Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Itt süt! most 12 °C !
ma milyen idő van? Jó! Nagyon jó! Szóval megyek is korán haza melóból és kipróbálom a motort! (százötvenedszerre )
Szia!
A móka lényege, hogy kevesebb kenőanyagot tudjak jobban kihasználni, vagyis kevesebb szóródjon szét és csak ott legyen olaj ahol szükség van rá. Nem tudom milyen kimenetele lesz a próbának mert én sem értek hozzá, a terv az, hogy az olajnedves (nem csöpögő) sörték a görgőket érintve kenjenek.
Üdv
Szia Laci!
Erre a fogkefés mókára kíváncsi leszek, ha lehet akkor számoljál be majd az eredményről, leginkább a hatásfoka érdekelne, hogy ez mivel lesz esetleg jobb mint a sima csepegtetős, vagy lánckerékre nyomós fej. Nem értek ehhez a részéhez, de a sörték rá fognak érni a láncra, vagy mi a terv vele?
Üdv
Jó Neked! Te legalább tudod mit csinálsz holnap, én viszont majd megint csak reggel szembesülök vele
Jó éjt!
Ezt reklámozzák a tv-ben. Akkor ez tényleg nem lehet rossz. Én sajnos nem kaptam ilyet csak egy pirulát a múló derékfájásomra. Holnap korán lesz ébresztő ezért elvonulok alukálni. Jó éjszakát!
Supradyn (megkérdeztem ), de ez tényleg nem kamu, alig aludtam mostanában és mégsem vagyok összeszakadva Kosaras autót csak messziről láttam mostanában, nem bírják a terepet, 60cm alatt van kötött talaj, volt ahol a Rába is elakadt! Ma viszont óriási mákunk volt, 3kilóméter vezetéket cseréltünk út mellett, nem gondoltam, hogy ennek is tudok örülni....
Mi az a csodaszer? Ha szabad érdeklődni. Akkor mostanság nem kell az emelő kosár se a munkába, hanem hopsz felugrassz az oszlopra. Persze a szerszámokkal az övedben!
Vett a Zasszony valami bogyót... egy hete szedem de mán olyan vagyok mint a táltos
Nem gondoltam, hogy ilyen gyors és ügyes leszel. Én is megvettem a csiszoló papírt meg a lakkot. Szépen meg is csináltam. De képem az most nincs róla. Sajnos.
Ott a pont! Inni kell mint a vadállat és a baci is nagyívben elkerül!
Mi az hogy nem mozgatja meg a fantáziádat!? Egy okleveles gépészmérnök hogy mondhat ilyet? Mi ez a maradiság... tessék megvilágosodni... amúgy a sötét középkor nem az én dumám
Amúgy kettőnk között megsúgom nekem is fenntartásaim vannak, de muszáj felzárkózni mert elhitették velem, hogy hülye vagyok... azóta se éjjelem se nappalom. Ma is ahogy hazajöttem a frontról láncolajozóval bíbelődtem! Még tegnap lefestettem a kefetartó hidat és a relétestet is, merhogy minél kevesebb látszódjon belőle oszt azé! Vettem egy zsiguli féktartályt és összeraktam a kütyüt... még egy rövid szelepgumi híja van ami a fejet összeköti a relé kimeneti nyílásával, no meg az elektronyos bekötés... aztán úgy kenyi majd a láncot mint a háborodás... Na de ha összeprütyköli nekem olajjal a hátsó fertályt úgy baszom a falhoz, hogy abba hiba nem lesz!
Amúgy jobbulást barátom! Vigyázz jobban magadra és ne papucsban szaladgálj a vidámszinpadra mert meglevesedik az orrod!
hát ez a link kurvajó volt
Pedig már kezdtem örülni, hogy azért nem látunk, mert a nemi-gondozóban lettél törzsvendég! De mert nem emez a szerencsés eset fordult elő veled, roppant mód le vagyunk sújtva lelkivilágilag!
És most , hogy megmaradsz, nagyon ajánlom a fertőtlenítő folyadék (poharas orvosság) kellő dózisban történő fogyasztását!
Egészségedre.
Jónapot az Uraknak!
Elnézést a szótlanságért, csak megtámadott valami vadrák, oszt egész hétvégén a hátamon pörögtem, mint a büdösbogár 40 fokos lázzal. Valószínűleg az lehetett az oka, hogy nem iszok rendesen, pedig ennek a fontosságát több oldalon keresztül is levezették már itt a fórumon. Volt előnye is, legalább nem kellett fűteni, ha a többiek fáztak, csak lejjebb húzták rólam a takarót.
Laci, Gratulálok a hősies kitartásotokért, nem semmi időjárkálás volt az elmúlt hétvégén. Láttam a készülőfélben lévő lánckenőt, de valahogy nem mozgatja a fantáziámat, igen meg vagyok elégedve ezzel a drylube cuccal, úgyhogy maradok a sötét középkorban. a doboz villamosítást befejeztem, rámértem, kb 8W a teljesítménye. Még nem jött meg a szabályzó, ha egybe lesz az egész, majd megmutatom.
Szimszonnyal kapcsolatosan itt egy hirdetés, érdemes elolvasni a leírását.
link
eddig kb semmi nem volt. most legalább felnyírtam az éket. Amúgy sem hiszem hogy a sámsonnal 14km-re merészkednék :D
Csak nyugi, jön az a tavasz! Még akkor is , ha kétméteres hófal mellett autóztam szombat délután!
A gond akkor van, ha a félig elnyírt ék lakott területtől 14 km-re adja fel, nálad meg nincs se lehúzó sem ék!
mostanra értem végig az elmaradt hozzászólásokon. Hát nagy gratula Lackónak az áldásos munkájáért. Remélem most már kipihente magát mindenki, és lehet várni a tizenfokokat, amik remélhetőleg akár holnap is előjöhetnek!
"A lendkerék éket nem tudtam kiszedni, viszont eléggé el volt nyírva,"
Csípőfogóval tudnád kivenni, vagy nagyon kis vágóval tengelyirányban megütögeted, és kijön! Ha a kúp ép, akkor csak jel szerepe van!
nemtudom írtam-e a Simson tökjó lett, sikerült beállítani a gyújtást. A lendkerék éket nem tudtam kiszedni, viszont eléggé el volt nyírva, így nem biztos hogy pontosan a helyére lehetett tenni a lendkereket, de kicsit megütögettem hogy feltorlódjon, és kidudorodjon, hogy ha már kiszedni nem tudom, akkor legalább a feladatát lássa el.
Már csak vissza kéne cserélni az első lánckereket az eredetire, mivel nagyobb hengerhez más lánckereket vettem, most furcsán vannak a fokozatok. Kettesbe nagyon visszaesik, egyesben meg könnyen felhörög. Azt még megcsinálom pl ma.

A hondával meg az van hogy nem mentem vele mióta új légszűrőt kapott, viszont Gyula azt mondta hogy mintha 3 hengeres hangja lenne, és nézzem meg a gyertyákat. De a gyertyák most lettek cserélve egy hónapja. Kb egyforma gyorsan melegszik mind a 4 leömlő, ebből gondolom mindegyik henger működik. Ettől függetlenül megnézném a gyertyákat. Ehhez le kell szedni a tankot vagy megoldható anélkül is?
Amott olvastam, hogy infúzió adagolóval állítják be a mennyiséget. Illetve még az akvárium szellőztetőn is valami hasonló szabályozás van. Egy vákuum csappal kombinálva nem is rossz és akkor nem kellene bénázzak az elektromos dolgokkal.
Végülis semmit nem alakítok át hozzá, ha nem válik be nem fog hiányozni, eddig is elvoltam nélküle...
Csak mégis... merthogy a sötét középkor...
Az a kefe tartósan olajnedves és csak a görgőkön fut érintőlegesen, ha mondjuk 20ezer km után cserélni kell az sem probléma, zsugorcsövet levágom, új kefe, új zsugor, kb.10perc
Biztos fogja koptatni, de hogy mennyire az csak menet közben dől el.