Feslett... meg isznak is... sőt baj van az ingerküszöbbel is
aztán mégis magas a népszerüségi indexünk a látogatottságról nem is beszélve
Na de ez egy nyilvános fórum úgyhogy megpróbálok ezután viselkedni
Vitatkoznék.
Ma láttam - igaz hogy full idomos - GS-t, és igen jól nézett ki! Határozottan nagymotoros fílingje volt, én az Asszonynak igen el tudnám képzelni! Valami sötét színe volt, piros felnicsíkokkal - a gyengém - és engem, bizony bizony meggyőzött!
Lehet azért mert még fiatal motoros vagyok és érdekelnek a szakmai, említem SZAKMAI témák! Néha bele lehet futni okos dolgokba ezen a részen is, de itt egy elég gyenge technikát próbált meg védeni a kolléga és azért ez kicsit fura helyzet! Ja és egy nyílt fórum, tehát a vélemény az szabad, ha hergelésnek érzed akkor te se olvass engem, de én azért ezt megteszem itt is, mert infó vágyaim vannak és nem konkrétan egy lovaskocsi irányába! Tehát ismét kiemelném, hogy nem a kötözködés volt a célom, csak kicsit alacsony az ingerküszöböd ismét!
Szép jó estét az Uraknak! Annak idején a P21-en elöl -hátul dobfék volt, és meg tudtam állni vele ott ahol akartam! Most meg van akinek a motorján három tárcsafék árválkodik, mégis derékba töri a TZK-t! Isten Nyugosztalja!
Neked is jó estét!
Hol olvastad hogy egy lapon említjük? Amelyik motoron hátul gyárilag dobfék van az még attól nem gagyi, nem jobb mint a tárcsa ez tény, nem is mondta senki hogy jobb, sőt valamennyivel rosszabb a hatásfoka de nem rosszabb annyival mint ahogy azt sokan állítják, hátul meg főleg. A choppereket azért említettem mert azok nem könnyű motorok de azért azok is mennek gyorsan, sőt meg is állnak dobfékkel is, mert nem olyanok mint a fuvaros lova akinek elég ha azt mondják HÓÓÓ!
Ha zavar a "honvédségi módszer" akkor miért olvasol minket? Csak idegesíted magad és hogy őszinte legyek engem is...
Szia Zsolt!
AP racing organikus ami a gyárival azonos minőségű, legalábbis a Gyula szerint akitől rendeltem. 12900 Ft volt előre a szett, ha rendelni akarsz akkor ajánlom a Gyulát aki segít neked kiválasztani, motoralkatresz@gmail.com az e-mail címe.
Természetesen senki nem vonja kétségbe a korszerűbb tárcsás fékrendszer létjogosultságát. Ma már talán nincs is dobfékes rendszer új motorokon. De ettől még ez a konstrukció se életveszélyes, szem előtt tartva, hogy olyan motorokon van általában melyek egyébként se sport kategóriába tartoznak. Jómagam is voltam már hegyekben utassal és még ilyen körülmények között se éreztem gyengének a fékhatást. Nyilván a tárcsa jobb lett volna, de én bízok a mérnökökben és igyekszem mind a saját mind a motorom korlátain belül használni azt. Még ezek a korlátok figyelembe vétele mellett is lehet nagyon élvezetesen motorozni egy dobfékes CB-vel.
simsonon is dobfék van elől hátul, jó mondjuk ez nem ér
Amiket felsoroltál, azok csopperek, ott szerintem elég soknál dobfék van hátul, és igaz hogy nehezek, de nem mennek úgy, mint a könnyebb túra, sportmotorok.
GS500nak nekem ránézésre gagyi hatása van. Nem tetszik a formája, egyszerű , ami sokszor nem baj, de ennél valahogy az összhatás nem tetszik. Attól még lehet jó a motorja, meg lehet kezes, meg sokág bírhatja, csak rossz ránézni nekem.
Azért fékerő tekintetében ne említsük már egy lapon a dobféket és a tárcsát! Már csak a konstrukciós elve miatt sem lehet azonos a teljesítménye, de gondolom ezt nem csak én vélem így! Sőt ha már motort vennék akkor ragaszkodnék a nem kövületi technikához, hisz a haladás csak sokaknak fájó pont! Próbáljuk már ki a felsorolt szörnyeket nem az Alföld síkságon és abban a pillanatban meg is lesz a gyengébbik nem! Ja és ismét nem kötözködni jöttem, csak kicsit zavart, hogy honvédségi a módszer a kerek és a szögletes tekintetében!
Üdv
Hahó Laci! Te honnan rendeltél fékbetétet, illetve milyen márkájút kaptál. Itt Makón Lucas lenne 6700-ért (nem ismerem), a Nagyvason van Goldfren 5000+ posta. Persze ez utóbbit se ismerem.
Az én motorom is dobfékes hátul és hogy Lacit idézzem semmi hátrányát nem érzem ennek. Sőt ha karbantartás, vagy alkatrész kopást nézünk, sokkal tartósabb mint a tárcsa. Igazából ennek a jelentősége minimális, de 97-től már a CB is tárcsával jött ki hátul.
Mi a probléma hátul a dobfékkel? Van tapasztalatod vagy olvastad valahol hogy az nem jó? Meg mi az hogy gagyi?
Sajnálom hogy nincs tapasztalatod a szoci világ motorjaival, biztos vagyok benne hogy óvatosabban fogalmaznál egy jóval modernebb japán konstrukcióval kapcsolatban. Nekem pl. elől is dobfékes volt a 250-es ETZ-m és ha akartam rajzoltam az első gumival az aszfaltra....
A hátsó fék nagyon fontos de fékerő eloszlás szempontjából jóval kevesebb mozgási energiát emészt fel mint az első, arra pedig bőven alkalmas a jól bevált dobfék is. Képzeld el dobfékes hátul az új Honda Shadow 750 is, pedig az egy 250kg-os motor, de pl. dobfékes a 800-as Suzuki Marauder vagy a Kawasaki Vulkan 800 is... és még sorolhatnám.
Kössünk megnemtámadási szerződést!
A paktum legfőbb pontja szerint nem kötözködök a motorod állapotával kapcsolatban amiért cserében Te -mint építőipari szakember- nem látod meg pl. a fugák méretbeli eltéréseit, valamint nem hozol magaddal vízmértéket és derékszöget
Ennyi munka után nekem kötelező megjelennem
Ma egész délután a motort csinosítgattam, de nem a műszaki miatt, mer az lófasz, csak az Ítész a hétvégén nehogy szembeötlő problémát fedezzen fel a motoromon! persze ez vicc, én is szeretem, ha olyan állapotban van a vasam, hogy a Laci se talál rajta fogást , én most tudok kettőt, amit a Laci egyből ki fog szúrni
aztán mégis magas a népszerüségi indexünk a látogatottságról nem is beszélve
Na de ez egy nyilvános fórum úgyhogy megpróbálok ezután viselkedni
nem fog sikerülni