A magasabb oldalfalú gumit nem húzza össze? Viszont akkor meg oldalnézetből sérül a sportmotoros (alacsony oldalmagasságú) jelleg... vagy nem is tudom csak agyalok
Tudod mit? Próbáld ki!
A biharkeresztesi inazumás ismerősöm ugyanolyan fekete 750-esre mint az enyém felrakta a 180-as gumit... (170-es a gyári méret) egymás mellett állt a két motor és nem látszott az övé szélesebbnek mivel a felni összehúzta elmaradt az optikai hatás...
Viszont láttam az egyik ezerkettesen 190-est! (azé is 170-es gyárilag) viszont a felnit is cserélte Hayabusáéra... na ott volt optikai hatás!
Közben elszólított az ügyelet...
Na szóval, van kisgép szervizes ismerősöm, ha megtudok valamit és esetleg olcsó beszerzés tekintetében is kapok segítséget mindenképpen szólok!
Azt hogy felétek hol van ilyen út Te biztos jobban tudod, de az legyen minél jobb minőségű lehetőleg por és forgalom mentes(már amennyire egy közút lehet forgalom mentes). Nehogy a jószándékú és előrelátó gyakorlásnak akaratlan amortizáció legyen a vége. Kár lenne azért a szép gépért! Más hibájából feküdt már szegény azon a hideg aszfalton.
A múltkor már említettem, hogy egyenesbe piszok jó vagyok!
De már most keresem a helyet, - aszfaltos - ahol kicsit lehet gyakorolni majd a géppel, ha az idő engedi. Pld : hirtelen irányváltás, intenzív fékezés, szűk karikák, stb.
Ebben igazad van! Egyébként ezek a fajta motorok(sport) széles pacskerokkal néznek ki jól. Bár az tudva levő, hogy bizonyos mértékig ott már romlik a motorozhatóság(közúton).
Azért az oviig ne menjünk vissza.
Amúgy meg azt mondom, hogy az vesse rám az első követ, akinek semmi - idézőjelben - "hülyesége" nincs. De szerintem nincs ezzel semmi gond, kell néha valami kis "játék".
Helló Laci! Ma robogó szerelés közben, lezsibbadva a sikertelenségtől, váltottam és megnéztem a fúró akkuját. Ez is csavaros volt, szét is szedtem. Neked volt igazad, 10db 1,2V 1200mAh kapacitású akku volt benne. Pont olyan mint ami a Te egyik képeden is látszik. Egy kérdés még felmerült bennem. Ahogy említetted, a szervízben is szokták cserélni egyenként az akkukat. Hol lehet ilyeneket beszerezni, ill. esetleg van-e valami korszerűbb és megfizethető ezek a NiCd akkuk helyett.
Honda CB 250 g modell, 1974-es sor2-es erőforrással, hengerenként 2 szeleppel.
A dupla pufogója olyan zeneműre volt képes amit nem lehet betűkkel kifejezni...
Tényleg gyönyörű ez a motor. És külön öröm, hogy régi kis motorokat valakik ilyen állapotban tartanak! Nem értek ehhez, de pontosan milyen típusú motor ez?
Ezért is várom már a jó időt. De!..... Márciusban műszaki, meg vennem kell egy hátsó gumit, mert a mostani kétszer javított, és azt már nem erőltetném.....
Kérdeztem a gumist, hogy 190-es. Mondta, hogy nagyon összehúzná a felni, de ha /55-öst tennénk fel, akkor az már jó lenne!
Tudod mit? Próbáld ki!
Viszont láttam az egyik ezerkettesen 190-est! (azé is 170-es gyárilag) viszont a felnit is cserélte Hayabusáéra... na ott volt optikai hatás!
Na szóval, van kisgép szervizes ismerősöm, ha megtudok valamit és esetleg olcsó beszerzés tekintetében is kapok segítséget mindenképpen szólok!
A múltkor már említettem, hogy egyenesbe piszok jó vagyok!
De már most keresem a helyet, - aszfaltos - ahol kicsit lehet gyakorolni majd a géppel, ha az idő engedi. Pld : hirtelen irányváltás, intenzív fékezés, szűk karikák, stb.
Amúgy meg azt mondom, hogy az vesse rám az első követ, akinek semmi - idézőjelben - "hülyesége" nincs. De szerintem nincs ezzel semmi gond, kell néha valami kis "játék".
A dupla pufogója olyan zeneműre volt képes amit nem lehet betűkkel kifejezni...
Kérdeztem a gumist, hogy 190-es. Mondta, hogy nagyon összehúzná a felni, de ha /55-öst tennénk fel, akkor az már jó lenne!