb ha megnézed milyen van rajta, de én azt mondom 140-es lesz az!
ezt el is hiszem (minden hihetőnek tűnik), de kép alapján szerintem ez is egy újabb fajta. Tömegben biztos változott az évek sokrán.
Naigen, énis ezeket linkeltem befele. Nem értem, vagy ennyire kaotikus volt ez a motor hogy minden évben változtattak valamit, vagy direkt kicsesznek velünk a specifikáció írói
link
itt is ezt írják.
Mondjuk itt rengeteg adatot kihagynak, és 92-től napjainkig levő modellekre vonatkozik, amire rákontráz ez:
link
igaz hogy ez sokkal újabb és el is hiszem hogy később 120-160as gumikkal gyártották. Viszont a Te linked, és e két link közt is annyi különbség van, hogy egyerűen ez a tudat már elbizonytalanít. Például:
egyiken 5 sebességes, a motorcyclenews-oson 6 (amennyire emlékszem ennek a srácnak 6 sebességes van, szerintem 5 sebességes nincs is). Mi az, hogy a tankja 11,3 liter? Egy robogónak ennyi, nem? Nem vagyok jártas ilyen gépekben, de még kisebb motoroknak is azért minimum 15 szokott lenni, nem?
Meg nekem kicsit furcsa a 18as első kerék, persze ez simán lehet. Szóval a legtutibb ha megnézem milyen van rajta
Itt az a baj Peti hogy 5 fokozatú váltót említ ami nem igaz, mint ahogy a 18-as elsőkerék sem...
Jópár oldalt megnéztem s nagyon sok hülyeséget írnak
Szerintem itt is közel járnak az igazsághoz:link
Tényleg sokféle fals adat van megadva a CB 400 gumiméretével kapcsolatban, több helyen említenek pl.160-as tappancsot ami még akkoriban nem volt jellemző a fél liter környékén lévő kategóriánál. Azt hiszem a CBF 500 kapott egy kicsit később 160-as papucsot hátulra
Hirtelen a 140/70-17 ugrott be, az én 400-as CB-m (CB-1) is ilyen gumival jött ki a gyárból.
Én is láttam olyan gs-t ami max 10 éves volt, de inkább kevesebb, full idomos. Az jól nézett ki, de nem is hasonlít a 20 éves naked gs-re. Amúgy egyik havert megkerdeztem hogy eladja e a super fourját, es igen. 400 ért ,és gumit kéne rá venni mert ami van, az tragédia. Azért ennyi mert tavaly 150et költött rá. Japán belpiacos, 1 szezont hasznalta, most egy éve áll, mert Máltán él.
Ami érdekes hogy nem találtam neten gumimeretet ennek a motornak. Illetve mindenhol mást írnak. Vki nem tudja a 94es cb400sf gumimeretetet?
Úgy látszik ez az alacsony ingerküszöb családi vonás nálatok. Még jó hogy én ilyen türelmes és diplomatikus vagyok. De ha valaki mégegyszer beszól és b@szogatja a motorom annak lerugom a veséjét, kiszúrom a szemét, eltöröm kezét lábát........
Még egyéb se hiányozna... az Asszony is itthon lesz szétütné a tudományt a fejemben
Neki is alacsony az ingerküszöbe...
Igyekezni fogok!
Nehogy a nagy eszem iszom közben megjelenjenek Józsi feslett erkölcsű küldöttjei!
Amennyiben én lennék az a bizonyos kolléga aki azt a bizonyos gyenge technikát próbáltam védeni, muszáj a motorom "védelmére" kelnem. Ez a gyenge technika 43000 km-rel az órájában még most is csodásan muzsikál. Ajánlom figyelmedbe a CB 500 fórumot, ott vissza keresve találsz Motorrad-os cikket, ahol több százezer km-t futott CB tesztje is megtalálható. Ahogy írtam fentebb is abban esetben ha valaki tisztában van akár a saját képességeivel (itt célszerű a túlzott önbizalmat alapra rakni),és a motorja korlátaival, akkor bármilyen motorral lehet élvezetesen motorozni. Talán morbid egy kicsit, de a malomkerék nagyságú tárcsákkal felszerelt hiper-szuper rugózású ABS-es (hátul is tárcsás) motorokkal többen halnak meg mint az ilyen relative gyenge technikákkal. Summa summarum minden fejben dől el.
Na!
Viselkedjél!
Bár az előbb írtad, hogy nem megy ez Neked!
Nem baj, mi így is szeretünk.
Megbeszéljük.
Holnap úgyis hívni akartalak.
Akkor viszont lesz nálam is egy zsebnagyító...
Esetleg 1 zseb vízmérték, vagy derékszög?
Szia Miki!
Vasárnap nem gurultok át Zolival?
Eszünk utána meg motorozunk