Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszi Laci!
Az egyáltalán nem probléma!
Nem motoroztam, sőt inni se ittam, és ezek igen sz@rul érintettek engemet.
Sok a gond, nehézség, amiket le kell győzni, meg kell oldani, és így csak most járok erre. Nem részletezem.
Itt még ráadásul az eső is végig esett, tehát motorozni se lehetett.
Lehet az a baj, hogy beszóltunk?
Pedig az csak szeretetből volt mert ha nem szeretnénk akkor nem is hiányozna, de mivel most is keressük ebből láthatja, hogy hiányzik mer szeressük oszt azé...
Vagy a képen látottakat gyakorolja. A jó pap is holtig tanul.
Miki viszont nem jelentkezik...
Lehet Pedróval motoroznak...
Ja, persze... jó duma!
Én a locsoló tömlővel szoktam ezt csinálni, nem a csunyámmal. Azzal volt tapasztalat, gondoltam tudja majd hasznosítani Józsi. Mégse lett volna szép dolog, ha tudok segíteni és magamba tartom az esetleges megoldást.
Kimentem megnézni és 82 km.-t mentem az új olajjal. Ebben az esetben sok változás még nem történt, de kíváncsi vagyok én is.

Minek abból a bránerből sterimob-ot csinálni...
Képzeld el a vinnyogó 400-as CB után milyen szokatlan volt... pedig ez ilyen jellegéből adódóan
Ettől függetlenül akinek van hozzá füle úgyis hallja a változásokat, mint ahogy azt is meghalljuk ha valami nem oda való hangot produkál.
Egyszerűen szólva valahogy gördülékenyebben mennek belül a dolgok, pedig eddig se volt gondja, olajat nem ette, nem csörgött benne semmi, de mégis másabb lett és ez a fülemnek jó
Az állagmegóvás -mint cél- úgy néz ki teljesülni fog!
Én ha locsolok befogom a slag végét. Akkor elég jól terít, vagy messzebbre visz, attól függ mit akarok. Talán próbáld ki Te is.
Pedig a Te motorod lég- olajos, alapon kicsit "nyersebb" hangú. Biztos benne van az is, hogy már van benne km. és beindult a beépülés. Szeretnék én is legalább annyit motorozni az idén, hogy tavasszal friss olajat rakhassak bele. Addigra biztos formálódik majd a véleményem.
A lélek erős de a spricni gyenge!
Van B+! Erdélyben , ismerve a kapacitásomat, négy ser, +négy "cujka"! És csodálkoztam, hogy alig tudtam haza menni!?
No másnap kiokosítottak, hogy az négyszer 100 gr pálinka volt!
Ezután már nem is csodálkoztam!
Elég nagy az a telek... nem egyszerű feladat!
Azóta is keresem a tapasztalatokat ezzel kapcsolatban, pedig én már mentem vele nem is keveset, de mások véleménye is érdekel.
Az a baj nem szerencsés a marketing része és sokan ezért kételkednek, mint ahogy én is amikor legelőször olvastam róla
Egyik este megint darabokra szedtem a lámpafejet mert hiába cseréltem csatlakozót a hőfokmérő nem lett tökéletes. Végülis testelési hiba volt a bűnös ami egyébként nem derült volna ki ha nem lenne ennyire érzékeny műszer. De ez nem lényeg mert megoldódott... viszont a próba miatt beindítottam a motort és megint csak rácsodálkoztam arra milyen szépen jár hidegen, pedig tudjuk az első pillanatokban a hideg olaj nem tud mindenütt azonos kenést produkálni és ez hallatszik is a blokk nyerseségén... de mégis olyan szépen lágyan zümmögött már az első pillanatban ami miatt kénytelen vagyok elhinni, hogy bizony működik a kopófelületek nemesítése, vagy valami ami jó a motornak!
Remélem ha gyűlik a kilóméter te is csak megerősíteni tudsz ilyen téren.
Gondolom van az a sör mennyiség ami hozzá segítene a kellő mennyiségű jelölő anyag előállításához.
Meg körbe a kerítést!
Legalább a telek négy sarkát. Csak a mihez tartás végett.
Még nem, de nem tudom nem kellene-e?
Most , hogy mondod?
A héten délutános voltam és az időjárás kegyes volt hozzám, így motorral mentem a dolgozóba. Oda is és haza is pici kerülővel mentem, de sok km. így se ment a gépbe. Most már nem hallatszik a kuplung eddigi hangja, jött helyette más. De ezt könnyen és gyorsan tudom majd orvosolni, csak le kell engedni az olajat, meg le kell venni a deknit. A hajtó fogaskereket kell ráfeszíteni a kuplung kosárra és már jó is lesz. Legalábbis remélem. A váltó egyébként vaj puha, de az eddig is jó volt a Motullal. Majd ha szaporodik a km. alakul a vélemény is. Egy biztos, meg nem bántam, hogy ez került bele.
Ma voltak itthon a húgomék -ők is állatbolondok- rendesen kifárasztották, de egyébként igényli is!

Mi van a CB-vel mióta összeraktad? Van valami változás, vagy az olajjal valami tapasztalat?