Tényleg jó volt neked ma, de hol a vers? Csak vicc vót.
Nekem mától bizonytalan ideig megszűnt a motorozás, mert lejárt a műszaki, meg gumi is kéne, oszt nincs rá erőforrás.
Elolvastam amit a kék spuriról írtak, és a végén kiemeli az egr szelep tisztulását.is. Egy próbát megér. Valószínű olcsóbb ez mint egy napig kinlódnom mire leszedem, megpróbálom valahogy eltakarítani és visszaszerelem.
Komolyan gondolkodom az olajozód egy egyszerűsített-elektronika nélküli- változatán.
A Spuri honlapján olvastam a JG-2-es (kék) spuriról olyanokat, hogy tisztítja (tisztán tartja) a lambdaszondát és a katalizátor mikrobarázdáit... szerintem megérne egy próbát mindenképpen. http://spuri-adalek.hu/content...
Pont az előbb jutott eszembe, hogy az olajozóról nem számoltam be. Működik és nem is nyúlok hozzá, az első pihenőnél kicsit szabályoztam még lejjebb és így jó. Fotót nem csináltam a felniről de még úgy van a motor ahogy hazajöttem... viszont ahhoz elég jól átfáztam, hogy most kimenjek a garázsba lefotózni. Holnap pótolom, de szerintem nem sok ment rá
Nekünk szerencsére egyértelműen jelzi a hibát. Az EGR szelep már régebben is sz@rakodott, azután abba hagyta. Most télen kezdte újra, majd hozta magával a másik bajt is. Bár ha szerencsénk van a nyomás érzékelő nem rossz. Nem tudom a spuri segítene-e ezen a problémán? Mármint az égés javulása az öntisztulást hozná-e magával? Más!
A motorozás alkalmával hogy működött az olajozó? A lánc mennyire volt olajos, kellett-e állítani a mennyiségen?
Ja, 10ezer környékén is néztem. Meg picivel fölötte is. És mennyivel jobb a szélvédelme, mint az enyémnek. Mert ugyan annak nem, csúszik a kuplungja, de azt is meghajtottam kicsit Zolié előtt.
Nem kekeckedés... de azt nem üveghangon kell megnézni! Alacsony fordulatról húzasd magasabb fokozatban, ha csúszik akkor ott jobban kiadja mint 7-8 ezer környékén vagy afölött...
Beszéltünk ezzel kapcsolatban Zolival, ez már a "szerelő látta" utáni állapot?
Szerencsére egy lambdaszonda cserén kívűl nekem nem volt más nyűgöm, de még az is az előző autómnál. Elég érdekes volt mert a hibalámpa nem jelzett, ennek ellenére gyorításkor megtorpant a motor... akkor tudtam meg, úgy is el tud romlani, hogy nem érzékeli a szegény keverési arányt... még a Bosch analizátort is átb@szta! Találomra cseréltem ki a szondát és jó lett!
Nekem mától bizonytalan ideig megszűnt a motorozás, mert lejárt a műszaki, meg gumi is kéne, oszt nincs rá erőforrás.
Komolyan gondolkodom az olajozód egy egyszerűsített-elektronika nélküli- változatán.
Közben épül a stadion Debrecenben. Hozsanna néked fityisz!
http://spuri-adalek.hu/content...
Pont az előbb jutott eszembe, hogy az olajozóról nem számoltam be. Működik és nem is nyúlok hozzá, az első pihenőnél kicsit szabályoztam még lejjebb és így jó. Fotót nem csináltam a felniről de még úgy van a motor ahogy hazajöttem... viszont ahhoz elég jól átfáztam, hogy most kimenjek a garázsba lefotózni. Holnap pótolom, de szerintem nem sok ment rá
A motorozás alkalmával hogy működött az olajozó? A lánc mennyire volt olajos, kellett-e állítani a mennyiségen?
link
Beszéltünk ezzel kapcsolatban Zolival, ez már a "szerelő látta" utáni állapot?