Korunknál fogva mind ketten a szocialista ipar remekein gyakoroltuk a bütykölést. Mindig volt mit csinálni finomítani rajtuk, nem voltak unalmasak a napok. Hallott valamit az ember akkor azt már másnap ki kellett próbálni a sajáton. Az hogy a kis legény szereti javítgatni a gépeket nagyon helyes! Az enyém inkább csak szétszedni bírja a dolgait az összerakás-ha lehet- rám szokott várni.
Nekem egy kicsit már elegem van a szimókból!
Mindkét fiam autószerelőnek tanul, a kisebbik meg egy igazi elvetemült szimós, pedig már 17-éves! Most két szimó is szét van borítva nálunk, de legalább egy mindig! Volt olyan, hogy a garázsban a motoromat alig tudtam megközelíteni a sok alkatrésztől... Szerencsére a nagyobbik úgy döntött, hogy érettségi után más irányt választ, viszont a kicsi az akkor érzi jól magát ha talpig olajos, igazi sufnis!
Ahogy befejeztem a hsz.-t a fotógalériák között megjelent egy tuning Simson képsorozat. Rámentem az adatlapjára és van fent egy videó a gépről, hát veszi a lapot rendesen. De én ennyire nem bonyolódnék bele.
Köszönöm az elismerést Laci, de egy picit túlzó. Volt egy-kettő a ház körül és szerettem is bütykölni akkor is és most is. Mind e közben ragadt az emberre a koszon kívül egy-két dolog. Nekem egyébként még most-a robogók uralta világban- is egy kicsit a szívem csücske a Simson. (Ezért is vettem most a napokban egy robogót) De még nem kizárt, hogy egyszer lesz egy újra és kiélem rajta tuningolásában rejlő lehetőségeket és persze a saját perverzióm is. Rengeteg videó van versenymotorokat meghazudtoló gázreakciójú üveghangig forgatható, vagy gázrántásra kerekező motorokról. Egy hasonlót még szeretnék, bár a korom alapján ez már nem annyira illik hozzám.
Szia Laci!
El is fogadom ezt hidd el, hisz én 2 éve motorozom csak, tehát kezdő vagyok! Azért olvasom ezt a fórumot is, mert ez a típus egy szívem csücske, hisz a mostani gépem is a tradiciót idézi, mert motor az alakja, nem fikázni jöttem fel, csak nálam ez egy olyan dolog amit leírtam a márkatársnak is! Ha ebből harag lesz, akkor sajnálom, nem ez volt a cél, de a véleményemet akkor is tartom egy nyitott fórum keretében! Tehát elnézést, de nálam is vannak biztosítékok a rendszerembe.
Üdv:Balázs
Szasz Peti!
Meló után elmentem ledsort venni, ez a harmadik helyen sikerült is. Vízálló és flexibilis ami azért jó mert követi a doboz ívét, így nem kell szétfaragni, kétoldali ragszalag és csavaros rögzítésű. Volt a csomagoláson egy teszt gomb ami (itthon derült ki miután kibontottam) egy félig lemerült 9V-os elemről szólaltatta meg. Még így is elég jól világít az egyébként 12v-os kütyü. Ha sikerül hétvégén felaplikálom, bár a rossz idő miatt elrendelték a rendkívűli ügyeletet úgyhogy nem biztos...
Ha kész lesz majd megmutatom, Te meg ne bosszankodj hanem csináld meg úgy ahogy elképzelted!
Szia Balázs!
Ezek szerint olvasol minket nincs is ezzel semmi baj, csak ez egy kicsit érdekes kezdés volt. Annyit szeretnék még hozzáfűzni, hogy itt nem lesz menő az olyan kritika ami a gúnyolódás határait feszegeti! K.István barátod is hasonló mentalitással indított egy másik fórumon, majd egy villanásra még ide is átjött ami nálam ugyanúgy kiverte a biztit!
Szivesen látunk itt, de ez a fórum nem olyan mint a többi és a téma is nagyon vegyes mert mi ide kikapcsolódni jövünk a napi meló után. Mi is motorosok vagyunk, de nem csak motorosok hanem cimborák is. Egy két kivétellel személyesen is ismerjük egymást és tudjuk hol van az egészséges határ amit nem lépünk át, ha meg véletlenül mégis sikerül akkor keressük az alkalmat és rendeződik a dolog.
Ha ezt el tudod fogadni akkor üdvözöllek köreinkben!
köszi, most látom. szóval az a kis fém az ék. És valószínűleg a domború felével van befele a főtengelyben mert ez a fele sima. Az is lehet hogy nem veszett el, mert mintha lenne egy ilyen a mostaniban is. CSak olvastam h általában ki szokott esni. Mindegy, megnézem és állítgatom addig amig jó nem lesz :) Aztán megyek ki a hóba vele :D
Nem lenne szabad hozzáérni semmihez, de ha bent lesz a retesz biztos jó lesz. A képen az is látszik hogy áll a főtengelyben. A képet a neten találtam nem saját.
de van azthiszem jelölés mind a házon, mind az alaplapon és nyilván a lendkereken is. Annyit kell majd állítani, hogy a megszakító nyitási távolsága jó legyen. Honnan ilyen szép ez a blokk? :)
Most nem vagyok előtte, majd otthon megnézem, de egyenlőre annyira nem értettem így ahogy leírtad :) Viszont talán valami van a manuálban erről is. De ahogy értem a lapos felével kell a főtengelyre simulnia, és a görbe fele legyen a lendkerék hornyában?
Az mennyire baj amúgy hogy nem egyenletes erőt kell kifejteni a lendkerék forgatásához? Néha szorul, néha meg jobban megy. Ez a mágnesek miatt van így, vagy nem így kéne lennie? :)
Lacira? ... Van benne valami.
Ja, van 1 kicsi hó itt is. Küldted, mi? Köszi!
Mindkét fiam autószerelőnek tanul, a kisebbik meg egy igazi elvetemült szimós, pedig már 17-éves! Most két szimó is szét van borítva nálunk, de legalább egy mindig! Volt olyan, hogy a garázsban a motoromat alig tudtam megközelíteni a sok alkatrésztől... Szerencsére a nagyobbik úgy döntött, hogy érettségi után más irányt választ, viszont a kicsi az akkor érzi jól magát ha talpig olajos, igazi sufnis!
Mint amilyen az apja volt...
El is fogadom ezt hidd el, hisz én 2 éve motorozom csak, tehát kezdő vagyok! Azért olvasom ezt a fórumot is, mert ez a típus egy szívem csücske, hisz a mostani gépem is a tradiciót idézi, mert motor az alakja, nem fikázni jöttem fel, csak nálam ez egy olyan dolog amit leírtam a márkatársnak is! Ha ebből harag lesz, akkor sajnálom, nem ez volt a cél, de a véleményemet akkor is tartom egy nyitott fórum keretében! Tehát elnézést, de nálam is vannak biztosítékok a rendszerembe.
Üdv:Balázs
Nincs mit hozzáfűznöm a Zsolt mondandójához mert csak rontanék rajta olyan szépen elmagyarázott mindent. Szerintem ő egy simson specialista!
Nálunk is sz.r de azért nem ennyire, legalábbis eddig! A szél viszont tombol, úgyhogy nem biztos, hogy itthon alszok...
Meló után elmentem ledsort venni, ez a harmadik helyen sikerült is. Vízálló és flexibilis ami azért jó mert követi a doboz ívét, így nem kell szétfaragni, kétoldali ragszalag és csavaros rögzítésű. Volt a csomagoláson egy teszt gomb ami (itthon derült ki miután kibontottam) egy félig lemerült 9V-os elemről szólaltatta meg. Még így is elég jól világít az egyébként 12v-os kütyü. Ha sikerül hétvégén felaplikálom, bár a rossz idő miatt elrendelték a rendkívűli ügyeletet úgyhogy nem biztos...
Ha kész lesz majd megmutatom, Te meg ne bosszankodj hanem csináld meg úgy ahogy elképzelted!
Ezek szerint olvasol minket nincs is ezzel semmi baj, csak ez egy kicsit érdekes kezdés volt. Annyit szeretnék még hozzáfűzni, hogy itt nem lesz menő az olyan kritika ami a gúnyolódás határait feszegeti! K.István barátod is hasonló mentalitással indított egy másik fórumon, majd egy villanásra még ide is átjött ami nálam ugyanúgy kiverte a biztit!
Szivesen látunk itt, de ez a fórum nem olyan mint a többi és a téma is nagyon vegyes mert mi ide kikapcsolódni jövünk a napi meló után. Mi is motorosok vagyunk, de nem csak motorosok hanem cimborák is. Egy két kivétellel személyesen is ismerjük egymást és tudjuk hol van az egészséges határ amit nem lépünk át, ha meg véletlenül mégis sikerül akkor keressük az alkalmat és rendeződik a dolog.
Ha ezt el tudod fogadni akkor üdvözöllek köreinkben!
Most nem vagyok előtte, majd otthon megnézem, de egyenlőre annyira nem értettem így ahogy leírtad :) Viszont talán valami van a manuálban erről is. De ahogy értem a lapos felével kell a főtengelyre simulnia, és a görbe fele legyen a lendkerék hornyában?
Az mennyire baj amúgy hogy nem egyenletes erőt kell kifejteni a lendkerék forgatásához? Néha szorul, néha meg jobban megy. Ez a mágnesek miatt van így, vagy nem így kéne lennie? :)