Józsii, részvétem! Ismét szép idő van felétek. Itt még reggel 8 fok volt esett az eső, most 3,5 még mindig esik és nagyon fúj a szél. Megyek is és rakok a kazánra.
Helló Balázs! A lendkerék ék tulajdonképpen egy íves retesz. A főtengely végén található kúpos részen van kiképezve a hornya, abba kell beletenni. Utána a lendkeréken lévő hosszanti hornyot és a reteszt egy irányba hozod és felrakod. Rugós alátét anya és kész is. A feladata, hogy ne forduljon el a lendkerék a megadott pozícióból mert az határozza meg a gyujtás idejét. Egyébként mielőtt felrakod a lendkereket, nézd meg nincs e jelölés az alaplap bal felső részén és a blokk ottani részén mert akkor nem kell állítgatni a gyújtást csak a két jelet összerakni és kész is. A képen látszik mindkét jel.
Ezzel nem is szállnék vitába, mert a láthatóság és a figyelem felkeltés a forgalmi helyzetekben elsőosztályú, csak egy szép motorra ennyi világító egységet beépíteni, nekem sok volt! A hátsó traktus ízléses és elfogadható, de az oldala nálam sajna a giccs kategóriába tartozik és az összképet rombolta le bennem egy ilyen patinás, klasszikus vonalvezetésű gépnél. De hát akkor ismét igaz, hogy az ízlésben nem lehet mérvadó semmi, mert valakinek ez, valakinek az mozgatja meg a fantáziáját.Tehát az írásomat ne vedd szemrehányásnak, csak egy személyes meglátásnak inkább!
Üdv
Általában minden átalakítást úgy szoktam csinálni, hogy nem érinti az eredeti szerkezetet. Ez most is így volt, tehát roncsolásmentesen kiépítheted belőle a világítást, ha majd megveszed az ételhordót.
De addig, amíg az én nevem van a forgalmiban, azt csinálok vele, ami nekem tetszik. ha csak egy barom figyelmét felhívja, hogy ne jöjjön nekem, már megérte.
tegnap megjött a levegőszűrő, beraktam mikor hazaértem, de ugye kipróbálni, már nem volt időm, ma meg leszakadt az ég.
Cserébe vettem dugattyút a simsonba, mert ősszel kitaláltam hogy visszarakom a gyári 50es hengert, mert az utángyártott 60as úgy csörömpölt mint a fene.
Szóval kicseréltem a dugót egy újra, vissza a régi henger, és sikerült életet lehelni bele végre! A gyújtást még be kell állítanom, mert most lefullad elég hamar, és a karbit is utána, de legalább beindult. Van tökjó magyar leírás simsonhoz, hogy kell gyújtást állítani, onnan menni fog szerintem. Viszont szerintem anno a lendkerékéket elhagytam, de most direkt vettem 2-t is. Azt el tudjátok mondani, hogy pontosan hova kell tenni, és mi célt szolgál?
Nem rossz, de le kellene butítani két funkciósra ami nem biztos hogy egyszerű feladat mert burkolat alatt gondolom nem több az egész mint egy nyáklemez 3 mikro nyomógombal
Én már gondolkodtam ilyen ledes dolgokon, sőt a VT 250 -en ledes hátsó világítás + féklámpa volt, az eredeti alatt. És most erősen gondolkodok egy RC 33-at formázó helyzet - valamint féklámpán. Egy másik hátsó lámpába - terveim szerint - lenne beleépítve, és csereszabatos lenne az eredetivel, műszaki vizsga miatt. A kapcsolási rajz már félig kész a fejemben.
Az úgy érdekes lenne, ugyanis tegyük fel - csak a példa végett - hogy van 20 ledünk, amiből alapból 10 világít. De ezeknek nagy a fényük, tehát helyből ködzáró fénynek tűnne. Aztán amikor jön a másik 10, akkor 2 ködzáró fényünk van. Szerintem az áramot kék korlátozni, így alapból világít mind a 20, amikor fékezünk, akkor több áramot kap a cucc, és így lőn világosság! ( célozva a pápa választásra! )
Vagyis tudnunk kéne a Főnix madáron látható high tech világítás áramfelvételét, már amit fékezésre akarunk befogni. Vagy amit helyzetjelzésre. Vagyis tudnunk kellene, hogy mivel, merre, merről akarunk szanaszéjjel világítani.
Felszállt a fehér füst Rómában, úgyhogy majd esetleg a következő pápaválasztáson...
Ki kell próbálni és még az is lehet működni fog, bár a ledet nem szabad összekeverni az izzószálas égővel, főleg ha szabályozni akarod. Ha nem szeretnél elektronikát építeni szerencsésebb lenne megosztani a ledeket, helyzetjelzőnél kevesebb, féklámpánál mind gyulladna. Egyébként felvillanyoztál, gondolkodok én is egy ledsoron -mint pótféklámpa a dobozon- nem az optikai tuning miatt, inkább csak a biztonság. Viszont én azt gondoltam belefaragni amit készen lehet kapni az autókhoz... csak valami kis vékonyabbat
Orvos már látott töbször is, de mindegyik csak a fejét csóválta, lehet feladtam nekik a leckét?!
Na de hogy Te is megértsd!
Péter cimbora motorja -mint tárgy- egy külső szemlélő szemében valószínű nem jelent többet mint egy forintban kifejezhető érték, ami nyilván töredéke egy Goldwing árának.
Vagyunk viszont páran akik egy emberként izgultuk át a telet és szurkoltuk végig azt a küzdelmet amit ez az ember véghezvitt azért, hogy a "virágtartóból" újra motor legyen. Nekem ez a ragaszkodás volt példaértékű és a Főnix így nőtte ki magát a szememben eszmei értéké, amely sem forintban, sem pedig Goldwingban nem kifejezhető.
Üdv
De addig, amíg az én nevem van a forgalmiban, azt csinálok vele, ami nekem tetszik. ha csak egy barom figyelmét felhívja, hogy ne jöjjön nekem, már megérte.
Cserébe vettem dugattyút a simsonba, mert ősszel kitaláltam hogy visszarakom a gyári 50es hengert, mert az utángyártott 60as úgy csörömpölt mint a fene.
Szóval kicseréltem a dugót egy újra, vissza a régi henger, és sikerült életet lehelni bele végre! A gyújtást még be kell állítanom, mert most lefullad elég hamar, és a karbit is utána, de legalább beindult. Van tökjó magyar leírás simsonhoz, hogy kell gyújtást állítani, onnan menni fog szerintem. Viszont szerintem anno a lendkerékéket elhagytam, de most direkt vettem 2-t is. Azt el tudjátok mondani, hogy pontosan hova kell tenni, és mi célt szolgál?
a potit meg le lehet fixálni, hogy ne mászkáljon el.link
Vagyis tudnunk kéne a Főnix madáron látható high tech világítás áramfelvételét, már amit fékezésre akarunk befogni. Vagy amit helyzetjelzésre. Vagyis tudnunk kellene, hogy mivel, merre, merről akarunk szanaszéjjel világítani.
link
Ki kell próbálni és még az is lehet működni fog, bár a ledet nem szabad összekeverni az izzószálas égővel, főleg ha szabályozni akarod. Ha nem szeretnél elektronikát építeni szerencsésebb lenne megosztani a ledeket, helyzetjelzőnél kevesebb, féklámpánál mind gyulladna. Egyébként felvillanyoztál, gondolkodok én is egy ledsoron -mint pótféklámpa a dobozon- nem az optikai tuning miatt, inkább csak a biztonság. Viszont én azt gondoltam belefaragni amit készen lehet kapni az autókhoz... csak valami kis vékonyabbat
Hanem csakis gyógyászati célra , azért a neve a "lámpaolajnak": Poharas orvosság!
Na de hogy Te is megértsd!
Péter cimbora motorja -mint tárgy- egy külső szemlélő szemében valószínű nem jelent többet mint egy forintban kifejezhető érték, ami nyilván töredéke egy Goldwing árának.
Vagyunk viszont páran akik egy emberként izgultuk át a telet és szurkoltuk végig azt a küzdelmet amit ez az ember véghezvitt azért, hogy a "virágtartóból" újra motor legyen. Nekem ez a ragaszkodás volt példaértékű és a Főnix így nőtte ki magát a szememben eszmei értéké, amely sem forintban, sem pedig Goldwingban nem kifejezhető.