mert ha nem így lenne, hanem mondjuk fekete már be lenne kötve de piros még nem, akkor véletlen odaérintem a pirosat a vázhoz, és szopok mint a torkosborz?
Én úgy végzem, hogy vettem egy ilyen nagy 50 cm3 fecskendőt patikában, abba felszívom a deszt. vizet, és óvatosan a jelig töltöm! Természetesen ki kell venni hozzá az akkut.
köszi a választ meg fogom nézni. A srác is az mondta, hogy csere után szoktak állítani párszáz km után, mert még beáll, meg ilyenek. Láttam vmi youtube videón, hogy kb hogy csinálják. A lényeg hogy nem kell szétszedni az egészet.
És akksi felöltése vízzel, az pontosan hogy megy?
Én azt javaslom először is, hogy nézd meg szükséges-e állítani. Állítsd sztenderre és az első villát az aljánál fogva próbáld meg mozgatni előre-hátra. Ha van érezhető mozgás akkor szorítani kell a csapágyon ha nincs mozgás, nincs vele dolgod. Egyébként a villahíd közepén van elvileg egy kontra csavar, az alatt pedig a csapágy állító csavarja. Addig kell szorítani a csavaron, amíg a kormány könnyen forog, de a lógás megszünik. Ezután a kontra csavart meghúzni és kész is van. A tank fényezésére vigyázz!
Lassan kb 300 km után kéne húzni a kormánycsapágyamon a szerelő szerint, és az akksiba is kéne vizet töltenem állítólag. Úgy volt h ő majd megcsinálja, de lelépett Londonba, szóval magamra maradtam.
Az akksi gondolom nem nagy cucc, le kell tekergetni a tetején a kis sárga baszokat és oda kell betölteni a desztvizet?
Viszon kormánycsapágy meghúzásról fingom sincs, esetleg nem tudnátok leírni, hogy kell, illetve mennyire, és mivel?
Egyébként tegnap megjött az intercomom, és egyenlőre jók a tapasztalataim vele. Könnyen beszerelheő, igaz kell neki hely a sisakba, szóval pl elég nehez oldottam meg, hogy a mikrofon ne a számon vagy az orromon belül legyen, de végül sikerült, az orrszélvédő vagy mi mögé toltam be. Pont kb 3szor hívtak a félórás motorozás közben, és állítólag teljesen olyan, mintha simán mobilról beszélnél, semmi hátérzaj.
A fülesek is egész jók, habár a telefonhang túl hangos volt, a zene meg ha hangos akkor már recseg. De nem is baj, nem kell hangosan hallgatni, mert akkor nem érzed a motort.
Lacika a kis unokám 4 évesen volt először a Badacsonyon! A kezét kellett fogni lefelé főleg. De olyan csöpp lányka is volt fent hogy csak lestem! Ilyen 3-4 éves ha volt! Mondjuk az apja mondta is , hogy fél úttól vinni kellett!
Ne is mondd! Ott van fenn balra a villamossági szaküzlet, és egy párszor elmentem a "kínálat" előtt! Megrendítő volt! De , hogy tükör nincs nekik otthon?!
Hát nem egy tipikus amerikai család vagyunk, ahol még a gyerek is száz kiló. Mi hárman kb. annyit nyomunk mint ott az apuka. De félre a tréfával, "másztunk" már hegyet, dombot, persze túra úton. Valahogy szerintem meg fogjuk oldani. Tavaly nyáron Erdélyben kézzel lábbal kapaszkodva kezdődött a túra. 10 perc után már úgy le voltunk vizesedve mintha úsztunk volna. De megcsináltuk azt is, bár a végére elég mosott sz..r kinézetűek voltunk.
Na akkor majdnem agyvérzést kaptam... de Tantóbá is, olyan volt a feje mint a lila tajtékpipa... meg az enyém is
Az egész úgy indult, hogy megkérdezte mit szólnék egy kis kitérőhöz... akkor még nem tudtam mi vár, de a kilátás az nem volt semmi! Erdélyben volt és Pontoskőnek hívták.
kiszedéskor először piros, aztán fekete.
visszarakáskor is először piros, aztán fekete.
mert ha nem így lenne, hanem mondjuk fekete már be lenne kötve de piros még nem, akkor véletlen odaérintem a pirosat a vázhoz, és szopok mint a torkosborz?