Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az első lámpákat meg arra a blokkvédőre akarom feltenni, ami még nem is létezik
Mostanában, hogy nem nagyon kell motorozni, meg egyéb elfoglaltság sincs, van időm kreatívoskodni
Köszönöm szépen, még a végén a konklávé megválassza az ételhordót pápának
egyelőre azon jár a fejem, hogy kéne a helyzetjelző áramát megfelezni. tegnap az elkészült féloldalra rákötöttem egy 6,7 v-os telefontöltőt, és gyönyörűen parázslik a technika.
az az elképzelésem, hogy ha helyzetjelző 6v-on szépen parázslik, a féklámpa meg odaadja neki a teljes tüzet, oszt jön az atomvillanás
Szerinted meg lehet ezt oldani ellenállásokkal(melegedés?), vagy össze kell rakni valamilyen inverteres űrtechnikát?
egyelőre még nem tudom, mennyi áramot vesz fel a cucc, de ha kész lesz, akkor megmérem.
Ja, nem is mondtam. Múltkor az 1ik autósboltos mondta, - visszakanyarodva a szuper fehér izzó kérdésére - hogy mivel szokták cserélni az ügyfeleknek, hogy a foncsort nem piszkálja, de a foglalatból néha egész nehéz kigyógyítani az izzót, a magasabb hő miatt.
Most jutott eszembe.
"A Goldwing ehhez képest olcsó vásári bazár"
Orvos látott már? Sürgősen meg kéne mutatnod magad egy piszológus szakemberesnek!..... bár ez már lehet, hogy irreverzibilis...... vagy csak bilis?
A Goldwing ehhez képest olcsó vásári bazár, kb. mintha egy falusi kofalármát hasonlítanál a Riói karneválhoz...
Amit a képeken láthatunk az maga az üdvözítő megújulás rituáléja! Ez kérem egy vezérműlánc szakadás során megtört lélek reinkarnálódása amely győzedelmeskedett az elmúlás felett! Itt az új Polaris B! Sőt, még annál is fényesebb! Ez egy színpompás bólya amely fényével már a legtávolabbi csillagrendszereknek is képes üzenni büszkén demonstrálva azt, hogy a Föld nevű bolygón újjászületett a feltámadás és az örök élet jelképének madara, a Szent Főnix!
Nagyon látványos lett. Talán nem tévedek, de a Honda Goldwing-ek világítanak ilyen pazarul.
Része lettél a globális fényszennyezésnek
Nincs elég bajuk szegény bogaraknak meg a madaraknak, most még te is bekavarsz nekik a varázsdobozoddal?
Amúgy látványos lett, sőt a kíváncsiság mardos hogy elől hova rakod...
Nagyon hájtek lett az ételhordó
Á dehogy, egy rezsóra gondoltam
egy kicsit felvillanyoztam a dobozt, még nincs kész, de elég látványos
Ja, nem ezért kérdeztem, ez csak led, de lehet, hogy előre is faragok némi plussz világítást.
Ennek örülök. Végül is csak 150km-t tettem meg így. :)
Azért van egy tippem, hogy mire célzol:)
Biztos nem használt neki hogy megfordítottad a koszos szűrőt, de nem fog beledögleni, mindenesetre most megtanultad és mégegyszer nem esel ebbe a hibába. Eléggé nedvesnek látom én azt a szűrőt ami nem a legjobb, de talán annyi haszna most mégis van, hogy a beleragadt porból kevesebb jutott a motorba.
Akkora baj nincs azért mintha homokot lapátoltál volna a szűrőházba... mint ahogy a felnijükre allergiások se biztos, hogy "piperkőcök"... sőt a láncspray-t használók sem a sötét középkorban élnek, szemben a felvilágosult láncolajzós társaikkal akik már rájöttek, hogy a föld nem panel alakú...

A hsz utolsó sorait ne próbáld megfejteni, majd egyszer elmesélem ha találkozunk
Szüleim autójának volt régebben generátor gondja, ennek kapcsán keresgéltem a neten. Ez már jó pár éve volt de valami olyasmi rémlik, hogy teszt üzemben 95% ig terhelték a generátorokat amit gond nélkül elbírtak. Igazából én nem vagyok autó elektromos, de úgy gondolom 75-80%os kiterheltséget tartósan elbírnak. Mindenesetre betonkeverőt ne kössél rá
Ma.
Tévedni emberi dolog mondta a sündisznó, és lemászott a gyökér keféről!
B+, én vagyok a gyps.
A szerelő jól rakta be a szűrőt, mert nem a motor felőli oldala koszos, hanem a másik. És így van jól berakva. Csak mikor okozta ezeket a lefulladásokat, otthon kiszedtem megnézni, és fordítva raktam vissza Szóval a tegnapi össz 155 km-emet a koszos felével a motor fele mentem végig, valószínű azért nem húzott annyira valóban. Viszont ez mennyire tehetett kárt valamiben?
Csütörtökön jön Gyulától az új szűrő, kemény 3600 forint! :)
Az olajszűrőm volt majdnem ennyi, de az is csak azért mert krómosat akartam :)
Laci!
Szerinted mekkora villamos teljesítményt lehet büntetlenül a zina elektromos hálózatára plusszba rápakolni?
A manual azt írja, hogy a generátor kb 550 W-os, ha az összes világítás megy a traktoron, az kb. 180 W, ebbe nincs benne a gyújtás.
Írok Neked mailt!
nemtudom most merre van a szűrő, reggel megnézem.
Nekem igazából a reggeli indításnál szokott eléggé füstölni, de egyrészt mert hideg van, másrészt mert akkor indítom. Mire bemelegszik teljesen oké.
bocs, benéztem...
Hajajj! Vendégünk van... mentem aludni!
A megnövekedett kartergáztól szokott olajnedves lenni a légszűrő és ennek nyoma van a szűrőházban is. Ez előfordulhat ha kopottak a gyűrűk, vagy elöregedett a szelepszár szimering. A CB 250-es ből én olyanokat vettem ki mint a bakelit, de az füstölt is már rendesen... viszont miután kicseréltem füstmentes lett a közel 40-éves technika
Jól értem, most amit a szűrő megfogott szennyeződést befele raktad, hogy be tudja szívni a motor? Miért nem raksz egy lapát homokot mindjárt a légszűrő dobozba?
szerintem de, mert kívül olajos volt. Szóval csöpög belőle valamennyi. Lehet nem eléggé.
A légszűrőház belseje nem olajos?