Találkoztam azzal a hibával, hogy a gyújtómodulnak ki vannak törve a lábai a forrasztópacniból. Lehet egyenként átnézni kimosni kontakt sprével azokat a helyeket amik a gyújtókörben vannak! Gyújtáskapcsoló kuplung kontakt, meg még ami bejátszhat!
Hát szerencse az nem volt basszameg, mert 30 km után leállt a motor.
Gázra nem reagált, és szevasz. Gondoltam hátha vmi módon a telefon töltése lemeríti az akksit és azért, fingom sincs. Kiszedtem a töltőt, indítgatom, nagy nehezen beindul, megyek tovább 5 km után ugyanez. Mégnehezebben indítgattam, vártam picit, beindult úgy hogy a gázmarkolattal ezren tartottam egy darabig, mert különben lefulladt volna. fél perc után kezd reagálni a gázfröccsökre, és onnantól teljesen jó.
Indultam is visszafele, mert ha nem indul be mégegyszer akkor ott rohadok az út közepén....
Visszafele is eljátszotta 5-10 kmenként ugyanezt, attól függetlenül hogy gyorsan vagy lassan mentem volna.
Tél előtt volt hasonló problémám, de ott az volt a trükk, hogyha szivítót behúzom neki, akkor lassan, de tudok menni. És csak akkor jött elő ez, ha mondjuk folyamatosan mentem gyorsan (kb 70 feletti tempóban legalább 3-5 percig. Viszont ha egyszer ez előjött, akkor kb 15 percig csak szivatóval tudtam menni, kb 45tel. Szerelőhöz elvittem télre, ő kipucolta a karbit, azt mondta az egyik szivóka el volt tömődve. Idén már használtam kb 2-300 km erejéig és úgy tűnt hogy minden oké.
Ez a mostani azért más mint a korábbi, mert ha sikerül beindítani, akkor utána teljesen jól megy megint egy darabig, aztán hirtelen megint leáll. Ha szivatóval próbálom indítani, akkor el sem indul, illetve lefullad.
Szerintetek mi lehet a probléma?
Tegnap amit csináltam, az hátha kihat rá.
Akksit feltöltöttem desztvízzel, rá kötöttem a szivargyújtót.
Rossz akkumulátorműködés okozhat ilyen hibát? Nekem inkább úgy tűnt hogy benzint nem kap. Pedig minden csövet visszakötöttem, miuán leszedtem a tankot tegnap.
Lehet hogy egykét helyen picit több víz ment az akksiba, mint a szint. De csak minimálisan.
Most lekötöttem a szivargyújót, és felraktam tölteni az akksit.
Hollókő felé veszem az irányt lassan, aztán kiderül hogy odaérek-e annak függvényében hogy mennyire fogok fázni, illetve hogy milyen az idő, esik-e vagy szakad :)
Előtte még beugrom ázsia centerbe egy szivargyújtó usb átalakítóért, és mehet is a gps mobilról.
egyenlőre nem indulok el, mert itt elég felhős az ég. Illetve lehet hogy elmegyek valamerre, de nem túl messzire szerintem. Szétázni nincs kedvem :)
Azért idén már mindenképp szeretnék motorozni veletek, szóval amint jó idő lesz....
ez engem is érdekel. Nekem most pont úgy van, hogy nem tud mozogni kb egyik irányba sem, még ha kilazul akkor sem. A főcsavar tengely fölött megfogja. Viszont így azt sem lehet csavargatni. Akárhova máshová akarnám rakni, nem lenne elég hosszú a kábel :)
Alapból a bal oldalra szerettem volna a kormányon, de ez így jobb is.
mindenképp szólok, de nemhinném h 10re odaérek :) Azis lehet h el sem megyek mert fáradt leszek, vagy akármi. Ha megyek akkor sztem 10 körül indulok el :) Ha ott leszel, akkor kontaktolunk majd, ha nem jó Neked akkor pedig motoroztam egy jót. Eszem valahol, és jövök haza :)
merre menjek, jobbra vagy balra? :)
természetesen időtől is függ, viszont sajnos szerintem a hosszú hétvégén pont tél lesz, állítólag hétfőtől jön vissza.
Ha holnap jó idő van, akkor mindenképp elindulok valamerre (és persze ha ma este nem történik valami alkholizálás véletlenül :) )
Badacsonyban az a csábító hogy közelebb van, ha pedig amúgy is 3kor érsz haza, addigra én szerintem már hazafelé indulnék, szóval sajnos szerintem az most nem fog menni. Meg elég messze is laktok, itt valami olyan közös motorozást kéne egyszer, hogy félúton találkozunk és onnan valamerre.
Ma egyébként vettem szivargyújtó aljzatot és telefontartót is, hát jó sokat szarakodtam az aljzattal mire a helyére került.
Egyikből sem olcsót vettem, de azt sem szeretném ha beázna az aljzat és azt se hogy leessen a telefon :)
Végül az aljzat középre került, tank alatt vezettem el a kábelt, és épphogy odaér az akksiig. Viszont a tank visszarakással annyit szívtam, valamiért jobban szorult, és az Istennek sem akart visszamenni pontosan a helyére.
Akksit is feltöltöttem vízzel akkor már, és ellenőriztem a kormánycsapágyat. Hát, mintha egy kicsi minimális lógást éreznék, szóval biztos állítani kell majd, viszont ugye pont a kormánytengely fölé tettem a szivargyújtót, amit kb most lehetetlen kicsavarni, így nemhiszem h meg lehetne húzni.
Érdeklődés és a jó idő hiányában elmaradt a Nagyháti Kastélypark látogatása (ha arra gondoltál ), helyette, pontosabban előtte voltam a Tiszán, mert akkor már sejteni lehetett, hogy hétvégére leromlik az idő. Szabit vettem ki február utolsó napján mert volt egy kis hivatalos ügyem amit viszont hamar elintéztem, így majdnem egy egész napom maradt motorozásra, akkor készült a verses galéria. Néhány napja kérdeztem, hogy a következő hétvégén ami 3napos lesz (15-16-17) nem-e lenne kedvetek falkába verődni. Nem jött válasz így részemről csakis időfüggő a dolog, szerencsére suli se lesz így akkor kerekedek fel amikor én akarok, na meg persze ha az időjárás is kegyes lesz
Kunhegyesen megkeresem egyúttal a romtemplomot is amiről szintén meséltem. Ráadásul most tudtam meg, hogy a HBME 16.-án szezonnyitó gurulást szervez Tiszacsegére ahol jó lenne egy finom halászlét is elfogyasztani.
A holnap nekem necces mert leghamarabb 3-kor érek haza a suliból, ami az ünnepnapok kivételével minden péntekemet és szombatomat leterheli.
Sajnos manapság nehéz dolgozó embereknek időpontot egyeztetni, de ha esetleg jönnél errefelé előtte jelezd és talán összejöhet egy közös motorozás is.
A motor menetkész, sőt már a kifakult és lelakott középdobozomat is rendbehoztam esténként, ami fel is került a helyére, innentől csak az alkalmas pillanatot várom a következő kirepüléshez
Gázra nem reagált, és szevasz. Gondoltam hátha vmi módon a telefon töltése lemeríti az akksit és azért, fingom sincs. Kiszedtem a töltőt, indítgatom, nagy nehezen beindul, megyek tovább 5 km után ugyanez. Mégnehezebben indítgattam, vártam picit, beindult úgy hogy a gázmarkolattal ezren tartottam egy darabig, mert különben lefulladt volna. fél perc után kezd reagálni a gázfröccsökre, és onnantól teljesen jó.
Indultam is visszafele, mert ha nem indul be mégegyszer akkor ott rohadok az út közepén....
Visszafele is eljátszotta 5-10 kmenként ugyanezt, attól függetlenül hogy gyorsan vagy lassan mentem volna.
Tél előtt volt hasonló problémám, de ott az volt a trükk, hogyha szivítót behúzom neki, akkor lassan, de tudok menni. És csak akkor jött elő ez, ha mondjuk folyamatosan mentem gyorsan (kb 70 feletti tempóban legalább 3-5 percig. Viszont ha egyszer ez előjött, akkor kb 15 percig csak szivatóval tudtam menni, kb 45tel. Szerelőhöz elvittem télre, ő kipucolta a karbit, azt mondta az egyik szivóka el volt tömődve. Idén már használtam kb 2-300 km erejéig és úgy tűnt hogy minden oké.
Ez a mostani azért más mint a korábbi, mert ha sikerül beindítani, akkor utána teljesen jól megy megint egy darabig, aztán hirtelen megint leáll. Ha szivatóval próbálom indítani, akkor el sem indul, illetve lefullad.
Szerintetek mi lehet a probléma?
Tegnap amit csináltam, az hátha kihat rá.
Akksit feltöltöttem desztvízzel, rá kötöttem a szivargyújtót.
Rossz akkumulátorműködés okozhat ilyen hibát? Nekem inkább úgy tűnt hogy benzint nem kap. Pedig minden csövet visszakötöttem, miuán leszedtem a tankot tegnap.
Lehet hogy egykét helyen picit több víz ment az akksiba, mint a szint. De csak minimálisan.
Most lekötöttem a szivargyújót, és felraktam tölteni az akksit.
Hollókő felé veszem az irányt lassan, aztán kiderül hogy odaérek-e annak függvényében hogy mennyire fogok fázni, illetve hogy milyen az idő, esik-e vagy szakad :)
Előtte még beugrom ázsia centerbe egy szivargyújtó usb átalakítóért, és mehet is a gps mobilról.
Azért idén már mindenképp szeretnék motorozni veletek, szóval amint jó idő lesz....
Alapból a bal oldalra szerettem volna a kormányon, de ez így jobb is.
Amúgy miért baj az ha látszik?
enyémet fel fogod ismerni. ugyanaz mint itt a nevem, csak gmail.com a vége.
amúgy ma itt esett miután hazaértem.
természetesen időtől is függ, viszont sajnos szerintem a hosszú hétvégén pont tél lesz, állítólag hétfőtől jön vissza.
Ha holnap jó idő van, akkor mindenképp elindulok valamerre (és persze ha ma este nem történik valami alkholizálás véletlenül :) )
Badacsonyban az a csábító hogy közelebb van, ha pedig amúgy is 3kor érsz haza, addigra én szerintem már hazafelé indulnék, szóval sajnos szerintem az most nem fog menni. Meg elég messze is laktok, itt valami olyan közös motorozást kéne egyszer, hogy félúton találkozunk és onnan valamerre.
Ma egyébként vettem szivargyújtó aljzatot és telefontartót is, hát jó sokat szarakodtam az aljzattal mire a helyére került.
Egyikből sem olcsót vettem, de azt sem szeretném ha beázna az aljzat és azt se hogy leessen a telefon :)
Végül az aljzat középre került, tank alatt vezettem el a kábelt, és épphogy odaér az akksiig. Viszont a tank visszarakással annyit szívtam, valamiért jobban szorult, és az Istennek sem akart visszamenni pontosan a helyére.
Akksit is feltöltöttem vízzel akkor már, és ellenőriztem a kormánycsapágyat. Hát, mintha egy kicsi minimális lógást éreznék, szóval biztos állítani kell majd, viszont ugye pont a kormánytengely fölé tettem a szivargyújtót, amit kb most lehetetlen kicsavarni, így nemhiszem h meg lehetne húzni.
Kunhegyesen megkeresem egyúttal a romtemplomot is amiről szintén meséltem. Ráadásul most tudtam meg, hogy a HBME 16.-án szezonnyitó gurulást szervez Tiszacsegére ahol jó lenne egy finom halászlét is elfogyasztani.
A holnap nekem necces mert leghamarabb 3-kor érek haza a suliból, ami az ünnepnapok kivételével minden péntekemet és szombatomat leterheli.
Sajnos manapság nehéz dolgozó embereknek időpontot egyeztetni, de ha esetleg jönnél errefelé előtte jelezd és talán összejöhet egy közös motorozás is.
A motor menetkész, sőt már a kifakult és lelakott középdobozomat is rendbehoztam esténként, ami fel is került a helyére, innentől csak az alkalmas pillanatot várom a következő kirepüléshez