Nem motoroztam, sőt inni se ittam, és ezek igen sz@rul érintettek engemet.
Sok a gond, nehézség, amiket le kell győzni, meg kell oldani, és így csak most járok erre. Nem részletezem.
Itt még ráadásul az eső is végig esett, tehát motorozni se lehetett.
Lehet az a baj, hogy beszóltunk?
Pedig az csak szeretetből volt mert ha nem szeretnénk akkor nem is hiányozna, de mivel most is keressük ebből láthatja, hogy hiányzik mer szeressük oszt azé...
Én a locsoló tömlővel szoktam ezt csinálni, nem a csunyámmal. Azzal volt tapasztalat, gondoltam tudja majd hasznosítani Józsi. Mégse lett volna szép dolog, ha tudok segíteni és magamba tartom az esetleges megoldást.
Képzeld el a vinnyogó 400-as CB után milyen szokatlan volt... pedig ez ilyen jellegéből adódóan
Ettől függetlenül akinek van hozzá füle úgyis hallja a változásokat, mint ahogy azt is meghalljuk ha valami nem oda való hangot produkál.
Egyszerűen szólva valahogy gördülékenyebben mennek belül a dolgok, pedig eddig se volt gondja, olajat nem ette, nem csörgött benne semmi, de mégis másabb lett és ez a fülemnek jó
Az állagmegóvás -mint cél- úgy néz ki teljesülni fog!
Pedig a Te motorod lég- olajos, alapon kicsit "nyersebb" hangú. Biztos benne van az is, hogy már van benne km. és beindult a beépülés. Szeretnék én is legalább annyit motorozni az idén, hogy tavasszal friss olajat rakhassak bele. Addigra biztos formálódik majd a véleményem.
Van B+! Erdélyben , ismerve a kapacitásomat, négy ser, +négy "cujka"! És csodálkoztam, hogy alig tudtam haza menni!?
No másnap kiokosítottak, hogy az négyszer 100 gr pálinka volt!
Ezután már nem is csodálkoztam!
Azóta is keresem a tapasztalatokat ezzel kapcsolatban, pedig én már mentem vele nem is keveset, de mások véleménye is érdekel.
Az a baj nem szerencsés a marketing része és sokan ezért kételkednek, mint ahogy én is amikor legelőször olvastam róla
Egyik este megint darabokra szedtem a lámpafejet mert hiába cseréltem csatlakozót a hőfokmérő nem lett tökéletes. Végülis testelési hiba volt a bűnös ami egyébként nem derült volna ki ha nem lenne ennyire érzékeny műszer. De ez nem lényeg mert megoldódott... viszont a próba miatt beindítottam a motort és megint csak rácsodálkoztam arra milyen szépen jár hidegen, pedig tudjuk az első pillanatokban a hideg olaj nem tud mindenütt azonos kenést produkálni és ez hallatszik is a blokk nyerseségén... de mégis olyan szépen lágyan zümmögött már az első pillanatban ami miatt kénytelen vagyok elhinni, hogy bizony működik a kopófelületek nemesítése, vagy valami ami jó a motornak!
Remélem ha gyűlik a kilóméter te is csak megerősíteni tudsz ilyen téren.
A héten délutános voltam és az időjárás kegyes volt hozzám, így motorral mentem a dolgozóba. Oda is és haza is pici kerülővel mentem, de sok km. így se ment a gépbe. Most már nem hallatszik a kuplung eddigi hangja, jött helyette más. De ezt könnyen és gyorsan tudom majd orvosolni, csak le kell engedni az olajat, meg le kell venni a deknit. A hajtó fogaskereket kell ráfeszíteni a kuplung kosárra és már jó is lesz. Legalábbis remélem. A váltó egyébként vaj puha, de az eddig is jó volt a Motullal. Majd ha szaporodik a km. alakul a vélemény is. Egy biztos, meg nem bántam, hogy ez került bele.
Sok a gond, nehézség, amiket le kell győzni, meg kell oldani, és így csak most járok erre. Nem részletezem.
Itt még ráadásul az eső is végig esett, tehát motorozni se lehetett.
Pedig az csak szeretetből volt mert ha nem szeretnénk akkor nem is hiányozna, de mivel most is keressük ebből láthatja, hogy hiányzik mer szeressük oszt azé...
Lehet Pedróval motoroznak...
Minek abból a bránerből sterimob-ot csinálni...
Ettől függetlenül akinek van hozzá füle úgyis hallja a változásokat, mint ahogy azt is meghalljuk ha valami nem oda való hangot produkál.
Egyszerűen szólva valahogy gördülékenyebben mennek belül a dolgok, pedig eddig se volt gondja, olajat nem ette, nem csörgött benne semmi, de mégis másabb lett és ez a fülemnek jó
Az állagmegóvás -mint cél- úgy néz ki teljesülni fog!
No másnap kiokosítottak, hogy az négyszer 100 gr pálinka volt!
Ezután már nem is csodálkoztam!
Az a baj nem szerencsés a marketing része és sokan ezért kételkednek, mint ahogy én is amikor legelőször olvastam róla
Egyik este megint darabokra szedtem a lámpafejet mert hiába cseréltem csatlakozót a hőfokmérő nem lett tökéletes. Végülis testelési hiba volt a bűnös ami egyébként nem derült volna ki ha nem lenne ennyire érzékeny műszer. De ez nem lényeg mert megoldódott... viszont a próba miatt beindítottam a motort és megint csak rácsodálkoztam arra milyen szépen jár hidegen, pedig tudjuk az első pillanatokban a hideg olaj nem tud mindenütt azonos kenést produkálni és ez hallatszik is a blokk nyerseségén... de mégis olyan szépen lágyan zümmögött már az első pillanatban ami miatt kénytelen vagyok elhinni, hogy bizony működik a kopófelületek nemesítése, vagy valami ami jó a motornak!
Remélem ha gyűlik a kilóméter te is csak megerősíteni tudsz ilyen téren.
Most , hogy mondod?
Mi van a CB-vel mióta összeraktad? Van valami változás, vagy az olajjal valami tapasztalat?