A legdurvább 15.-én hajnalban volt éjfél után egy kicsivel, amikor elindultam szinte nem láttam ép 22kV-os vonalat az út mellett, oszlopok derékba törve, vezetékek szerte széjjel... azzal kezdtem, hogy áramkötést bontottam egy magas leágazó vasoszlopon ami úgy nézett ki mint ha üvegből lett volna, 1cm-es jég volt rajta... a zuhanásgátló karabínerével vertem magam előtt a jeget Aztán a java még csak utána kezdődött amikor hajnalodott és láttuk mit hagyott nekünk a vihar...
Félelmetes volt!
"Ilyen még nem volt!"
40-éve a szakmában dolgozó idősebb kollégák mondták!
Kétszer 1-1 napot támadott a tél, de bele se merek gondolni mi lenne egy hét tartós vihar után...
Káosz!
Nálunk most ugyanez a helyzet, szegény gólyák akik már itt vannak csak néznek nagyokat!
31-én óraátállítás, remélem addigra magára talál az időjárás is.
A legutóbbi galériád 3. képe alapján is erre lehetett következtetni. Miután nem jött be a kefés móka én is ezen agyaltam, annyi bajom van ezzel, hogy nem tudom kontrollálni a működését csak ha lebontom a lánckerék felőli deknit. Kutakodtam a neten és ezeket a képeket találtam, szerintem ezt a módszer fogom alkalmazni 1db fejjel, csak jobban eldugom.
Nem igazán tudok nyilatkozni az ügyben, mert csak addig kellettem, míg behajtottam vele a csarnokba. 2 évvel ezelőtt még az a muki vitte be, akinek egy 56 éves BMW-je van, de most nem vállalta. Annyira hívott be kicsit később a vizsga helyére, hogy fényképről megmutassa a motorját, és utána ki kellett mennem, mert hogy kamera van. Azt persze hallottam, hogy beindítják, de nem szóltak, hogy hangos lenne. Ott volt a hangtompító is, de a hátsó ülés alatt. A hátsó index lámpáim nem E betűsök, de ez senkit nem érdekelt. Utána csak - miután a rossz forgalmi bejegyzést megbeszéltük - ki kellett hajtanom a masinkával, rendeztük a lóvét, és már mehettem is.
Félelmetes volt!