Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Egyből megmelegedne a füled
A hideg kiráz a gyógyászati eszközök láttán... de ebből kiszippantanám a cuccot mint a vöcsök!
Van vers, de inkább meghagyom magamnak... ahhoz éretlen a kor amiben élek...
Akadémia van, foci nincs. mondjuk van Népjóléti Minisztérium is
Ez az új kiszerelés, ez nem törik
Tényleg jó volt neked ma, de hol a vers? Csak vicc vót.
Nekem mától bizonytalan ideig megszűnt a motorozás, mert lejárt a műszaki, meg gumi is kéne, oszt nincs rá erőforrás.
Az olajzó útját már többen is kijárták előttünk, nem hiszem, hogy Neked ez gondot okozna
A pallagi fociakadémiát láttad-e? Tavaly mi kötöttük fel a középfesz. csatlakozóját, nem semmi egy komplexum
Elolvastam amit a kék spuriról írtak, és a végén kiemeli az egr szelep tisztulását.is. Egy próbát megér. Valószínű olcsóbb ez mint egy napig kinlódnom mire leszedem, megpróbálom valahogy eltakarítani és visszaszerelem.
Komolyan gondolkodom az olajozód egy egyszerűsített-elektronika nélküli- változatán.
Igen, kicsit hideg volt. És ahogy kanyarodott lefele a nap, úgy a hőmérséklet is.
Közben épül a stadion Debrecenben. Hozsanna néked fityisz!
Ja és a lánc is fényes az olajtól mindenütt, márhogy a lényeget is mondjam
Az a lényeg!
A Spuri honlapján olvastam a JG-2-es (kék) spuriról olyanokat, hogy tisztítja (tisztán tartja) a lambdaszondát és a katalizátor mikrobarázdáit... szerintem megérne egy próbát mindenképpen.
http://spuri-adalek.hu/content...

Pont az előbb jutott eszembe, hogy az olajozóról nem számoltam be. Működik és nem is nyúlok hozzá, az első pihenőnél kicsit szabályoztam még lejjebb és így jó. Fotót nem csináltam a felniről de még úgy van a motor ahogy hazajöttem... viszont ahhoz elég jól átfáztam, hogy most kimenjek a garázsba lefotózni. Holnap pótolom, de szerintem nem sok ment rá
Igen, én nem tapasztaltam. Viszont igen jól szalad. Tetszett. Hamar fenn van 2százon.
Nekünk szerencsére egyértelműen jelzi a hibát. Az EGR szelep már régebben is sz@rakodott, azután abba hagyta. Most télen kezdte újra, majd hozta magával a másik bajt is. Bár ha szerencsénk van a nyomás érzékelő nem rossz. Nem tudom a spuri segítene-e ezen a problémán? Mármint az égés javulása az öntisztulást hozná-e magával? Más!
A motorozás alkalmával hogy működött az olajozó? A lánc mennyire volt olajos, kellett-e állítani a mennyiségen?
Végülis a Zolié sem csúszik azt írtad a videó fölé, vagy csak néha jön elő?
Ja, 10ezer környékén is néztem. Meg picivel fölötte is. És mennyivel jobb a szélvédelme, mint az enyémnek. Mert ugyan annak nem, csúszik a kuplungja, de azt is meghajtottam kicsit Zolié előtt.
Nagyon vizes volt a helyzet.
Érdekes módon Zoli gépe magasabb fordulaton csúszott. ott figurázta. tehát ezért, meg amúgy is.
Igen, mert én elejtettem. Ha nem, akkor én is ott vagyok.
Viszont nekem meg nem került annyiba...
Nekem már gyorsabban megy.
Amúgy nekem ma rohadt jó volt
link
Nem kekeckedés... de azt nem üveghangon kell megnézni! Alacsony fordulatról húzasd magasabb fokozatban, ha csúszik akkor ott jobban kiadja mint 7-8 ezer környékén vagy afölött...
Beszéltünk ezzel kapcsolatban Zolival, ez már a "szerelő látta" utáni állapot?
Szerencsére egy lambdaszonda cserén kívűl nekem nem volt más nyűgöm, de még az is az előző autómnál. Elég érdekes volt mert a hibalámpa nem jelzett, ennek ellenére gyorításkor megtorpant a motor... akkor tudtam meg, úgy is el tud romlani, hogy nem érzékeli a szegény keverési arányt... még a Bosch analizátort is átb@szta! Találomra cseréltem ki a szondát és jó lett!